Daten wat voel je?

13-08-2020 08:34 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,

Sinds kort leuk aan het daten, het lijkt echt de ideale man.
We hebben elkaar via een app ontmoet, ik wist nog niet echt hoe hij eruit zag maar ik ging vooral op de klik via appcontact op date.
na 2 weken appen gingen we iets leuks doen. in het echt vond ik hem knap! maar hij is wel qua uiterlijk een ander type dan ik normaal op val. (blond - brunette)

na enkele dates (elke keer nog steeds zon goede klik), ben ik in mn hoofd aan het denken wat ik wil. ik denk vooral dat ik mezelf gek maak.
we kunnen overal goed over praten en hebben de grootste lol samen. Ook over serieuze dingen, hij ziet het echt wel zitten. Ik ook, maar ik vraag mezelf af wat ik moet voelen? of ik überhaupt al iets moet voelen? het is nog maar kort om iets te voelen, maar is het ook zo dat naar mate je langer met iemand bent de persoon aantrekkelijker wordt?

Vind ik hem knap, hij heeft hele mooie ogen, mond, tanden, maar wanneer voel je dat je aantrekkingskracht hebt? want ik heb na enkele dates nog niet het gevoel dat ik hem continu om de nek wil hangen of dat ik met hem het bed wil delen. ( nu is het ook hoog zomer en 30 graden)

Maar als ik terug denk had ik dat met mijn vorige relatie ook volgensmij niet in het begin...
is dit normaal? Nu begrijp ik dat we het leuk hebben en rustig aan doen maar ik wil niet iemands tijd verdoen. maar aan de andere kant denk ik nee ik wil niet dat het stopt.

hebben jullie tips? mijn hoofd werkt namelijk overuren..
lilalinda schreef:
13-08-2020 12:25
Maar ze voelt niks voor hem
Hoe snel weet je dat je iets voelt? Is dat al na 2a3dates?
Ik weet wel dat ik erg geïnteresseerd ben in wat tie beleefd heeft en mee bezig is, waar hij voor gestudeerd heeft en de dingen die hij ondernomen heeft. Ik wordt blij van z’n lach en kan lang in z’n ogen kijken, humor is ook top in irde
XSaskiax schreef:
13-08-2020 13:23
Hoe snel weet je dat je iets voelt? Is dat al na 2a3dates?
Ik weet wel dat ik erg geïnteresseerd ben in wat tie beleefd heeft en mee bezig is, waar hij voor gestudeerd heeft en de dingen die hij ondernomen heeft. Ik wordt blij van z’n lach en kan lang in z’n ogen kijken, humor is ook top in irde
Dat weet je gewoon. Je bent veel te rationeel bezig. Dan zit het gewoon niet goed. Het kan nog groeien, maar je weet echt wel meteen of je iemand leuk genoeg vindt. Dan hoef je geen topic te openen namelijk.
Een relatie zonder seks is een vriendschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat voel je?
Niet door te bedenken wat je zou moeten voelen.

Maar wel door te ervaren wat je voelt:
Word je blij ervan om hem te zien of te spreken?
Zou je hem willen zoenen?
Als je zoent met hem voelt dat goed en krijg je zin in meer?
Wil je hem graag aanraken?
Vind je hem lekker ruiken?
Ik moet altijd even “snuffelen” :hihi: aan iemand, in zijn nek, hem even vasthouden, en het feit dat ik dat wil is voor mij al de reden dat er fysieke aantrekkingskracht is, want anders heb ik die behoefte ook totaal niet. En als dat goed voelt, dan trek ik het liefst ter plekke hem de kleren van het lijf. :$

Maar dat is puur fysiek. Daarnaast moet ik iemand ook sympathiek vinden, aardig, positief. Want iemand kan aantrekkelijk zijn, als hij dingen zegt of doet waar ik me niet prettig bij voelt, dan houdt t toch op.

“De ware” zoek je volgens mij als je nog jong bent. Als je zo denkt over relaties dan ben je misschien ook geneigd te lang te blijven als je eigenlijk toch minder bij elkaar past dan je dacht in het begin. Want je leert iemand pas echt goed kennen als je langer bent met hem. Die “ware” is misschien niet de persoon waar je eigenlijk altijd bij zou willen zijn en blijven.
Het kan ook zijn dat je je vooral veilig moet voelen bij iemand voordat je ook fysiek contact durft toe te laten, door de ervaring die je hebt met aanranding. Dan heeft het gewoon tijd nodig om te groeien. Toen ik jong was was ik vooral ook heel voorzichtig en ook niet zo snel. Bij de persoon waarmee het goed voelt, is dat dan ook geen probleem. Zou iemand iets aan jou opdringen waar je niet aan toe bent, legt iemand druk op je, dan is dat een duidelijk signaal dat het niet iemand is die je zou moeten willen.
XSaskiax schreef:
13-08-2020 12:20
Wellicht kan het zo zijn, maar ik heb nog nooit bij iemand gehad dat ik gelijk zoiets had van ja dit is hem.
Ik twijfel altijd, bij mijn ex ook heel veel getwijfeld, pas na half jaar kreeg ik rust.
Deze jongen is qua persoonlijkheid gewoon ook zo anders dan mijn exen, zoveel inhoud interesses, alleen maar positief. Ook dat ben ik niet gewend.

Ik denk ook bang om mezelf te verliezen in een relatie, dat had ik bij m’n ex opgeven moment wel dat ik er ook achter kwam dat tie vreemdging

Ik ben 24 jaar.
Als ik je zo hoor dan denk ik jeetje meid ben je wel klaar om echt iets aan te gaan en moet je niet werken aan jezelf, niet onaardig bedoeld hoe oud is hij?
Ja ik merk wel dat ik klaar ben voor een relatie. Ik heb 3 jaar samengewoond met mijn ex, daarna een jaar iemand had maar die bestond uit leugens en vreemdgaan.
Wilde daarna weer rustig gaan daten via een app, mAar toen per toeval een berichtje gekregen van deze jongen (25jaar).

Ik vind het gewoon lastig omdat ik bij mijn exen ook veel twijfelde, zeker in het begin.
Ook qua vertrouwen in iemand nemen, maar ik wil heel graag dat dit werkt en goed is, ik ben echt gefascineerd door deze jongen.
XSaskiax schreef:
13-08-2020 16:00
Ja ik merk wel dat ik klaar ben voor een relatie. Ik heb 3 jaar samengewoond met mijn ex, daarna een jaar iemand had maar die bestond uit leugens en vreemdgaan.
Wilde daarna weer rustig gaan daten via een app, mAar toen per toeval een berichtje gekregen van deze jongen (25jaar).

Ik vind het gewoon lastig omdat ik bij mijn exen ook veel twijfelde, zeker in het begin.
Ook qua vertrouwen in iemand nemen, maar ik wil heel graag dat dit werkt en goed is, ik ben echt gefascineerd door deze jongen.
ik wil echt niet onaardig zijn maar als je nog zo vast zit in ansgten en bang bent voor dingen lijkt t mij niet dat je er echt klaar voor bent?!en garantie heb je nooit in de liefde ook mensen gaan vreemd of uitelkaar die al 10 jr of langer samen zijn met kids, koophuis en een huwelijk..
XSaskiax schreef:
13-08-2020 16:00
ik ben echt gefascineerd door deze jongen.
Dat is al genoeg voor nu.
Geef het vooral veel tijd...en ruimte. Verwacht niet veel, ga er gewoon speels in.
Je hoeft niet dit of dat al te voelen. Ben gewoon spontaan, zonder verwachtingen.
Haarkleur is niet echt doorslaggevend. In theorie val ik op blond, in de praktijk ben ik vooral gevallen voor brunettes. :)

Seksuele aantrekkingskracht voel je meteen. En dat staat los van iemand knap vinden. Meermaals meegemaakt dat ik met een hele mooie vrouw op date was, maar geen enkele behoefte voelde om fysiek met haar te worden. Waar het aan ligt? Geen idee. Maar beste is om dan duidelijk te zijn naar jezelf en de ander dat het er niet inzit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven