Daten..

27-11-2018 22:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er hier date topics zijn, maar ik heb een vrij specifiek dilemma..

3 jaar ben ik nu single en heb in die jaren best veel gedate. Ik sta hier heel relaxed in en sta ook open voor veel (relatie, FWB, scharrel). Ik vind het vooral leuk om nieuwe mensen te leren kennen en ga ook met die insteek op date. Wel moet ik er een goed gevoel bij hebben van tevoren en ik spreek meestal ook vrij snel af als ik de klik voel/merk.

Meestal zijn mijn dates gezellig en leuk, soms weet ik meteen dat iemand niks is, maar best vaak komt er ook een gevolg omdat het leuk genoeg is. Echt verliefd word ik niet snel en die klik voel ik ook niet snel..

Dan seks.. Ik vind seks heel erg belangrijk, ik kom uit een relatie waarbij mijn libido volledig dood was en dat wil ik niet meer. In mijn single jaren ook best veel gescharreld en geëxperimenteerd. Tijdens het appen komt het dan ook meestal wel ter sprake en op die manier pols ik een beetje hoe iemand erin staat. Soms haak ik daar dus ook al af omdat iemand bijvoorbeeld amper ervaring heeft.

Maar dan. Appen over seks schept bij mannen een bepaalde verwachting en ik heb dus ook 1x meegemaakt dat iemand letterlijk boos werd omdat ik na 1 drankje aangaf dat ik het niet voelde. Seks op een eerste date doe ik niet meer en dat zeg ik ook van tevoren. Ik heb alleen best vaak dat het een ONS wordt, omdat de seks tegenvalt of omdat de man afhaakt omdat ze de klik niet voelen en me niet willen gebruiken voor seks (ik dacht dat mannen seks en liefde beter konden scheiden, maar ik tref andere gevallen)

Dan niet appen over seks en doen alsof ik een heilige non ben? Met de kans dat ik een halve maagd tref?

Hoe doen jullie dit?
Minder plannen, minder over praten en gewoon kijken hoe zo’n avond verloopt.
Misschien zelf wat minder vooraf bezig zijn met seks?
Je bent ook wel vaag.

Gewoon duidelijk zijn van te voren waarom je oo Tinder zit. Mensen leren kennen en als ik iemand beter ken kans op seks, klinkt niet heel gek.
Ik denk dat je met je gedrag rare types aantrekt. Je komt makkelijk en op seks belust over. Dan vind ik het niet gek dat de dater er met een bepaalde verwachting instapt.
Je moet voor jezelf bedenken wat je doel is. Wil je ooit een serieuze relatie? Dan moet je jezelf minder in de uitverkoop gooien via de berichten.
Wie zegt dat het met een minder ervaren man niet kan spetteren in bed? Het gaat uiteindelijk toch om de chemie. Een man die zegt veel ervaring te hebben bakt er misschien ook niks van. Of denkt alleen aan zichzelf.
Waarom zou je met iemand die weinig ervaring heeft met wat oefenen niet een leuk seks leven kunnen hebben?

Je staat er trouwens niet open en neutraal in: je wil van te voren inzicht of je goede seks gaat krijgen wanneer jij dat wil. Hoe iemand is in die zin is merk je pas wanneer je het gaat doen. Ik ken mannen die er niet van houden om er over te praten of te appen met wie ik hele leuke seks heb gehad en ik ken ook opscheppers met veel ervaring die er niets van bakte.

Het is aan jou om je verwachtingen bij te stellen en voor je eigen veiligheid zou ik in het contact de seks niet zo voorop stellen wanneer je nog niet echt van plan bent om ook te leveren. Je trekt er namelijk een bepaald type mee aan. Types die net als jij denken dat een goed seksleven een recht is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Seks is zeker belangrijk in een relatie, maar om er nou al voor de eerste date over te beginnen... dan weet je zeker wat voor type je aantrekt.

Laat het eens op zijn beloop. Ga eerst eens kijken wat je van die man zelf vindt (vooropgesteld dat je een relatie zoekt), en hou die seks de eerste paar dates eens achter de hand. Ja, dan loop je het risico dat de seks tegenvalt. Maar op dat vlak kunnen jullie dan samen nog een hoop ontdekken. Niet iedereen is expert in ondersteboven-aan-de-kroonluchter-seks.
Chrystal schreef:
28-11-2018 10:53
Wie zegt dat het met een minder ervaren man niet kan spetteren in bed? Het gaat uiteindelijk toch om de chemie. Een man die zegt veel ervaring te hebben bakt er misschien ook niks van. Of denkt alleen aan zichzelf.
+100
Ik denk dat het helpt als je aangeeft wat je wil. Wanneer je met iemand een relatie, FWB of scharrel wil geef je dat ook duidelijk aan? Want mensen staan open voor veel, maar communicatie is erg belangrijk. Ik denk ook dat als je chemie hebt en iemand leuk vind je niet gelijk iemand af moet schrijven wanneer ze weinig ervaring hebben. Ik bedoel sex is ook maar een skill, net als zoenen, sporten en koken. Voor je het weet hebben ze een ander en blijkt het een prima FWB, scharrel, relatie. Vraagje : je komt over als een sexueel persoon, maar je had een relatie waar geen sex aan te pas kwam? Was dat een bewuste keuze? Had hij/zij geen zin in sex of was er niet duidelijk gecommuniceerd ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven