dateprobleem
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:27
het zit dus zo:
Mijn vriend en ik zijn ondertussen 5 maand samen en we hebben het heel leuk samen.
Het probleem zit hem alleen in het daten we zijn heel graag bij elkaar maar het begint wat eentonig te worden.
We willen graag gewoon bij elkaar kunnen zijn en televisie kunnen kijken maar dat gaat niet omdat ik ouders heb die heel erg op hun privacy zijn gesteld en hij bij zijn oma woont die ook nie echt het meest aangename gezelschap is.
We gaan veel uit: iets drinken op café, uit eten op restaurant, afspreken met vrienden, uitgaan of naar de film gaan.
Maar nu zou ik wat anders willen doen iets romantisch leuk spannend,...
Kan iemand me helpen?
Mijn vriend en ik zijn ondertussen 5 maand samen en we hebben het heel leuk samen.
Het probleem zit hem alleen in het daten we zijn heel graag bij elkaar maar het begint wat eentonig te worden.
We willen graag gewoon bij elkaar kunnen zijn en televisie kunnen kijken maar dat gaat niet omdat ik ouders heb die heel erg op hun privacy zijn gesteld en hij bij zijn oma woont die ook nie echt het meest aangename gezelschap is.
We gaan veel uit: iets drinken op café, uit eten op restaurant, afspreken met vrienden, uitgaan of naar de film gaan.
Maar nu zou ik wat anders willen doen iets romantisch leuk spannend,...
Kan iemand me helpen?
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:42
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:44
Roompot heeft buiten de vakanties om soms ontzettend goedkope aanbiedingen voor accommodaties in het hele land. Dan heb ik het echt over 29 euro voor een midweek, 59 euro voor een weekend enz. Je kan je inschrijven voor de nieuwsbrief en zo af en toe lekker samen op de bank hangen zonder pottenkijkers.
zaterdag 13 oktober 2012 om 14:54
ja het eerste probleem is dus dat mijn ouders mijn studie betalen
het tweede probleem is dat ik geen weekendwerk of vakantiewerk mag doen van hun wat mij dus ook de mogelijkheid ontneemt om op mezelf te gaan wonen
het derde probleem is dat mijn zus tot haar 26e heeft thuisgewoond en dat ze dat nu tegen mij gebruiken zodat zij hun controle over mij kunnen houden...
dat is dan ook een ander probleem en ik kom er ook compleet gek van maar ook hier weet ik geen oplossing voor...
het tweede probleem is dat ik geen weekendwerk of vakantiewerk mag doen van hun wat mij dus ook de mogelijkheid ontneemt om op mezelf te gaan wonen
het derde probleem is dat mijn zus tot haar 26e heeft thuisgewoond en dat ze dat nu tegen mij gebruiken zodat zij hun controle over mij kunnen houden...
dat is dan ook een ander probleem en ik kom er ook compleet gek van maar ook hier weet ik geen oplossing voor...
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:01
Ja, het is inderdaad controle, controle die je tegenhouden in je ontwikkeling, want straks moeten ze je loslaten en moet je ineens alles ineens gaan ervaren, financieel, werkgebied. Lastig maar goed dat was je vraag natuurlijk niet. Ik heb eerlijk gezegd geen antwoord op je vraag, het lijkt mij lastig om op deze manier een relatie te moeten hebben, je kan niet iedere week in een hotel gaan zitten. Hoe is de relatie en hoe zien jullie de toekomst?
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:06
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:11
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:12
Ik vindt dat jou ouders jou wel de kans geven, ze zijn al mild door te zeggen dat je niet hoeft te werken, ook zodat je de weekenden met je vriendje kan zijn en hun kunnen toekijken hoe het gaat, en ruzie om de situatie relatie klinkt ook niet ideaal,ik snap je ouders helemaal, je studie en steun van je ouders is belangerijk,stel alles gaat fout dan mocht je willen dat je geluisterd had!
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:14
quote:deurkrukje schreef op 13 oktober 2012 @ 15:12:
Ik vindt dat jou ouders jou wel de kans geven, ze zijn al mild door te zeggen dat je niet hoeft te werken, ook zodat je de weekenden met je vriendje kan zijn en hun kunnen toekijken hoe het gaat, en ruzie om de situatie relatie klinkt ook niet ideaal,ik snap je ouders helemaal, je studie en steun van je ouders is belangerijk,stel alles gaat fout dan mocht je willen dat je geluisterd had!het is ook niet dat ik niet luister naar mijn ouders he, ik zoek gewoon leuke dates om te doen zodat we druk wat kunnen verlichten...
Ik vindt dat jou ouders jou wel de kans geven, ze zijn al mild door te zeggen dat je niet hoeft te werken, ook zodat je de weekenden met je vriendje kan zijn en hun kunnen toekijken hoe het gaat, en ruzie om de situatie relatie klinkt ook niet ideaal,ik snap je ouders helemaal, je studie en steun van je ouders is belangerijk,stel alles gaat fout dan mocht je willen dat je geluisterd had!het is ook niet dat ik niet luister naar mijn ouders he, ik zoek gewoon leuke dates om te doen zodat we druk wat kunnen verlichten...