Datingsites/contactensites (Gratis)
dinsdag 28 september 2010 om 17:49
Hallo Allemaal,
Ik vroeg me af of jullie nog weten welke datingsite nu leuk is om te gaan staan. Er zijn er inmiddels zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Allemaal lijken ze op elkaar en allemaal zeggen ze dat ze de grootste zijn lijkt het wel. Ik vraag me dan vaak af wie er niet helemaal eerlijk is . Ik heb me aangemeld voor Paiq, dat was wel leuk en gratis maar dat duurt dan weer zo lang met al die vragen. De matches vielen mij persoonlijk een beetje tegen hoewel er wel één leuke bij zat
.
Het liefst kies ik natuurlijk voor een gratis site. Ik heb weleens betaald (Lexa en e-matching) maar achteraf heb ik dan toch vaak weer zo'n gevoel van: was dit het nu waard? Het verhaal dat daar nettere mensen opstaan, daar ben ik ook wel van teruggekomen.
Hebben jullie tips welke sites op dit moment nu leuk zijn?
Ik vroeg me af of jullie nog weten welke datingsite nu leuk is om te gaan staan. Er zijn er inmiddels zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Allemaal lijken ze op elkaar en allemaal zeggen ze dat ze de grootste zijn lijkt het wel. Ik vraag me dan vaak af wie er niet helemaal eerlijk is . Ik heb me aangemeld voor Paiq, dat was wel leuk en gratis maar dat duurt dan weer zo lang met al die vragen. De matches vielen mij persoonlijk een beetje tegen hoewel er wel één leuke bij zat
Het liefst kies ik natuurlijk voor een gratis site. Ik heb weleens betaald (Lexa en e-matching) maar achteraf heb ik dan toch vaak weer zo'n gevoel van: was dit het nu waard? Het verhaal dat daar nettere mensen opstaan, daar ben ik ook wel van teruggekomen.
Hebben jullie tips welke sites op dit moment nu leuk zijn?
dinsdag 28 september 2010 om 20:13
Knuz kende ik wel, maar heb ik nog niet aan meegedaan, is dat echt helemaal gratis? Het staat er wel, maar is dat ook zo? soms krijg je dan weer van die grapjes dat aanmelden gratis is maar er vervolgens betaald moet worden.
NXT5 heb ik nog nooit van gehoord. Net even de site bekeken en dat is inderdaad wel erg nieuw volgens mij. Kent iemand deze website? Is dit ook helemaal gratis?
NXT5 heb ik nog nooit van gehoord. Net even de site bekeken en dat is inderdaad wel erg nieuw volgens mij. Kent iemand deze website? Is dit ook helemaal gratis?
dinsdag 28 september 2010 om 20:29
dinsdag 28 september 2010 om 20:39
dinsdag 28 september 2010 om 21:52
quote:Henkjan41 schreef op 28 september 2010 @ 21:20:
Overal zitten dezelfde vrouwen
- die kiezen op humor, geld/status en uiterlijk
en mannen
- die kiezen op jong/vruchtbaar en knap.
Helaas zijn alle cliche's waar. Inclusief:
Internetdating haalt iets slechts uit een mens naar boven.Kijk, daar hebben we dat zure gezeur van Henkjan weer...
en mannen
Internetdating haalt iets slechts uit een mens naar boven.Kijk, daar hebben we dat zure gezeur van Henkjan weer...
dinsdag 28 september 2010 om 21:52
quote:Henkjan41 schreef op 28 september 2010 @ 21:20:
en mannen
en mannen
dinsdag 28 september 2010 om 21:57
dinsdag 28 september 2010 om 22:21
@Henkjan, jij bent hier degene die zich afsluit. Ik heb de laatste jaren ervaringen op meerdere datingsites. Nog nooit iets vervelends meegemaakt, hoop leuke mannen ontmoet. Jouw schets van de mannen en vrouwen die daar rond zouden lopen is zó simplistisch en zó bezijden de waarheid. Je beschrijft slechts een fractie van de mensen die op datingsites ingeschreven staan.
En, laten we wel wezen: telkens als iemand hier over het onderwerp datingwebsites begint, moet jij even je eigen frustraties uiten.
En, laten we wel wezen: telkens als iemand hier over het onderwerp datingwebsites begint, moet jij even je eigen frustraties uiten.
dinsdag 28 september 2010 om 22:30
Ja Rasa, het was een frustratie van me. Later werd het gewoon een 'koude kermis'. Om de wereld om je heen te kunnen accepteren moet je soms wat moeite doen.
Tuurlijk zullen er leuke gewonen mensen die meedoen.
Toch zijn er meer negatieve- dan positieve berichten hierover te vinden op het forum.
Okee nu iets constructiefs: word eens lid van een sportvereniging of aktiviteitenclubje. Of: stap eens alleen een openbare gelegenheid binnen. Wees niet bang 'geen aanspraak' te hebben, want dat komt vanzelf.
Tuurlijk zullen er leuke gewonen mensen die meedoen.
Toch zijn er meer negatieve- dan positieve berichten hierover te vinden op het forum.
Okee nu iets constructiefs: word eens lid van een sportvereniging of aktiviteitenclubje. Of: stap eens alleen een openbare gelegenheid binnen. Wees niet bang 'geen aanspraak' te hebben, want dat komt vanzelf.
dinsdag 28 september 2010 om 22:42
Ik heb ze allemaal gehad
Paiq, Knuz, Lexa, RP, Ematching...(natuurlijk niet allemaal tegelijk hè)
En van alle sites heb ik leuke dates gescoord
Sommige bleven bij 1 date
Sommige dates werden er meer
Sommige dates werden scharrels
Sommige dates werden liefjes
Sommige dates werden vrienden...
Ik denk eigenlijk dat het niet uitmaakt op welke site je staat
Denk wel dat de insteek waarmee je er staat belangrijk is.
IK heb nooit op die sites gestaan om er de liefde van mijn leven te ontmoeten
Daarom was het daten ook zo makkelijk, de verwachtingen waren niet torenhoog...
Ik heb genoten van mijn wilde internetdate periode...
*gaat misschien binnenkort weer eens een kijkje nemen op een van de sites*
Paiq, Knuz, Lexa, RP, Ematching...(natuurlijk niet allemaal tegelijk hè)
En van alle sites heb ik leuke dates gescoord
Sommige bleven bij 1 date
Sommige dates werden er meer
Sommige dates werden scharrels
Sommige dates werden liefjes
Sommige dates werden vrienden...
Ik denk eigenlijk dat het niet uitmaakt op welke site je staat
Denk wel dat de insteek waarmee je er staat belangrijk is.
IK heb nooit op die sites gestaan om er de liefde van mijn leven te ontmoeten
Daarom was het daten ook zo makkelijk, de verwachtingen waren niet torenhoog...
Ik heb genoten van mijn wilde internetdate periode...
*gaat misschien binnenkort weer eens een kijkje nemen op een van de sites*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 29 september 2010 om 08:14
Om de boel wat op te fleuren. Ik heb me na de opmerking van Lila aangemeld bij NXT5. Bedankt Lila! Dit is inderdaad wel een grappige en drempelloze manier om andere te leren kennen. Volgens mij kan ik alleen maar aangesproken worden door mensen nadat ik heb aangegeven dat ik die persoon leuk vindt. Nog wel wat weinig heren, maar dat maakt het ook wel overzichtelijk .