Datingsites/contactensites (Gratis)

28-09-2010 17:49 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik vroeg me af of jullie nog weten welke datingsite nu leuk is om te gaan staan. Er zijn er inmiddels zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Allemaal lijken ze op elkaar en allemaal zeggen ze dat ze de grootste zijn lijkt het wel. Ik vraag me dan vaak af wie er niet helemaal eerlijk is . Ik heb me aangemeld voor Paiq, dat was wel leuk en gratis maar dat duurt dan weer zo lang met al die vragen. De matches vielen mij persoonlijk een beetje tegen hoewel er wel één leuke bij zat ;).

Het liefst kies ik natuurlijk voor een gratis site. Ik heb weleens betaald (Lexa en e-matching) maar achteraf heb ik dan toch vaak weer zo'n gevoel van: was dit het nu waard? Het verhaal dat daar nettere mensen opstaan, daar ben ik ook wel van teruggekomen.

Hebben jullie tips welke sites op dit moment nu leuk zijn?
Is zo'n relatiebureau dan niets voor je waar je leuke activiteiten kunt ondernemen met mensen die single zijn én dezelfde interesses hebben?
Daar heb ik eigenlijk nog nooit zo bij nagedacht. Zijn er ook gebruikers die daar goede (of slechte) ervaringen mee hebben?
Ik hoor van vriendinnen hele goede dingen over Parship maar das toch wel duur helaas....
www.knuz.nl

Die is gratis...
Dit weekend heb ik nxt5.com geprobeerd. Had ik gehoord van mijn beste vriendin. Gewoon ongecompliceerd virtueel flirten. Het is net een nieuwe site en ook gratis.
Ik heb geen leuke mannen op Lexa kunnen vinden. Op Relatieplanet lijkt het 'aanbod' beter

En, ik denk dat de leukste mannen toch wel op een betaalde site staan. En de engerds meer op de gratis sites. ..
Knuz kende ik wel, maar heb ik nog niet aan meegedaan, is dat echt helemaal gratis? Het staat er wel, maar is dat ook zo? soms krijg je dan weer van die grapjes dat aanmelden gratis is maar er vervolgens betaald moet worden.

NXT5 heb ik nog nooit van gehoord. Net even de site bekeken en dat is inderdaad wel erg nieuw volgens mij. Kent iemand deze website? Is dit ook helemaal gratis?
Eng is een viespeuk die er ook nog eens voor betaald. Die gaan dan denken dat ze rechten hebben enzo
Knuz is wel echt gratis. Ik vond het alleen niet echt wat omdat ik zoveel berichten kreeg van veel oudere mannen. Ik vond paiq toch echt leuker, dan zit je qua leeftijd in ieder geval wat beter.
Bij Paiq zit je met de leeftijd idd wel goed. Dat was ook mijn ervaring. Maar als de foto dan duidelijk werd baalde ik vaak toch weer dat de jongen wat tegenviel.

Knuz valt dus af .

En dating.nl? Iemand daar ervaring mee? Dat is net als Paiq semi gratis lijkt het.
Als je nu vooral uitgaat om mannen te ontmoeten en je geeft gemiddeld zo'n 20 a 30 euro uit per avond hoef je maar twee avonden thuis te blijven en lekker te internetdaten en je hebt het er al uit, zo'n betaalde site...

is ook een redenering he, hihi
Haha, grappig, kom er net achter dat als je twee keer klikt op iemands foto op nxt5 dat je dan een zoen geeft op die foto.

@mymelody: Dat klopt natuurlijk wel, maar ik geef het liever uit aan een romantisch etentje.
Nou, dat ben ik met je eens. Maar ik geef het natuurlijk liever uit aan een romantisch etentje. En uitgaan is natuurlijk ook erg leuk.

Zijn er nog andere leuke sites, naast de grote bekende natuurlijk?
Overal zitten dezelfde vrouwen

- die kiezen op humor, geld/status en uiterlijk

en mannen

- die kiezen op jong/vruchtbaar en knap.

Helaas zijn alle cliche's waar. Inclusief:

Internetdating haalt iets slechts uit een mens naar boven.
Al die sites zijn leuk, en op al die sites zitten idioten én leuke mensen die net als jij op zoek zijn naar een leuke date.
quote:Henkjan41 schreef op 28 september 2010 @ 21:20:

en mannen

Internetdating haalt iets slechts uit een mens naar boven.Kijk, daar hebben we dat zure gezeur van Henkjan weer...
quote:Henkjan41 schreef op 28 september 2010 @ 21:20:

en mannen

Internetdating haalt iets slechts uit een mens naar boven.Kijk, daar hebben we dat zure gezeur van Henkjan weer...
quote:Madhe schreef op 28 september 2010 @ 21:26:

Al die sites zijn leuk, en op al die sites zitten idioten én leuke mensen die net als jij op zoek zijn naar een leuke date.

Mee eens.

Niet eens met Henkjan, het is nogal een negatieve kijk op internetdaten.
Zuur wordt hier verward met realistisch.

Jammer dat je je afsluit, niet alles is positief.

Negatief, ja, maar dat hoeft nog niet onwaar te zijn.
@Henkjan, jij bent hier degene die zich afsluit. Ik heb de laatste jaren ervaringen op meerdere datingsites. Nog nooit iets vervelends meegemaakt, hoop leuke mannen ontmoet. Jouw schets van de mannen en vrouwen die daar rond zouden lopen is zó simplistisch en zó bezijden de waarheid. Je beschrijft slechts een fractie van de mensen die op datingsites ingeschreven staan.

En, laten we wel wezen: telkens als iemand hier over het onderwerp datingwebsites begint, moet jij even je eigen frustraties uiten.
Ja Rasa, het was een frustratie van me. Later werd het gewoon een 'koude kermis'. Om de wereld om je heen te kunnen accepteren moet je soms wat moeite doen.

Tuurlijk zullen er leuke gewonen mensen die meedoen.

Toch zijn er meer negatieve- dan positieve berichten hierover te vinden op het forum.

Okee nu iets constructiefs: word eens lid van een sportvereniging of aktiviteitenclubje. Of: stap eens alleen een openbare gelegenheid binnen. Wees niet bang 'geen aanspraak' te hebben, want dat komt vanzelf.
Ik heb ze allemaal gehad

Paiq, Knuz, Lexa, RP, Ematching...(natuurlijk niet allemaal tegelijk hè)

En van alle sites heb ik leuke dates gescoord

Sommige bleven bij 1 date

Sommige dates werden er meer

Sommige dates werden scharrels

Sommige dates werden liefjes

Sommige dates werden vrienden...

Ik denk eigenlijk dat het niet uitmaakt op welke site je staat

Denk wel dat de insteek waarmee je er staat belangrijk is.

IK heb nooit op die sites gestaan om er de liefde van mijn leven te ontmoeten

Daarom was het daten ook zo makkelijk, de verwachtingen waren niet torenhoog...

Ik heb genoten van mijn wilde internetdate periode...

*gaat misschien binnenkort weer eens een kijkje nemen op een van de sites*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Om de boel wat op te fleuren. Ik heb me na de opmerking van Lila aangemeld bij NXT5. Bedankt Lila! Dit is inderdaad wel een grappige en drempelloze manier om andere te leren kennen. Volgens mij kan ik alleen maar aangesproken worden door mensen nadat ik heb aangegeven dat ik die persoon leuk vindt. Nog wel wat weinig heren, maar dat maakt het ook wel overzichtelijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven