Datingsites?

09-02-2017 10:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met datingsites. Ik hoor er hele positieve maar ook hele negatieve dingen over. Omdat ik IRL niet heel makkelijk op mensen af stap, zat ik mij af te vragen of via een datingsite dan ook iets was; dus mensen die wel via een datingsite in contact komen met anderen, ik ben benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren?
Heb je de app Badoo wel eens geprobeerd? Mij beviel het wel.
Tinder, een app en geen website weliswaar, heeft mij mijn relatie opgeleverd

Andere relatiewebsites vond ik minder, zat mijn inbox al gauw vol met eh..aparte mannen (en dan heb ik nog niet eens het voorkomen van Doutzen Kroes)
quote:Meauve01 schreef op 09 februari 2017 @ 10:41:

Tinder, een app en geen website weliswaar, heeft mij mijn relatie opgeleverd

Andere relatiewebsites vond ik minder, zat mijn inbox al gauw vol met eh..aparte mannen (en dan heb ik nog niet eens het voorkomen van Doutzen Kroes)Maar van Tinder hoor ik juist dat het alleen is om een scharrel te vinden, en niet voor serieuze relaties?
quote:Sakuraflower schreef op 09 februari 2017 @ 10:45:

[...]

Maar van Tinder hoor ik juist dat het alleen is om een scharrel te vinden, en niet voor serieuze relaties?Het is niet één doelgroep vind ik, er zitten natuurlijk zat scharrelspeurders tussen maar er zijn ook veel relaties ontstaan door de app. Niet teveel van de swipes verwachten, dan kan het alleen maar meevallen én je soms flink verrassen.
Wij zijn ook op zoek naar een geschikte site voor een verlegen vriend van ons. Ik denk persoonlijk dat apps als tinder niet zo geschikt zijn voor verlegen mensen. En het is natuurlijk ook de vraag wat je wil: een snelle liefde of een langdurige relatie. Wij gaan voor het laatste. Daarnaast denken wij ook dat een betaalde dienst beter is, er mag best een drempel zijn om aan zoiets deel te nemen.

Vooralsnog komen wij uit bij Lexa en Parship.
Persoonlijk goede ervaringen met Relatieplanet. Maar hoor in mijn omgeving ook stellen die elkaar ontmoet hebben via Parship of Tinder.

Kortom, er valt weinig van te zeggen denk ik. Ik zou gewoon e.e.a. uitproberen als ik jou was en kijken wat het beste voelt.

En anders misschien eens een leuke actieve (sportieve) activiteit doen of zo? Dan kom je misschien wat makkelijker in gesprek met anderen?
Ik heb goede ervaringen met Paiq.

Ik ben zelfs getrouwd met mijn paiq-date
quote:littlemissclumsy schreef op 09 februari 2017 @ 11:17:

Ik heb goede ervaringen met Paiq.

Ik ben zelfs getrouwd met mijn paiq-date

+1.

Wat ik zelf heb fijne vond aan Paiq is dat het niet (direct) een vleeskeuring is. Door met elkaar te chatten wordt de foto steeds duidelijker en leer je elkaar al een beetje kennen. Echter is het dan ook weer niet tof als je een leuk gesprek had en de foto wordt zichtbaar en je wordt weggeklikt. Maargoed, uiteindelijk heb ik hier ook mijn man leren kennen, dus ik ben blij met deze site
Ik heb een goede ervaring met Lexa. Ben een jaar samen met mn date en wonen ook al samen
Ik heb verschillende dingen geprobeerd : Tinder, Badoo en Once namelijk.

Op Badoo kwam ik niemand deftig tegen, enkel uit op seks, onzinvolle praat,...

Tinder heb je dit ook, maar in mindere mate. Hier heb je wat meer kans om iemand goed tegen te komen. Let toch op de tekens dat dit niet het geval is...

Once krijg je dagelijks een match, gebaseerd op je eigen interesses. Hier heb ik mijn vriend op leren kennen. Is een leuke app.
[quote]Borduurdertje schreef op 09 februari 2017 @ 14:58:

Ik heb verschillende dingen geprobeerd : Tinder, Badoo en Once namelijk.

Ik zal eens gaan kijken
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2017 15:55
Reden: spam
95.38% gewijzigd
Tinder en Badoo kan je geen "datingsite" noemen, tis meer vleeskeuring dan dating.
Ik blijf hier nog wel even plakken voor andere suggesties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven