De baas van mijn man...

31-08-2008 20:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_72301 wijzigde dit bericht op 25-01-2009 19:33
Reden: mijn man leest
% gewijzigd
Van af? Geniet van dat heerlijke gevoel.
Hem 112 laten bellen als jij met het vliegtuig op vakantie gaat!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Zolang je man het niet in de gaten heeft,geniet er inderdaad van!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:arrasje schreef op 31 augustus 2008 @ 20:16:

Hem 112 laten bellen als jij met het vliegtuig op vakantie gaat!Hi hi, wat een verhaal was dat he...
Count your blessings...
Denk maar dat die mooie charmante man ook een andere kant heeft.En als die s'ochtends wakker wordt ook ongelofelijk uit zijn mond stinkt.Zijn sokken overal laat slingeren, remsporen in de wc achterlaat.Scheten laat,en als je zover bent gekomen dat je met hem gaat samenwonen hij je kinderen niet kan uitstaan.
Hoe kom je er vanaf? Als je de man bij de eerstkomende personeelsborrel een woest-sensuele lapdance geeft en je vervolgens al strippend zijn voeten kust, dan verwacht ik dat een aantal problemen zich snel zal oplossen.
Hoe kan de relatie met je man nou goed zijn als er in je hoofd ruimte is voor een ander?

Het zou voor mij toch aanleiding zijn voor diepgravend onderzoek naar mijn eigen emoties.

Wat maakt hij in je los dat je eigen man niet doet? En de baas van je man is mooi en charmant, is je eigen man dat niet? Ben je niet gewoon op zoek naar spanning?

Stekte Max
Gewoon van dat gevoel genieten, en verder loslaten. Niet tegen vechten, want wat je van je afduwt, komt altijd harder naar je toe.

Maar ik ben niet overtuigd dat de relatie met je man wel zo goed is zoals jij beweert, integendeel, op termijn zul je er achter komen dat je veel mist. Je leeft met illusies, (de baas van je man is er één van), maar wat is nou eigenlijk de rauwe werkelijkheid? Maak je je leven in je fantasie niet een klein beetje mooier dan het in werkelijkheid is?
Realiseer je je dat de man waarop je verliefd bent helemaal niet bestaat? Je hebt hem maar een paar keer gezien, dus eigenlijk ken je hem niet zo goed. Maar je hebt er wel al twee jaar over gefantaseerd. In je fantasie heb je van alles bij hem verzonnen wat je niet van hem weet en een persoon in je hoofd gecreerd die hij niet is. Geniet er lekker van, het is maar een fantasie, want eigenlijk bestaat hij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven