De buurman update

18-08-2009 17:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden schreef ik dat ik het na 2 maanden uitgemaakt had en dat mijn ex mijn buurman is. Ik kwam erachter dat hij alcoholist is en drugs heeft gebruikt. De liefde was van mijn kant snel over.

Dit is nu bijna 2 maanden geleden en hij heeft me nog niet echt met rust gelaten. Hij liet gedichten achter, stuurde me dronken smsjes waarin zwelgde in zelfmedelijden, draaide zielige liedjes ( Mariah Carey, Always van Bon Jovi ), komt vaak dronken thuis. Belt naar mijn werk en zegt dan niets... Het ergste vind ik dat hij me bespied als ik wegga of thuiskom.

Gelukkig belt hij nu niet meer, want ik heb duidelijk gemaakt dat iedereen op kantoor weet wie hij is en waar hij woont. Daar ben ik dus vanaf.

Afgelopen zaterdag kwam ik hem voor eerst buiten tegen na bijna 2 maanden hem ontwijken. Ik heb gewoon hallo gezegd en hij zei ook hallo terug. Hij keek alleen heel raar: een mengeling van angst, zich betrapt voelen en niet weten hoe zich te gedragen.

Zaterdagavond had ik afgesproken met een leuke jongen die ik kort geleden heb leren kennen. En die avond heb ik iets gedaan wat ik nooit doe op de eerste date: Ik heb hem mee naar huis genomen. Omdat ik wist dat mijn ex me constant in de gaten houd hebben we met het raam en de gordijnen open geslapen.

Ik weet heel zeker dat hij ons gezien heeft.De volgende ochtend zijn we samen weggegaan en dat heeft hij ook weer gezien.

Sindsdien is het rustig. Het enige wat hij nu nog doet is zielige muziek draaien. Ik heb in ieder geval laten zien dat mijn leven wel doorgaat.

Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer daten met een buurman!!
arme buurman...je hebt zn hart nu helemaal gebroken
Ja, dat is waar. Maar ja hij wilde maar niet accepteren dat het echt voorbij is. Nu, moet hij niet anders dan het accepteren.

Hij begon echt te stalken, ik vond het doodeng..
Gruwel! Wat een nare buurman! Als iemand is gedumpt mag degen best zielig zijn en verdrietig, maar doe dit vooral NIET in het blikveld van de ex.

Succes met je buurman!
Gelukkig dat je nu van hem af bent. Ik had alleen zelf die date er niet voor (mis)/gebruikt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De jongen in kwestie is niet op zoek naar een relatie. Voor ons beiden was het gewoon voor 1 keertje :-) Ik had hem van te voren wel verteld over mijn ex en hij kwam met het idee om de gordijnen open te laten.
Lijkt wel een ex van mij...
uhh... tjah... geweldig voor je dat je weer eens van bil bent geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven