De leegte, wat moet ik hiermee?

27-01-2023 22:09 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
lege op ivm teveel herkenning , dank voor de reacties..
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:20
Reden: herkenning
97.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
To, het klinkt mij in de oren dat je hard aan je eigenwaarde moet gaan werken. Deze man is toch drie keer niks? Waarom zeg je tegen hem dat hij misschien geen contact meer wil? Volgens mij is dat een hele rare kronkel dat jij geen contact meer met hem wilt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoezo je hebt alleen hem? Hij brengt je alleen ellende, je hebt NIETS aan hem. Je doet het jezelf aan hoor, een man zoals hij gaat je totaal niets goed brengen, in tegendeel.
Drugs zou voor mij een hele grote reden zijn om iets niet aan te gaan. Hij klinkt onbetrouwbaar, en er zijn echt leukere mannen die je wél waarderen denk ik. Ook eens met Martje, focus op je eigenwaarde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je voelt je niet fijn en deze man sluit daar naadloos op aan. Het probleem zit in jezelf, jij voelt je niet goed/goed genoeg en zit (zo lees ik het tenminste) knel tussen de verwachtingen van je familie en wat je zelf nu precies wilt in het leven. Ik zou dat eerst gaan uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een man die verslaafd is aan drugs, vaak te laat of zelfs helemaal niet komt opdagen heeft jou na 2 jaar laten voelen dat je leeft? Serieus?

Het gevoel van echt leven icm een man die jou gelukkig laat voelen is echt heel anders hoor!

Verleg je prioriteiten en focus wat meer op jezelf. Kweek wat meer zelfliefde en leg de lat een stuk hoger vwb mannen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje, alleen zijn is niet leuk, maar het kan nog veel erger hoor. Door met zo'n figuur in zee te gaan bijvoorbeeld. Gewoon even verder kijken. Selecteren op religieuze achtergrond kan natuurlijk prima. Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen ;)

Maar zonder dollen, als je door je partnerkeuze problemen gaat krijgen met je familie, doe dat dan tenminste voor een man uit die écht de moeite waard is.
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
'j
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:21
Reden: herkenning
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
.
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:22
Reden: herkenning
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
k
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:21
Reden: herkenning
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:01
nu moet ik gaan stoppen met contact en ik haat dat. Wat moet ik zeggen?
Hou het kort en simpel. Je hebt nog geen relatie dus dat mag best via de app.

"Beste Jan, ik vind je aardig maar ik voel toch niet echt een klik met je. Ik wil ons contact verder laten voor wat het is. Ik wens je het beste, groetjes van Elisevogel."
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
w
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:22
Reden: herkenning
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
x
elisevogel wijzigde dit bericht op 01-02-2023 23:22
Reden: herkenning
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
28-01-2023 11:06
Hoezo je hebt alleen hem? Hij brengt je alleen ellende, je hebt NIETS aan hem. Je doet het jezelf aan hoor, een man zoals hij gaat je totaal niets goed brengen, in tegendeel.
Je hebt gelijk, ik doe het zelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
28-01-2023 11:33
Een man die verslaafd is aan drugs, vaak te laat of zelfs helemaal niet komt opdagen heeft jou na 2 jaar laten voelen dat je leeft? Serieus?

Het gevoel van echt leven icm een man die jou gelukkig laat voelen is echt heel anders hoor!

Verleg je prioriteiten en focus wat meer op jezelf. Kweek wat meer zelfliefde en leg de lat een stuk hoger vwb mannen!
Naja de eerste momenten gaven weer het gevoel dat ik leefde, weer toch spanning en vrolijk bij het wakker worden/slapen.. tussendoor contact.. heb 2 jaar lang echt mezelf opgesloten. Later toen ik erachtet kwam dat hij een dealer is was ik heel erg teleurgesteld en was dst gevoel gebroken.

Maar hoe hoog moet de lat? Hoe is een normale/leuke man waarmee je een relatie kan opbouwen?
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:09
Ik ga dit zo doen denk ik, vind het echt jammer.. maar moet wel.. beter zo

En over dat geloof? Vind jij dat een moslim en een christenen niet kunnen trouwen ook al hebben ze respect voor elkaars geloof? Ben hier heel veel mee bezig maar wil ook andere mensen horen want ik kan soms te makkelijk denken
Natuurlijk kan dat. Het ligt wel een beetje aan hoe een grote plek het geloof inneemt in jullie levens. Ik heb een relatie gehad met een islamitische man, wel echt jaren en jaren geleden. Zelf ben ik agnost. Hij ging niet altijd naar de moskee en bidden deed hij bijvoorbeeld niet vijf keer per dag, dus eigenlijk merkte ik niet heel veel van zijn geloof. We hadden er juist wel mooie gesprekken over en hij respecteerde dat ik agnost ben. Andersom respecteerde ik zijn geloof ook, ik denk dat er dan geen probleem hoeft te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:09

En over dat geloof? Vind jij dat een moslim en een christenen niet kunnen trouwen ook al hebben ze respect voor elkaars geloof? Ben hier heel veel mee bezig maar wil ook andere mensen horen want ik kan soms te makkelijk denken
Ja pfoe, alles kan natuurlijk, maar een relatie heeft een grotere kans op succes als de mensen in die relatie een vergelijkbare achtergrond hebben. Dat geldt niet alleen voor religie, maar ook voor cultuur en sociale status. Het zijn maar gemiddelden natuurlijk, het zegt op zich niets over individuele gevallen.
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:09
Ik ga dit zo doen denk ik, vind het echt jammer.. maar moet wel.. beter zo

En over dat geloof? Vind jij dat een moslim en een christenen niet kunnen trouwen ook al hebben ze respect voor elkaars geloof? Ben hier heel veel mee bezig maar wil ook andere mensen horen want ik kan soms te makkelijk denken
Tuurlijk kan dat wel, maar dat is toch niet aan de orde want jij weet al wat je ouders erover vinden, dus gaat het toch nooit een optie zijn voor je zolang je je hun mening zo aantrekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
28-01-2023 12:25
Tuurlijk kan dat wel, maar dat is toch niet aan de orde want jij weet al wat je ouders erover vinden, dus gaat het toch nooit een optie zijn voor je zolang je je hun mening zo aantrekt.
Ja het is waar. Als ik het gevoel had gekregen dat ik met hem een toekomst kan bouwen, had ik hun mening minder belangrijk gevonden.. maar zo iemand..
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb het gezegd. En het doet pijn. Hij voelt zich gedumpt snap er niks van
Alle reacties Link kopieren Quote
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:08
Hoi.. bedankt voor je reactie. Ik weet niet hoe ik aan mijn eigenwaarde moet werken, het lukt gewoon niet.. Ik zag hun foto’s met zijn ex en sinds die dag voel ik me zo lelijk en zo minder en zo verpest. Zo wil ik niet zijn.

Ik wilde eigenlijk dat hij zou stoppen met contact zoeken, dan was het gewoon klaar,maar heb net een berichtje en heb het nog niet geopend. Ik heb hem niet gesproken sinds gidter 8 uur en hij vraagt niet eens wat ik doe of of ik wel leef en nu ineens zo een bericht.. ik weet het niet meer
Er zijn meerdere manieren om aan je eigenwaarde te werken.
Je kunt zelfhulpboeken lezen, vooral degenen met opdrachten werken goed.
Je kunt praten met een POH, maatschappelijk werker of coach.
Je kunt gaan mediteren, specifiek over zelfcompassie en eigenwaarde.

Knap dat je het uitgemaakt hebt. Natuurlijk voelt hij zich gedumpt, feitelijk heb je dat ook gedaan. Neem daar eigenaarschap voor ipv je laten meetrekken in zijn ellende. Jij hebt dit gedaan omdat het voor jou beter is.
elisevogel schreef:
28-01-2023 17:59
Heb het gezegd. En het doet pijn. Hij voelt zich gedumpt snap er niks van
Wat goed van (en voor) je! Natuurlijk doet het pijn, het is toch een afscheid :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
elisevogel schreef:
28-01-2023 12:29
Ja het is waar. Als ik het gevoel had gekregen dat ik met hem een toekomst kan bouwen, had ik hun mening minder belangrijk gevonden.. maar zo iemand..
Maar kun je überhaupt wel kijken of je een toekomst met iemand kan opbouwen als je niet eens in het openbaar met diegene kan komen omdat je bang bent dat je familie het ziet?

Wat ik me ook afvraag, wat zouden de consequenties zijn als je in het openbaar gezien zou worden met een man die jouw familie niet goed keurt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee wat goed van je, doortastend :high5:

Gedumpt... ach, vind ik wel wat zwaar uitgedrukt voor wat het was. Hij overleeft het wel hoor.
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zaramorad schreef:
28-01-2023 18:54
Hee wat goed van je, doortastend :high5:

Gedumpt... ach, vind ik wel wat zwaar uitgedrukt voor wat het was. Hij overleeft het wel hoor.
Dit dus! Er was niet eens sprake van een relatie, laat gaan en zorg beter voor jezelf vooral!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven