De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
quote:iry schreef op 28 oktober 2008 @ 02:28:

IK KOPPEL DE EXTRA TRIGGER AAN HET MEDICIJN!!!!!!

Verder vind ik je wel lief.WEET IK MAAR HET KLOPT NIET, LEES NOG MAAR EVEN NA WAT JE SCHREEF OVER JOUW ERVARINGEN IN DE KLINIEK EN HOE JE ER ALLES AAN DEED OM MAAR DE CONTROLE TE HOUDEN. WIL JE SOMS ZEGGEN DAT JE DAT NU NIET DOET.
Wat een geschreeuw in de nacht. Hond wakker, Lex wakker
neeeeeeeeeee.............hongergevoel en zin in zoet .

dan kan je ook op een pepermuntje zuigen , of twee bruine bammen met appelstroop nemen ; je hoeft geen sixpack met marsen weg te vreten . Dat bepaal je zelf .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ook,

Ik word er ook slaperig van bgb,ik neem ze alleen te laat.

Pas na mijn eetbui.

Slaap lekker meds,bgb en impala!

Liefs.
nee dat zeggen ze niet in de bijsluiter, vreetbuien. dat beschrijven ze subtieler. en dat dat bij mensen met een ES kotsen triggert staat er ook niet speciaal in nee want het medicijn is niet bedoeld tegen een ES.
.
Lex wakker ? Alsssssssssssss daaaaaaaaaaaaaaaat geeeeeeeeeeeeeeeen neuken wordt ,als dat geen neuken wordt , als dat geen neuken wordt..........
quote:iry schreef op 28 oktober 2008 @ 02:32:

Ik ook,

Ik word er ook slaperig van bgb,ik neem ze alleen te laat.

Pas na mijn eetbui.

.

Godsammekrake zeg .

Eigenwijs.
hmm sixpack....

Ik ga een poos met mijn hoofd op de tafel beuken , van zoveel eigengereidheid ...... en dan naar bed ! trusten !
ik heb totaal geen es maar als ik een joint rook krijg ik een oncontroleerbare zoete vreetbui. Ik heb wel eens bij een vriendin aangebeld of ze nog chocola had. Ze heeft t er nog over. Dus het is niet zo makkelijk om een enorme zin in zoet even te stillen met een pepermuntje.
.
Goed dat wordt dus nog meer scheren nu die kerel wakker is.

ciao
Tot morgen !
O, ook een goeie tip , iry ; vergeet je seroquel en ga hasjies paffen......
Impala die stukken chocola kunnen niet zoveel kwaad, maar hoeveel mensen ken je met zin in zoet die vervolgens hun vinger in de keel steken, en hoeveel daarvan vinden dat de schuld van de joint. Ik denk joint of geen joint, maakt niet uit, gekotst wordt er toch
trusten
.
als je geil wordt van xtc en je loopt tijdens een sexfeest een SOA op dan komt dat toch niet van de xtc. Dat komt omdat je naar een sexfeest gaat en zonder condoom neukt. Deze vergelijking is speciaal voor bianca
het is trouwens de meest belabberde vergelijking die ik ooit heb gemaakt
Besproken over de mogelijk gewichtstoename is het volgende.

Gezien de lage startdosering denkt de psych dat het effect op mijn gewicht vrij klein is( ik denk dan...wat is vrij klein??)

Door verandering van je stofwisseling zou ik hooguit twee kilo aan kunnen komen,maar dat vindt de psych wel wenselijk.

Echter gezien mijn stofwisseling al op zijn gat ligt,kan hij hier moeilijk uitspraken over doen,het medicijn is nog vrij nieuw (de xr versie)

Ik zou meer eetlust kunnen krijgen,maar het is aan mij of ik daar aan toe geef.

Dat snap ik,maar ik raak hier het spoor wel bijster als je met iemand te maken hebt die eetbuien heeft en braakt en laxeert.

Hij denkt,gezien mijn lage gewicht,ik voldoende gediciplineerd ben hier niet aan toe te geven.

Persoonlijk heb ik mijn twijfels,maar dat zal ik moeten ervaren.

daar ligt mijn zorg.

En ja,die komt voort uit mijn eetstoornis,gek genoeg is er nog geen wonder geschied en heb ik die nog zeer hardnekkig,dat kan een pilletje niet wegnemen.

Ondersteunen misschien wel maar het is geen toverpil.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2008 @ 02:34:

Ik ga een poos met mijn hoofd op de tafel beuken , van zoveel eigengereidheid ...... en dan naar bed ! trusten !

Sorry!!

(nu snap ik waarom mijn therapeuten altijd zo'n ei op hun hoofd hebben na verloop van tijd)

alvast voor de pijn.
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:37:

Impala die stukken chocola kunnen niet zoveel kwaad, maar hoeveel mensen ken je met zin in zoet die vervolgens hun vinger in de keel steken, en hoeveel daarvan vinden dat de schuld van de joint. Ik denk joint of geen joint, maakt niet uit, gekotst wordt er toch

Natuurlijk steekt Iry die vinger zelf in haar keel. En dat komt niet door het medicijn an sich, dat komt door de ES en daar moet ze vanaf. Maar dan zal ze eerst wat ander puin moeten ruimen. Ondertussen is het misschien geen goed idee om haar een medicijn te geven dat vreetbuien en dus kotsen opwekt. Tenzij het medicijn haar helpt het kotsen te laten.

Nou laat maar, onze standpunten zijn wel duidelijk. We zijn t gewoon niet eens op dit punt.
.
quote:iry schreef op 28 oktober 2008 @ 02:41:

Besproken over de mogelijk gewichtstoename is het volgende.

Gezien de lage startdosering denkt de psych dat het effect op mijn gewicht vrij klein is( ik denk dan...wat is vrij klein??)

Door verandering van je stofwisseling zou ik hooguit twee kilo aan kunnen komen,maar dat vindt de psych wel wenselijk.

Echter gezien mijn stofwisseling al op zijn gat ligt,kan hij hier moeilijk uitspraken over doen,het medicijn is nog vrij nieuw (de xr versie)

Ik zou meer eetlust kunnen krijgen,maar het is aan mij of ik daar aan toe geef.

Dat snap ik,maar ik raak hier het spoor wel bijster als je met iemand te maken hebt die eetbuien heeft en braakt en laxeert.

Hij denkt,gezien mijn lage gewicht,ik voldoende gediciplineerd ben hier niet aan toe te geven.

Persoonlijk heb ik mijn twijfels,maar dat zal ik moeten ervaren.

daar ligt mijn zorg.

En ja,die komt voort uit mijn eetstoornis,gek genoeg is er nog geen wonder geschied en heb ik die nog zeer hardnekkig,dat kan een pilletje niet wegnemen.

Ondersteunen misschien wel maar het is geen toverpil.

Ik snap deze zorg dus. Heb het er nog eens over.

En nu ga ik écht slapen. Gelukkig is de wintertijd nog maar net ingegaan ;)
.
Goeiemorgen nachtuilen!

Lekker geslapen Iry? (f)

Hee nachtbrakers !

Volgens mij wekken die pillen overmatig forummen op...

Hoe doen jullie dat? Of ben ik de enige die haar wekker (om kwart voor zeven) alleen hoort na minimaal zeven uurtjes tuffen? Als pillen helpen, of puddingbroodjes, dan doe ik mee! Ik mis van alles 's nachts .
Trouwens, het zal wel aan de naam van BGB liggen, maar ik zie Meds en jou inmiddels voor me als een duo a la Plien en Bianca.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven