Derde date
vrijdag 8 maart 2019 om 07:53
vrijdag 8 maart 2019 om 08:59
vrijdag 8 maart 2019 om 09:04
Jullie kunnen allebei wachten totdat je een ons weegt.
Waarom neem jij niet het initiatief? En wees gewoon duidelijk. Stille hints worden door de ander meestal niet opgepikt.
Maar ja, communiceren in het echte leven is vaak is een stuk lastiger dan via een beeldscherm.
Waarom neem jij niet het initiatief? En wees gewoon duidelijk. Stille hints worden door de ander meestal niet opgepikt.
Maar ja, communiceren in het echte leven is vaak is een stuk lastiger dan via een beeldscherm.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 8 maart 2019 om 09:56
Ja, gewoon doen. En die hotelkamer kun je á la minute regelen met Booking.com als het onverhoopt nodig mocht zijn.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
vrijdag 8 maart 2019 om 10:30
Als hij een hand wil geven, zijn hand naar je toe trekken tot je jouw andere arm om hem heen kunt slaan.
en als hij een beetje meebeweegt moet een zoen op zijn wang geen probleem zijn.
Als hij dan de hint een beeetje begrijpt slaat hij zijn armen ook om jou, en kun je alvast een minuutje knuffelen als begroeting.
Je moet natuurlijk een beetje erop letten hoe hij reageert.
Zeg ik als man.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zaterdag 9 maart 2019 om 20:19
Ja inderdaad kinderachtig.....
Kun je geen avondrondvaart maken met een drankje erbij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 9 maart 2019 om 22:27
https://www.bezoek-utrecht.nl/wat-te-zien
Arcadehal is altijd leuk trouwens, ongeacht je leeftijd.
Arcadehal is altijd leuk trouwens, ongeacht je leeftijd.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-03-2019 23:35
0.50% gewijzigd
wij slapen nooit.
zaterdag 9 maart 2019 om 23:26
Er valt behoorlijk veel af omdat het 's avonds is. Voorheen zijn we ook beide keren uit eten geweest, kroegje, museum. De vorige keer has hij ook iets ontzettends attents uitgekozen (wat ik ivm herkenbaarheid liever niet deel). Ik voel me dus een beetje alsof ik nu zijn attentheid moet evenaren vandaar dat ik naar inspiratie zoek. Maar iets actiefs 's avonds dat niet bowlen is (waar ik een hekel aan heb) kan ik niet zo verzinnen. Een escape room zou idd ook kunnen maar met zijn tweeën vind ik dat behoorlijk confronterend of zo om opgesloten te zijn in een kamer terwijl iemand je ook nog eens met een camera in de gaten houd (niet echt bevordelijk voor een eerste kus ook
.
zondag 10 maart 2019 om 11:34
zondag 10 maart 2019 om 13:11
Je hebt gelijk, dat schept misschien te hoge verwachtingen. Glow in the dark little people golf dan maar weer
zondag 10 maart 2019 om 13:12