Derde date

08-03-2019 07:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zondagavond op derde date met een man in Utrecht. Heeft iemand een idee wat ik kan voorstellen? Er is nog geen kus geweest dus niks te geks, al zou het wel leuk zijn als we deze avond toch eindelijk tot een kus toekomen... maar geen hotelkamer want ik doe het langzaam aan.
drie dates??? en nog geen kus?????

He-j 't goed wies kapot??
Je kan hem altijd een kusje op zijn wang geven. Dat moet hem moed geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jeetje. Jullie kunnen nu al niet verzinnen wat je samen moet doen? Zal een sprankelend gebeuren worden dan.
Als er op de eerste dat niet gezoend wordt is er geen klik. En langzaam aan doen is ook zonde van de schaarse tijd die je leeft. Stel je voor dat na maanden blijkt dat het sexueel niet klikt.....
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Jullie kunnen allebei wachten totdat je een ons weegt.

Waarom neem jij niet het initiatief? En wees gewoon duidelijk. Stille hints worden door de ander meestal niet opgepikt.

Maar ja, communiceren in het echte leven is vaak is een stuk lastiger dan via een beeldscherm.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Probeer die kus eens.
Lucifer2018 schreef:
08-03-2019 09:20
Probeer die kus eens.
Ja, gewoon doen. En die hotelkamer kun je á la minute regelen met Booking.com als het onverhoopt nodig mocht zijn.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
retrostar schreef:
08-03-2019 08:42
Je kan hem altijd een kusje op zijn wang geven. Dat moet hem moed geven.
Als hij een hand wil geven, zijn hand naar je toe trekken tot je jouw andere arm om hem heen kunt slaan.
en als hij een beetje meebeweegt moet een zoen op zijn wang geen probleem zijn.

Als hij dan de hint een beeetje begrijpt slaat hij zijn armen ook om jou, en kun je alvast een minuutje knuffelen als begroeting.

Je moet natuurlijk een beetje erop letten hoe hij reageert.

Zeg ik als man.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Heeft werkelijk niemand een suggestie? Ik zat zelf te denken aan een game-hal (met bijvoorbeeld airhockey en dergelijke) maar ik weet ook niet of dat misschien kinderachtig is?
Wat is er mis met uit eten, naar de bios of naar de kroeg?
Tsja, dat kan natuurlijk heel persoonlijk zijn. Wat ik leuk vind, vind jij misschien niks.

Avondje poolen, escaperoom oid? Wat hebben jullie op de andere dates gedaan?
Ik mag toch hopen dat jullie iets gemeenschappelijks hebben dat je samen kunt gaan doen? Niet om per se iets samen te doen bedoel ik, maar omdat je daar allebei plezier aan beleefd?
Dick Bruna huis
Dom beklimmen
Bijnasoms schreef:
09-03-2019 19:52
Heeft werkelijk niemand een suggestie? Ik zat zelf te denken aan een game-hal (met bijvoorbeeld airhockey en dergelijke) maar ik weet ook niet of dat misschien kinderachtig is?
Ja inderdaad kinderachtig.....

Kun je geen avondrondvaart maken met een drankje erbij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
https://www.bezoek-utrecht.nl/wat-te-zien

Arcadehal is altijd leuk trouwens, ongeacht je leeftijd.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-03-2019 23:35
0.50% gewijzigd
wij slapen nooit.
Er valt behoorlijk veel af omdat het 's avonds is. Voorheen zijn we ook beide keren uit eten geweest, kroegje, museum. De vorige keer has hij ook iets ontzettends attents uitgekozen (wat ik ivm herkenbaarheid liever niet deel). Ik voel me dus een beetje alsof ik nu zijn attentheid moet evenaren vandaar dat ik naar inspiratie zoek. Maar iets actiefs 's avonds dat niet bowlen is (waar ik een hekel aan heb) kan ik niet zo verzinnen. Een escape room zou idd ook kunnen maar met zijn tweeën vind ik dat behoorlijk confronterend of zo om opgesloten te zijn in een kamer terwijl iemand je ook nog eens met een camera in de gaten houd (niet echt bevordelijk voor een eerste kus ook ;-)).
Iets attents is iets met specifieke aandacht voor die persoon. Niet willekeurig. Je weet toch na 2 dates wel iets over hem? Waar wordt hij blij van?
Murrmurr schreef:
09-03-2019 20:18
Dom beklimmen
Lekker fallisch
Westerpaviljoen schreef:
10-03-2019 11:30
Lekker fallisch
:HA:
Westerpaviljoen schreef:
10-03-2019 11:30
Lekker fallisch
Je hebt gelijk, dat schept misschien te hoge verwachtingen. Glow in the dark little people golf dan maar weer
Bijnasoms schreef:
09-03-2019 23:26
Een escape room zou idd ook kunnen maar met zijn tweeën vind ik dat behoorlijk confronterend of zo om opgesloten te zijn in een kamer terwijl iemand je ook nog eens met een camera in de gaten houd (niet echt bevordelijk voor een eerste kus ook ;-)).
Geyl!
zou het raar zijn om hem bij mij thuis uit te nodigen en gewoon eten te bestellen? Ik vraag me af of dat een wat intiemere setting neerzet.
Bijnasoms schreef:
10-03-2019 14:00
zou het raar zijn om hem bij mij thuis uit te nodigen en gewoon eten te bestellen? Ik vraag me af of dat een wat intiemere setting neerzet.
You slut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven