Derde date

08-03-2019 07:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zondagavond op derde date met een man in Utrecht. Heeft iemand een idee wat ik kan voorstellen? Er is nog geen kus geweest dus niks te geks, al zou het wel leuk zijn als we deze avond toch eindelijk tot een kus toekomen... maar geen hotelkamer want ik doe het langzaam aan.
Nee voor een derde date is dat absoluut niet raar.
wij slapen nooit.
Murrmurr schreef:
10-03-2019 14:02
You slut!
Haha, ja dat bedoel ik... het is nogal suggestief en ik heb totaal geen zin om gelijk te ketsen. Aan de andere kant als er dan helemaal geen actie is dan weet ik genoeg, dan gaat het nooit klikken tussen ons.
Bijnasoms schreef:
10-03-2019 14:06
Haha, ja dat bedoel ik... het is nogal suggestief en ik heb totaal geen zin om gelijk te ketsen. Aan de andere kant als er dan helemaal geen actie is dan weet ik genoeg, dan gaat het nooit klikken tussen ons.
Na drie dates is niet gelijk, en je kunt altijd nog kijken. Je hoeft heus niet met hem te ketsen alleen omdat hij in je huis is hoor. Is de sfeer er niet naar dan bedank je hem voor de fijne avond en begeleid je hem naar de deur. Maar als je nu alwéér naar het Dick Brunahuis gaat zul je het nooit weten.
En trouwens al zou het de eerste date zijn of je pikte hem op langs de snelweg, als je doet waar je zelf zin in hebt ben je dan nog steeds geen slet.
Murrmurr schreef:
10-03-2019 14:13
Na drie dates is niet gelijk, en je kunt altijd nog kijken. Je hoeft heus niet met hem te ketsen alleen omdat hij in je huis is hoor. Is de sfeer er niet naar dan bedank je hem voor de fijne avond en begeleid je hem naar de deur. Maar als je nu alwéér naar het Dick Brunahuis gaat zul je het nooit weten.
Ik denk dat als ik hem nu meeneem naar het Dick Bruna huis, hij gaat denken dat ik vandaag nog kindjes wil ;-) Dan weet ik zeker dat er geen vervolg dates meer komen :-p
Precies en we hadden al vastgesteld dat de Dom hem maar onzeker gaat maken, dus ga lekker thuis iets eten en een wijntje drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven