Dilemma

20-12-2010 13:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor het weghalen van de OP. Bedankt voor alle reacties.

Het is al opgelost; de vacature bleek al te zijn vervuld.
Lees je post nog eens objectief, en kijk wat jij je beste vriendin aan zou raden als zij in dir situatie zat. Het lijkt mij namelijk niet zo moeilijk..
Nee, ik zou niet teruggaan en bewust moeilijke zaken gaan opzoeken. Je zegt zelf dat het een stuk beter met je gaat sinds je daar weg bent, zorg dan ook dat dat zo blijft.
Persoonlijk zou ik niet gaan in deze situatie.

Zoek nog even verder naar een (evt. tijdelijke) baan.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot het bedrijf is en in hoeverre je wordt geconfronteerd met je ex c.q. zijn vriendin.

Het verschilt nogal of er 1000 mensen werken of 10..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je in dat werk veel met je ex of zijn nieuwe partner te maken? Dan zou ik het niet doen. Je moet dan aan jezelf denken. Als de kans dat je met elkaar te maken hebt heel klein is waarom dan niet als het werk goed beviel? En wat betreft de andere collega's hoe kijken zij naar jou en je ex?
Het is wel een vrij groot bedrijf en ik werk niet met hen samen. Maar kom ze wel vaak tegen.
Nee, ik zou het niet doen. Tenzij het een bedrijf is waar heel veel mensen werken, maar dat begrijp ik niet uit je post.
Waarom zou je ze veel tegenkomen? Want in een groot bedrijf is het makkelijker elkaar te ontlopen, mits je op werkgebied echt met elkaar te maken krijgt.

Je kan ook ervoor gaan, en dan in je proeftijd beslissen of het is wat je wilt. Als tussenoplossing.
Het is inderdaad wel mogelijk om elkaar te ontlopen. Maar dan moet ik bijvoorbeeld niet meer in de kantine gaan zitten in de pauzes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven