Dilemma

14-02-2011 00:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier op het forum veel over vreemdgaan, en de ellende ervan.

Heb zelf ondervonden hoe pijnlijk het is, vreemdgaande ex.

Nu is een vriendin van mij verliefd op een man die samenwoont, hij ook wel op haar maar kiest ervoor er niets mee te doen uit respect voor zijn relatie.

Mijn vriendin heeft daar respect voor, maar zij is er achter gekomen dat zijn vriendin vreemdgaat, en niet een keer maar meerdere keren.

Ze vroeg me wat ze er mee moet.

Ze is natuurlijk zelf verliefd, maar ziet dus dat hij bedrogen wordt en er lief in zijn gezicht comédie wordt gespeeld.

Moeilijk, ik weet uit mijn situatie destijds dat ik er veel moeite mee heb gehad dat ik het zo ongeveer als laatste wist.

Toch heb ik haar aangeraden zich er maar niet mee te bemoeien.

Wie bedriegt wie, 't wordt steeds gekker.
Wel heel toevallig dat jouw verliefde vriendin dan achter het vreemdgaan van haar " rivale " komt, eigenlijk........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus die "vriendin" heeft hem verteld dat ze verliefd op hem is en hij antwoordde dat ie "ook wel verliefd" op haar is? Maar uit "respect" voor zijn relatie hier niets mee wil doen?

Ik zie zo'n gesprek dan helemaal voor me en denk dan dat ik het maar een vreemd gesprek vind.

En hoe heeft jouw vriendin dan gehoord dat zijn vriendin vreemd gaat en waarom gelooft ze dat zonder problemen; kent ze die vriendin of zo? Wat ik begrijp uit je OP kent zij zijn vriendin niet dus waarom zou zij dan degene moeten zijn om haar haar ogen te openen? Bovendien is hij tegen je vriendin duidelijk geweest en niet met haar het bed in gedoken.

Ik stel het me dan altijd voor: verliefd zijn op iemand met een relatie en daar zo over door fantaseren dat je stappen zou willen ondernemen om die relatie naar de knoppen te helpen. Zou ik dan blij zijn met een vent die kapot is van ellende omdat zijn relatie over is en jankend mijn armen opzoekt om zijn verdriet te kunnen vergeten. Nee, is niet zo mijn ding. Liever geen mannen die hun relatie niet afgesloten hebben.

Dus als ik jou was, zou ik mijn vriendin aanraden zich er niet mee te bemoeien.
Nou dat komt jouw vriendin wel goed uit hè dat de vriendin van die vent vreemdgaat. Nu ziet ze zeker haar kans schoon?

Ze heeft nu natuurlijk zin om een potje te gaan stoken?
Waarom heb ik het gevoel dat dit helemaal niet over " een vriendin" gaat??
Of de vriendin van de man waar zij verliefd op is vreemdgaat dat zijn niet de zaken van jou vriendin.

Die samenwonende man wil niks doen met zijn gevoelens dus daarmee zou de kous af moeten zijn.
Nee, het is echt een vriendin.

Voor mij alleen mannen die emotioneel los zijn van vorige relatie's, en alleen ook prima.

Ze weet het omdat ze haar gezien heeft in het uitgaansleven.

Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ze erbuiten moet blijven, en aan een leuke vrijgezel meer heeft.
En wat heeft ze gezien dan of wilde ze soms iets meer zien dan dat er is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven