Dilemma
zondag 26 augustus 2012 om 14:54
Ik zou gewoon een keer met haar gaan daten, dat verplicht tot niks en als je dan nog niks met haar wil dan hoef je in elk geval niet haar Facebookfoto's waar ze er niet verzorgd genoeg uitzag als reden aan te voeren.
Als je elke dag chat en nummers hebt uitgewisseld kan een keer samen iets drinken er toch nog wel vanaf?
Als je elke dag chat en nummers hebt uitgewisseld kan een keer samen iets drinken er toch nog wel vanaf?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 26 augustus 2012 om 15:24
Pff ik begrijp niet waar je je druk om maakt. Je hebt dat meisje nog nooit ontmoet. Doe wat goed voelt een date of niet.
Als zij haar halve zelfvertrouwen ophangt aan 1 date met jou, dan kan dat een reden zijn om niet met haar uit te gaan. Het is wel zo dat zij jou die macht geeft door zo wanhopig te doen.
Als je haar een mail stuurt sorry maar bij nader inzien zijn we toch te verschillend dan is hoe zij ermee omgaat vooral haar probleem. Waar maak je je nou eigenlijk druk over?
Als zij haar halve zelfvertrouwen ophangt aan 1 date met jou, dan kan dat een reden zijn om niet met haar uit te gaan. Het is wel zo dat zij jou die macht geeft door zo wanhopig te doen.
Als je haar een mail stuurt sorry maar bij nader inzien zijn we toch te verschillend dan is hoe zij ermee omgaat vooral haar probleem. Waar maak je je nou eigenlijk druk over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 26 augustus 2012 om 15:32
Ik heb ook een keer andere fotos gezien net voor de date. Ik was helemaal afgeknapt maar toch gegaan. Ik had er ook echt geen zin meer in. Nu zou ik zeggen: als jouw gevoel echt is van dit gaat hem niet worden, gewoon afkappen. Is 1 telefoontje of sms en je bent er vanaf. Normaal gesproken vind ik dit ook lullig maar ik spreek nu wel uit ervaring.
zondag 26 augustus 2012 om 16:06
Als je echt niet wilt zou ik het nu afzeggen voordat zij zich helemaal op die date gaat verheugen.
Je kan ook gewoon gaan, dan zeg je dat je gewoon 'n kop koffie wil drinken en meer niet. Wie weet is ze wel heel gezellig, los van het feit dat ze dan (qua uiterlijk) geen relatiemateriaal is voor jou.
Je kan ook gewoon gaan, dan zeg je dat je gewoon 'n kop koffie wil drinken en meer niet. Wie weet is ze wel heel gezellig, los van het feit dat ze dan (qua uiterlijk) geen relatiemateriaal is voor jou.
zondag 26 augustus 2012 om 16:48
Altijd weer FB...
Wordt eens een beetje volwassen. Je spreekt met haar af, geen date. Ergens iets drinken en kletsen. Het hoeft toch niet meteen een relatie te worden? Kan toch ook iemand zijn die je daarna gewoon voor de leuk af en toe ziet? En wat nou als ze niet blaakt van het zelfvertrouwen? Moet iedereen dat nou hebben? Misschien is ze wel harstikke lief en leuk. Of ook niet. Het zelfde geldt voor haar. Je weet het pas nadat je elkaar een faire kans gegeven hebt in het echte leven, en niet op een kunstmatig platform als FB, Hyves of al die andere flauwekul.
Wordt eens een beetje volwassen. Je spreekt met haar af, geen date. Ergens iets drinken en kletsen. Het hoeft toch niet meteen een relatie te worden? Kan toch ook iemand zijn die je daarna gewoon voor de leuk af en toe ziet? En wat nou als ze niet blaakt van het zelfvertrouwen? Moet iedereen dat nou hebben? Misschien is ze wel harstikke lief en leuk. Of ook niet. Het zelfde geldt voor haar. Je weet het pas nadat je elkaar een faire kans gegeven hebt in het echte leven, en niet op een kunstmatig platform als FB, Hyves of al die andere flauwekul.