Dit gaat te ver he?

01-04-2012 12:49 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
1 april!
Het Viva forum is papaja.
Wat je moet doen? Geld terug storten en je vreselijk diep , in een hoekje, een hele tijd gaan zitten schamen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik begrijp niks van dit bericht.
Kun je niets beters verzinnen?
Je hebt blijkbaar ook een bedraf afgesproken?

Want hij is,nu soort van aan,het afbetalen?
Het Viva forum is papaja.
Maar natuurlijk....
Je hebt een troef in handen?

Welke dan precies?

dat je je gedraagt als een hoer?

Nou, poeh...daar zou ik ook heel trots op zijn ja...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap er echt niets van.
O.M.G! Wat een grenzeloze domheid gecombineerd met een lage eigenwaarde.

Of...

1 April!

In beide gevallen:
God zij dank Chris, ik dacht al dat het met mijn ontzettende kater te maken had...maar jij snapt het gelukkig ook niet!

Of, heb je ook een kater?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
HIJ heeft de troef in handen. Want nu kan hij naar alle waarheid zeggen dat hij bij een hoer is geweest. Niet zo slim (mocht dit verhaal waar zijn uiteraard).
Eh ja...
LOl 1 april
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:nani85 schreef op 01 april 2012 @ 12:49:

Beste allemaal,

Ik durf dit verhaal bijna niet hier neer te zetten, maar ben toch even wat tips nodig.

Vorig jaar kreeg ik iets met een jongen. Alles was leuk totdat hij na 3 maanden afstand nam. Ik heb hier toen, met tegenzin, een punt achter gezet. Met tegenzin omdat ik heel erg verliefd op hem was, maar ik had geen zin in spelletjes van zijn kant.

Later kreeg ik allemaal berichtjes van hem dat hij mij miste e.d. Omdat ik hem nog steeds erg leuk vond ben ik hierop ingegaan en heb ook weer met hem afgesproken. Het was weer heel leuk tussen ons en ik viel weer als een blok voor hem. Hij is toen weggegaan en zei dat hij twee dagen erna weer langs zou komen.

De volgende dag wou ik hem een berichtje sturen en toen kwam ik erachter dat hij mij geblokkeerd had op whatsapp!! Wat voelde ik mij dom en gebruikt. Ik was echt heel erg boos.

Ik heb hem toen een aantal smsjes gestuurd, maar kreeg hier geen reactie op. Toen heb ik hem een berichtje gestuurd met de mededeling dat als hij mij als een hoer zag dat hij maar moet betalen. En als hij dat niet deed dat hij er spijt van zal krijgen. Nu heb ik een enorme troef in handen.(tegenover hem) Hij weet dat als hij niet betaal ik hem terug zal pakken.

Nu heeft hij al wel elke maand geld overgemaakt, maar nog niet alles. Maar ik heb echt zoiets van ik wil jouw geld eigenlijk helemaal niet. Dit was begonnen omdat ik zo boos was, maar die boosheid is al wel verdwenen. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van als ik nu niks meer laat horen of zeg dat hij niet meer hoeft te betalen dat ik mij overgeef ofzo.

Dit is totaal uit de hand gelopen. Wat moet ik doen?Je bent gestoord met je dreigementen. Ik hoop dat die jongen dit leest, het uitprint en aangifte tegen je doet wegens afpersing.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij maakt het over?

Wat staat er dan op je afschriften?

Heb je het wel als inkomsten opgegeven bij de belastingen?
Mijn zusje haalt een grap met mij uit en heeft dit geplaatst.

1 april natuurlijk.
quote:Summerdance schreef op 01 april 2012 @ 12:57:

God zij dank Chris, ik dacht al dat het met mijn ontzettende kater te maken had...maar jij snapt het gelukkig ook niet!

Of, heb je ook een kater?

Wel slaapdronken, niet gezopen.

Heb je teveel gefeest/gezopen, Summer? Jij schavuit.
kan het verwijderd worden? hahahahah
Leuk, al die vrienden en familieleden die gebruik maken van 1 account. Het houdt de swung erin.
Die stomme 1 april grappen
Huh.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik was aan het douchen en ze heeft dit geplaatst.

zij ligt helemaal dubbel hier, maar ik vind het echt niet leuk!
Dan zijn jullie allebei enorm debiel als jullie dit 'grappig' vinden. Kansloze meisjes dus.
Sja....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven