Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 29 september 2014 @ 20:33:

Wat is er mis met "hey, hoe is het"? In de kroeg begin je toch niet meteen een gesprek over de wereldvrede in de eerste zin?

Ik knap juist enorm af op mannen die met een enorme "openingszin" komen. Of ze proberen lollig te doen maar ze zijn het niet, of ze proberen interessant en intellectueel over te komen en dat zijn ze dan meestal ook niet.

Een gesprek over de wereldvrede is ook wel weer het andere uiterste he

Overigens als een wildvreemde in de kroeg mij aanspreekt met ''hey hoe is het'' zou ik in de eerste instantie denken dat ik 'm ken....

Tsja ik vind het gewoon SAAI, maar das gewoon mijn mening! Ik hou van leuke berichten en geen ik-weet-niks-te-zeggen-dus-daarom-zeg-ik-maar-hey-hoe-is-het....
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 september 2014 @ 15:59:

Hahaha en is er al een topic over op een mannenforum waarom zoveel vrouwen met hun verzorgpony op Tinder staan?Vrouwen zijn meer van de tegeltjeswijsheden, pony's en vooral kinderen. En het zijn nooit hun kinderen. Waarom ga je dan op elke foto met een kind in je armen staan. Is het een subtiele hint? ;)
quote:lielie27 schreef op 29 september 2014 @ 16:38:

[...]

Wat er zo leuk was aan mijn zaterdagavond? Nou niet al mijn zaterdag avonden zijn superleuk om over te vertellen Berichten als: ''hey, hoe is het"" ? kap ik eerlijk gezegd meteen af. Vind ik gewoon saai. Alsof je niks te vertellen hebt en beetje maar uit verveling met vreemde gaat lopen chatten. Tenzij we elkaar kennen natuurlijk, maar dat is natuurlijk niet het geval.

Ik ben juist meer een voorstander van het maken van leuke opmerkingen over foto's. Bijvoorbeeld foto's van een bekende (vakantie) plek.. ''goh is dat daar en daar, daar ben ik ook geweest'' ? Of foto's van een festival.. '' welk festival is dat?'' etc..

Dat geeft ook aan dat je foto's bekeken zijn en dat er interesse is.

En ik moet zeggen.. ik heb ook een aantal leuke gesprekken gehad met mannen die leuke opmerkingen maakte Dus ''hey hoe is het'' hoeft zeker niet het toppunt te zijn!

Ik kom idd ook weleens mannen tegen met vissen foto's haha! Ach kan ik mij niet al te druk om maken. Is meteen duidelijk wat hun grote hobby is.

Leuke tip! Maar natuurlijk weet ik allang wat ik moet zeggen. *kuch*

Tinder is wel leuk. Vooral lekker swipen als je even niets te doen hebt. Maar ook al leuke contacten opgedaan.
quote:runner82 schreef op 30 september 2014 @ 12:35:

[...]

Vrouwen zijn meer van de tegeltjeswijsheden, pony's en vooral kinderen. En het zijn nooit hun kinderen. Waarom ga je dan op elke foto met een kind in je armen staan. Is het een subtiele hint? ;)Whahahha de horror! En ja het zal een kijk-mij-eens-leuk-zijn-met-kinderen-maak-jij-me-ff-binnen-een-jaar-zwanger-want-ik-ben-al-30 hint zijn.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 30 september 2014 @ 12:40:

[...]

Whahahha de horror! En ja het zal een kijk-mij-eens-leuk-zijn-met-kinderen-maak-jij-me-ff-binnen-een-jaar-zwanger-want-ik-ben-al-30 hint zijn.

*shudders*

Ach... zo ben ik al eens tijdens een date gevraagd naar genetische ziektes waar ze van af moest weten...
Hoi! Ik ben dit hele topic aan het lezen gewoon omdat ik het hilarisch vond en nu weet ik opeens heel veel over al jullie dates enz. Maar ik ben nog niet klaar met lezen en wilde even een link delen, voor degenen die Tindermoe zijn

http://www.cosmopolitan.n ... is-de-opvolger-van-Tinder

Dus als je heel graag wilt knuffelen, raad ik je aan deze app te downloaden
Ik was in een afgelegen gebied in UK, en daar staan de mannen alleen maar met bier, vis of auto`s op de foto. sommige zetten het zelfs als beschrijving neer
quote:yolo8 schreef op 02 oktober 2014 @ 15:10:

http://www.cosmopolitan.n ... is-de-opvolger-van-Tinder

Dus als je heel graag wilt knuffelen, raad ik je aan deze app te downloaden Ieeeelk!
Zo, nu helemaal bijgelezen! Heeft me een behoorlijk lange tijd gekost. En dan te bedenken dat ik nog nooit Tinder heb geinstalleerd en dat ook niet zal gaan doen maar vond het wel enorm geinig om over te lezen.

En ik ben erg benieuwd waar turq (ik weet alleen de afkorting van haar naam) uithangt en hoe het met haar dates gaat!
Valt me toch tegen dat je nieteens wil weten wanneer de bruiloft is.
Turquasi yolo
Oja dat was het! Dank
Maare het is tegen mijn vriendschaps erecode in om uitspraken te doen over het liefdesleven van ons aller Turquasi dus indien er wat te melden is dan ben ik er ten volste van overtuigd dat ze er zelf verslag van komt doen. Tot die tijd beroep ik me op mijn zwijgplicht ehm recht
Ok... turq here reporting for duty, of is het daty...

high five for the grumpycat(ch)

Ja helaas.... ik ben weer op de markt en playing the field.

Ik vond het al jammer dat het topic een beetje stiller werd.

Date je ook Yolo?

Mogelijk heb ik vanavond een tweede date via Tinder. De eerste date heeft hij een tikkie veel over zijn ex gepraat dus ik ben benieuwd of hij zich dit keer weet in te houden....

Verder vind ik dat de mannen veel meer op sex aansturen dan ik gewend ben, vreemd aangezien mijn profielfoto juist veel bedeesder is dan de vorige keer dat ik het probeerde.... merken jullie ook een verandering? Het geouwehoer is nog steeds hetzelde... Saai! Hoi, we zijn een match, leuk zeg. Waar kom je vandaan en wat doe je? Heb je hobbies... lalala.... ik laat tegenwoordig mijn veel vriendlijker en nog niet afgstompte getrouwde vriendinnen voor me reageren want anders geef ik onaardige antwoorden. Die jongens kunnen het tenslotte ook niet helpen....
Lorem Ipsum
quote:runner82 schreef op 30 september 2014 @ 13:31:

[...]

*shudders*

Ach... zo ben ik al eens tijdens een date gevraagd naar genetische ziektes waar ze van af moest weten...

O mijn goden, tja en dan moet je ineens die boze blik nog verteren als je de rekening wil delen.

Even denken of ik wat zinnigs heb te melden betreffende de oppervlakkige app waar een legio aan vrouwen op zitten zonder oppervlakkige intenties.

Zoals misschien al bekend is er een bepaalde groep mannen die praktisch alles naar rechts zwieberen zonder kritisch kijkvermogen. In sommige gelegenheden maak ik mij hier ook wel eens schuldig aan. Wat gisteren het geval was.

Een match! Leuk, en dit keer niet spam, alleen bij foto 3 een baby.

Voedsel voor gedachten.

Natuurlijk date yolo, omdat yolo.

Carpe diem! (vertaald pak de dag, succes met 24 uren fysiek grijpen met je handen)
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Turquasi... ik wil grabbelen! :-)

Hoezo gemene antwoorden? Zeggemn mensen dan iets op Tinder?
Die foto' s met kinderen in de armen staan er omdat ze denken dat ze dan eerder een vrouw scoren. Hoorde het van mannelijke collega's dat ze meer aanspraak in het park hadden als ze hun baby mee hadden....
Hahaha, ben geen meloen deurkruk

Ja het is een lastig iets die foto's met kiddo's, to swipe or not to swipe.

Maar alleszins beter als je er ruim op tijd achter komt dat ze een kind hebben.... sommigen melden dat in een veel te laat stadium en dat, dus niet het feit dat ze kids hebben maar dat gebrek aan mededeelzaamheid, zorgt ervoor dat ze alsnog exit kunnen bij mij.

Ik heb overigens ineens een match met een oude bekende van me, eenvriend van een vriend waar ik echt jaaaaren geleden ruzie mee kreeg om jaloerse redenen die me vast ontglipt zijn wegens genante redenen.... ik ben heel benieuwd of hij iets gaat zeggen hihi
Lorem Ipsum
Grumpycat, die Oprah whahaha.....

alleen ben ik nog maar heel zelden drunk dus het neigt meer naar desperate tegenwoordig

Update, oude bekende ging kletsen en begon meteen over bijpraten over wijntjes, alleen had hij deze week geen tijd want hij moest trainen. Tenzij ik op een doordeweekse avond om 11 uur 's avonds kan. Tuurlijk schat.... (Not!)

Tegenwoordig zit deze 'wilde turq' al theesippend oude seizoenen van dvdseries te kijken om om tien uur al naar bed te gaan....

Maakt er iemand nog iets mee? Anybody, anything???
Lorem Ipsum
Ja jij wist het al maar voor de rest van de meelezers... paar weken geleden sprak vriend in emotioneel gesprek uit dat hij met me wil trouwen en oud met me wil worden om vervolgens helemaal met te bespreken hoe we dat dan zouden gaan doen en toen mompelde hij er verschrikt achteraan "ja maar dit was geen aanzoek he" hihi tuurlijk lief en nu is hij sindsdien een slechte pinokkio en mysterieus aan het doen dus er is nog geen datum maar he is up to sómething thats for sure X -D

Zodra het écht definitief is mag je het tinder logo en de trouwdatum op me tattoeren Turq
De foto's met onopgemaakt bed.......triest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven