Bespaartips
maandag 9 februari 2026 om 22:57
Zo ben ik momenteel even mijn abonnementen/ contracten onder de loep aan het nemen.
Belletje over een tijdschriftabonnement leverde 50% korting op.
Wil binnenkort ook overstappen van energieleverancier.
Ik vind zelf de museumjaarkaart ook een uitkomst, kost wel wat, maar als je er goed gebruik van maakt kun je heel veel uitjes hebben voor weinig geld.
En voor de 18 minners zijn de bibliotheekabonnementen meestal gratis.
Ik vind zelf de museumjaarkaart ook een uitkomst, kost wel wat, maar als je er goed gebruik van maakt kun je heel veel uitjes hebben voor weinig geld.
dinsdag 10 februari 2026 om 06:18
Ballon schreef: ↑09-02-2026 22:57Zo ben ik momenteel even mijn abonnementen/ contracten onder de loep aan het nemen.
Geen abonnement meer levert 100% korting op!
Als je echt groots wil besparen is korting niet je doel, maar alles dat je compleet kunt schrappen.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
dinsdag 10 februari 2026 om 07:01
Kan ook voor de pedicure, bij de opleiding zoeken ze ook altijd proefpersonen
Voor iedereen een groene tuin
dinsdag 10 februari 2026 om 07:37
En dan direct wanneer het boekje vol is, inwisselen! Daarna krijg je namelijk gaan rente, die is dan voor de supermarkt.
Stel je hebt nu een boekje vol en je wilt dit voor de kerstdagen als spaarpotje gebruiken, dan loop je 10 maanden rente mis. Daar gaat het mooie rendement.
dinsdag 10 februari 2026 om 07:49
ach, rendement op een zegelboekje is zo ongeveer 6%, dat krijg je bij geen bank. Dus zelfs als je het gebruikt voor kerst of een vakantie, is het een voordelige manier van sparenWaterGirl schreef: ↑10-02-2026 07:37En dan direct wanneer het boekje vol is, inwisselen! Daarna krijg je namelijk gaan rente, die is dan voor de supermarkt.
Stel je hebt nu een boekje vol en je wilt dit voor de kerstdagen als spaarpotje gebruiken, dan loop je 10 maanden rente mis. Daar gaat het mooie rendement.
Zelf gebruik ik ze voor de weekendboodschappen, de winkel uit met een volle kar, waar je 4 euro voor betaalde is lekker boodschappen doen
Ik voel me dan een "extreem couponing kandidaat"
dinsdag 10 februari 2026 om 08:39
Maar dat wil ze dus blijkbaar niet, anders had ze dat wel gedaan hè, Einstein.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 10 februari 2026 om 08:40
Zoals?
Ik stap ook elk jaar over. Krijg ook elk jaar een welkomstbonus en ben elk jaar ook weer voordeliger uit.
Je moet het wel even goed uitzoeken natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 10 februari 2026 om 08:42
Kapperschool en pedicure zijn leuke tips!
@ verbena, het gaat mij niet om alles te schrappen. Dus ik lees nog met plezier mijn tijdschrift. Het gaat mij meer om tips, waarvan je denkt, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Weet niet of ze bij alle supermarkten nog koopzegels hebben, maar dat is iets wat ik zelf nog niet overwogen had. Goeie tip.
@ verbena, het gaat mij niet om alles te schrappen. Dus ik lees nog met plezier mijn tijdschrift. Het gaat mij meer om tips, waarvan je denkt, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Weet niet of ze bij alle supermarkten nog koopzegels hebben, maar dat is iets wat ik zelf nog niet overwogen had. Goeie tip.
dinsdag 10 februari 2026 om 08:46
Ik heb ook ooit een boete gekregen van de oude leverancier wegens overstappen. Is wel al jaren geleden en ik weet ook niet meer bij welke leverancier dat was maar sindsdien ben ik daar huiverig voor. Bang toch ergens kleine lettertjes of voorwaarden over het hoofd te hebben gezien.
dinsdag 10 februari 2026 om 08:47
Het vastrecht en belastingen zijn overal hoog, dus het verschil is minimaal
Voor iedereen een groene tuin
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in