Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 20 januari 2014 @ 15:55:

Nou mijn spannende date met de flierefluiter werd zaterdag twee uur van te voren afgezegd.... er was een familielid ernstig ziek. Weinig tegenin te brengen natuurlijk. Ik heb mezelf getroost met chips als lunch en cocktails als avondeten.

2 kilo later weer opnieuw aan het chatten geraakt met een Tinder man waarvan ik dacht dat hij mij vergeten was maar bij nader inzien bleek ik te zijn vergeten dat ik nog moest reageren op een berichtje van hem. Hij is nu op vakantie maar erna wilde hij wel daten, of ik zin had om te klussen bij in zijn nieuwe huis? ehh....

(maar klussen? tis toch geen werkspot wel?)
conversation = awareness
quote:turquasi schreef op 20 januari 2014 @ 15:57:

[...]

Kan het zijn dat je matches na de totstandkoming van jullie match ineens al zijn profielfoto's heeft veranderd?

Ik heb ook allemaal matches met mannen die ik niet zelf heb uitgekozen maar dat is de schuld van mijn vader Ja dacht ik eerst ook! Maar deze laatste was zo NIET mijn type.. Kan mij haast niet voorstellen dat hij met andere foto's wel ineens in de smaak valt bij mij.
ik heb het net gedownload en nu al 10 matches.. maar geen een stuurt een bericht?? is dat bij julle ook?
Net? Zeg maar midden in de nacht, op maandagnacht?

Hmmzz. vreemd.. ;)
Morgen date!
quote:Miss_Communicatie schreef op 20 januari 2014 @ 18:48:

[...]

(maar klussen? tis toch geen werkspot wel?)Of bedoelde hij klussen als in de zin van, baby's maken?
@Flutter-By Spannend!
quote:Frizz schreef op 20 januari 2014 @ 18:39:

Maar even serieus, ik denk dan echt dat er iets mis gaat bij Tinder. Ik wil niet zeggen dat élke man die ik like mij ook naar rechts schuift, maar het merendeel toch wel. Dat kan niet ineens tot nul zijn gezakt als ik nog precies dezelfde foto's heb staan hoor.Bedoel je dat jouw matches zijn verdwenen, en dat die man zijn matches (van wie jij er één bent) ook kwijt is? Ik heb mijn twee matches nog.
World of Warcraft: Legion
quote:sleepylady92 schreef op 21 januari 2014 @ 01:40:

ik heb het net gedownload en nu al 10 matches.. maar geen een stuurt een bericht?? is dat bij julle ook?Ik heb aan beide matches een bericht gestuurd. Geen bericht terug gehad. Ik ben dan ook een man. Ik wil ook nog elders de mening van anderen over Tinder eens polsen.
@Flutter-by Spannend inderdaad!! Met wie is het en wat gaan jullie doen??

Ik hoop niet dat hij bedoelde klussen als in baby's maken, dan mag ie eerst een babykamertje maken in dat nieuwe huis voor ik ruimte maak in mijn buik/hart/leven.

Ik reageer gewoon even niet op die Klussert, kijken of ie snapt dat ik dat niet erg romantisch vond van hem.

(is het jullie trouwens ook opgevallen dat het woord 'man' verscholen zit in romantiek? The irony....)

De Flierefluiter meldde gister dat hij deze week allemaal belangrijke afspraken had zoals voetbal kijken en kroeghangen waardoor hij pas zaterdag weer tijd heeft om me te zien.... Het is dat mijn leidingen een keertje doorgespoeld moeten worden hè (lees; oefenen in het babies maken) maar misschien dat ik hem gewoon wel laat zitten trouwens, ga ik nog eens over peinzen.
Lorem Ipsum
Hahahahaha

Ik kom net een man tegen die op zijn zij op een handdoekje ligt bij een meertje, vanaf de achterkant.. en die dan over zijn schouder heen de camera in kijkt.

Ik denk dat hij z'n (lelijke) tussen de schouderbladen tattoo wilde laten zien
quote:turquasi schreef op 21 januari 2014 @ 11:03:

(is het jullie trouwens ook opgevallen dat het woord 'man' verscholen zit in romantiek? The irony....)Hoe zou rovrouwtiek dan zijn?
quote:Nemesis. schreef op 21 januari 2014 @ 11:13:

Hahahahaha

Ik kom net een man tegen die op zijn zij op een handdoekje ligt bij een meertje, vanaf de achterkant.. en die dan over zijn schouder heen de camera in kijkt.

Ik denk dat hij z'n (lelijke) tussen de schouderbladen tattoo wilde laten zien

Charminggggggggg die jongen heb je wel een like gegeven uiteraard he?

PS. ik heb je een prive berichtje gestuurd want je vroeg mij iets, voordat het desbetreffende topic werd verwijderd (wegens spam denk ik)
.
Heej allemaal!

Jullie hadden het laatst toch over iemand die een foto van zijn 1000+ matches tussen zijn foto's heeft staan?!

Nou, die gast heb ik even voor de lol naar rechts geswiped en meteen een berichtje gestuurd met daarin de vraag waarom hij dat als foto heeft endat t ontzettend zielig is, what are you thinking!

Hij reageerde er vrijwel direct op met; dat klopt, you're a sweet talk.

Ik vroeg daarna of hij dit vaker heeft gehoord en ik durfde te wedden van wel. Ik was de eerste.... Hij stelt het echt op prijs!

Love the life you live, live the life you love
Flutter-by wat leuk!! Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn,quote:hans66 schreef op 21 januari
2014 @ 08:26:

[...]

Ik heb aan beide matches een bericht gestuurd. Geen bericht terug gehad. Ik ben dan ook een man. Ik wil ook nog elders de mening van anderen over Tinder eens polsen.

Ik lees dat vaker van je Hans. Dat je man bent en het voor mannen misschien anders ligt. Maar de mannen in mijn omgeving die op Tinder zitten hebben genoeg aanspraak en matches. Tinder lijkt in mijn ogen wat dat betreft wat makkelijker, luchtiger. Als je naar rechts swiped en je hebt geen match, niemand die dat weet. Het lopen van een "blauwtje" is daardoor niet aanwezig dus het swipen naar rechts gaat in mijn ogen makkelijker en sneller.

Mogelijk ligt het ook aan leeftijdscategorie? Is 66 je leeftijd of je geboortedatum toevallig?

Het kan best zijn dat het bij de 20ers en 30ers wat beter loopt, omdat het een soort hype is in die leeftijdscategorieën.
quote:Litha01 schreef op 21 januari 2014 @ 16:47:

Heej allemaal!

Jullie hadden het laatst toch over iemand die een foto van zijn 1000+ matches tussen zijn foto's heeft staan?!

Ik denk dat hij werkelijk iedereen naar rechts swiped, dan kom je misschien wel aan de 1000 ja.
quote:eva-30 schreef op 21 januari 2014 @ 17:26:

[...]

Ik denk dat hij werkelijk iedereen naar rechts swiped, dan kom je misschien wel aan de 1000 ja.

Zal ik 't aan 'm vragen?

Hij praat nl. nog tegen me...

Haha
Love the life you live, live the life you love
Moet je echt zelf weten, het maakt mij namelijk niks uit
@hans, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik zou reageren op 'hoi, hoe gaat ie?' als openingszin. Dat is wel erg nietszeggend en dan heb ik eigenlijk al geen zin meer in chatten.

En ik denk ook niet dat het op Tinder uitmaakt of je man of vrouw bent. Mannen zullen vast meer vrouwen naar rechts swipen dan andersom, maar dat verhaal van 10 mannen die om 1 vrouw moeten vechten, gaat hier niet op. Een match is een match of niet.
quote:hans66 schreef op 21 januari 2014 @ 08:24:

[...]

Bedoel je dat jouw matches zijn verdwenen, en dat die man zijn matches (van wie jij er één bent) ook kwijt is? Ik heb mijn twee matches nog.Nee, ik bedoel dat ik normaal heel veel nieuwe matches verkrijg, en nu ineens niet.
"66" in mijn nickname is mijn geboortejaar: 1966. Dus ik ben 47. Dat "Hoi, hoe gaat ie?" is als grappig bedoeld, omdat ik tijdens alleen uitgaan, ook daarmee aangesproken werd, zonder dat hij of zij en ik ergens aan verplicht zijn.

Het is een aardig probeersel, maar ik moet niet te veel ervan verwachten, en dat zal voor andere mannen misschien ook gelden. Maar ik wil eens kijken wat de ervaring van andere mannen zijn.

Ik denk dat het eerlijk gezegd wel uitmaakt, of je man of vrouw bent. Maar het is niet zo lang geleden dat ik het ontdekt heb. Op andere datingsites maakt het wel uit of je een man bent of een vrouw.

Maar wie weet moet ik mijn profieltekst eens bekijken. Hoe schrijven andere mannen hun proefielteksten? Hoeveel succes hebben zij?
quote:Frizz schreef op 21 januari 2014 @ 20:17:

[...]

Nee, ik bedoel dat ik normaal heel veel nieuwe matches verkrijg, en nu ineens niet.Ik denk dat het aantal foto's op zijn. In het begin kon ik nog wat foto's vinden, en daarna niet meer. Toen ik de zoekstraal groter maakte, waren er weer nieuwe foto's.
Nou Hans, ik heb liever een "Hoi, hoe gaat het?" dan een nietszeggende openingszin.

Zelfs alleen een "Hoi" volstaat bij mij. Dus daar denkt echt iedereen anders over. Wees vooral jezelf.
Eens even kijken wat ik tot nu toe al voorbij heb zien komen quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:22:

- met hele grote pot bier - ja

- in fout carnavalskostuum - ja

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier - ja

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug - ja

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel - ja

- nog zo'n amateur DJ - ja

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer - ja

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt - ja

- is dat zijn baby? - ja

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten - soort van, wel foto's met man stoer naast een tijger, maar dan niet opgesloten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb! - ja

De mannen met "kijk eens wat een grote vis ik heb gevangen" - foto heb ik nog niet gezien.

Wel een keer een kerel met zijn stijve pik in vol ornaat boem pats in beeld
quote:eva-30 schreef op 21 januari 2014 @ 20:34:

Nou Hans, ik heb liever een "Hoi, hoe gaat het?" dan een nietszeggende openingszin.

Zelfs alleen een "Hoi" volstaat bij mij. Dus daar denkt echt iedereen anders over. Wees vooral jezelf.Eens! Gewoon een simpel "Hoi, hoe gaat het?" vind ik ook prima hoor. Gesprek volgt daarna vanzelf wel. Of niet, maar dan weet je ook genoeg, dan matcht het dus niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven