Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
zondag 9 maart 2014 om 17:24
@hiltje, klinkt alsof je het uitstekend geregeld hebt!
@Frizz, goeie actie!
Ik heb gisteren eindelijk weer eens een man naar rechts geveegd. Ik ga dus vooruit. Heb nu een stuk of tien matches, die allemaal niks zeggen (ik ook niet). En geloof ik nog niet de puf om weer helemaal vanaf profielfoto af aan nieuwe mannen af te gaan tasten...
@Frizz, goeie actie!
Ik heb gisteren eindelijk weer eens een man naar rechts geveegd. Ik ga dus vooruit. Heb nu een stuk of tien matches, die allemaal niks zeggen (ik ook niet). En geloof ik nog niet de puf om weer helemaal vanaf profielfoto af aan nieuwe mannen af te gaan tasten...
zondag 9 maart 2014 om 20:39
Hiltje, dat klinkt relaxed. Fijn dat het ook zó kan. Geniet ervan!
Frizz, goed gedaan. Next? Of maar even niet...?
Rasa, ik heb vandaag de twee matches met wie ik nog niet had gesproken even een zonnetje gestuurd en ik ben zowaar ik heel leuk gesprek met een heel interessant en leuk type.
Oh mijn oude match die hier was geweest is inmiddels ronduit grof tegen me. Echt niet tof. Tijd om te verwijderen.
Frizz, goed gedaan. Next? Of maar even niet...?
Rasa, ik heb vandaag de twee matches met wie ik nog niet had gesproken even een zonnetje gestuurd en ik ben zowaar ik heel leuk gesprek met een heel interessant en leuk type.
Oh mijn oude match die hier was geweest is inmiddels ronduit grof tegen me. Echt niet tof. Tijd om te verwijderen.
maandag 10 maart 2014 om 07:42
quote:kiwiwi schreef op 10 maart 2014 @ 01:40:
Grumpycat
Hoe is hey met je Katje, die was toch ziek??die is inmiddels overleden
heb hem in moeten laten slapen. 8 maandjes oud mijn mooie lieve vlekjeskat. 5 jaar gezocht naar zo'n katje (oosters korthaar in een bepaalde kleur/tekening) eindelijk gevonden. En dan als klap op de vuurpijl een Super karakter. Nog nooit een kitten meegemaakt wat zo vriendelijk nieuwsgierig en makkelijk was. Ook naar vreemden. De kinderen ook helemaal over de zeik die waren ook enorm aan het mannetje gehecht.
Grumpycat
Hoe is hey met je Katje, die was toch ziek??die is inmiddels overleden
maandag 10 maart 2014 om 07:49
maandag 10 maart 2014 om 07:54
Ik heb nu al 5 keer meegemaakt dat ik met iemand zat te chatten en diegene niet over zijn ex heen bleek. De vier dates die ik gehad heb liepen ook tot niks uit. De enige die ik leuk vond voelde zelf geen klik, de rest was vooral gewoon aardig maar verder niks. Jammer. Tinder werkt niet voor mij denk ik.
maandag 10 maart 2014 om 08:01
Hij was perfect. Dat katje kwam een dag nadat ik vriend leerde kennen op Tinder. En hun namen schelen 1 letter. Gelukkig krijgt het verhaal een staartje. Door stom toeval kwam ik er achter dat de destijds gebruikte dekkater een nieuw mandje zoekt. Zijn vader dus. Aangezien ik door de hele toestand geen zin meer heb in een kitten is dit wel een oplossing. Mijn andere kat moet echt een vriendje hebben. Siamezen kunnen niet alleen. Tenminste die van mij niet. Het is geen vervanging maar ik vind het wel leuk dat ze best veel van elkaar weg hebben. Dus volgende week gaan we op Road Trip dwars door Duitsland voor die kat.
maandag 10 maart 2014 om 08:01
quote:Philein schreef op 09 maart 2014 @ 23:35:
Ja, niet fijn Frizz. Snap het ook niet precies, hij deed echt raar. Denk dat ie dacht dat ik andere intenties had en hij nu pissig is ofzo. Beetje hopeloos dit. Klaar ermee.Maar wat ik me dan afvraag, sta je er nog steeds achter dat je hem meteen bij jou thuis hebt laten komen?
Ja, niet fijn Frizz. Snap het ook niet precies, hij deed echt raar. Denk dat ie dacht dat ik andere intenties had en hij nu pissig is ofzo. Beetje hopeloos dit. Klaar ermee.Maar wat ik me dan afvraag, sta je er nog steeds achter dat je hem meteen bij jou thuis hebt laten komen?
•
maandag 10 maart 2014 om 08:20
maandag 10 maart 2014 om 08:47
Oh Grump, wat leuk, ik ben gek op dat ras
Frizz, ik kijk er niet anders op terug. Was leuk om hem te zien en dat was het dan.
Toen ik gister hier had gepost belde hij me zowaar vlak erna, omdat ik niet meer had gereageerd. Hij zei dat ik niet serieus moest nemen wat hij had gezegd e.d. Misschien was het ook wel mijn interpretatie van dat moment, maar ik was het gewoon een beetje zat dat ge-app. Dat heb ik hem ook gezegd, vriendelijk bedankt en weer opgehangen.
Frizz, ik kijk er niet anders op terug. Was leuk om hem te zien en dat was het dan.
Toen ik gister hier had gepost belde hij me zowaar vlak erna, omdat ik niet meer had gereageerd. Hij zei dat ik niet serieus moest nemen wat hij had gezegd e.d. Misschien was het ook wel mijn interpretatie van dat moment, maar ik was het gewoon een beetje zat dat ge-app. Dat heb ik hem ook gezegd, vriendelijk bedankt en weer opgehangen.
maandag 10 maart 2014 om 10:23
Mijn poezebeestje in betere tijden
@ Kiwiwi in het kort: Ik had net op liefdesgebied voor de komende 10 jaar genoeg gezeik achter de rug en was helemaal niet bezig met mannen maar eerder met overleven en de scherven oprapen. Op een dag las ik wat over Tinder en aangezien ik een hekel heb aan datingsites met uitgebreide profielen was het iets laagdrempeligs om te installeren. Lekker beetje swipen om te zien wat er zoal tegenwoordig aan vrijgezellenspul rondloopt enzo. Op de eerste dag dat ik het erop zette paar foto's de goeie kant op geswiped... in de twee weken erna paar matches waar het gesprek snel mee doodbloedde. Ik wilde de app er dus afgooien en net toen ik dat wilde doen kreeg ik een melding dat ik een match had. Met hem dus. Twee weken nadat ik hem swipete. Destijds dacht ik bij het zien van de foto niet meteen 'wowie' maar er was gewoon iets in die foto aan zijn lach wat mijn aandacht trok. Kan er de vinger niet op leggen. Bij het zien van zijn foto had ik ook echt heel erg het 'dit kan vriezen of dooien' gevoel. En toen dus die match. Ik was in een jolige bui en we belandden gelijk in een onzin gesprek. Daarna overgeschakeld op appen en na een week besloten om samen te gaan eten bij mij. Hij zou koken. Ook hij was niet op zoek naar een relatie en had over Tinder gelezen in de krant dus onder het motto twee Remi's met honger, dit is GEEN date, toch wat afgesproken. Totaal geen verwachtingen dus ook totaal geen zenuwen. Geen vioolmuziek tijdens eerste afspraakje, maar wel heel fijn vertrouwd gevoel. Pas toen hij weer weg was begon er toch wat te kriebelen en hij had dat ook. Vanaf de tweede meet&greet zijn we eigenijk alleen maar verliefder en gekker op elkaar geworden op het irritant verliefde af.
@ Kiwiwi in het kort: Ik had net op liefdesgebied voor de komende 10 jaar genoeg gezeik achter de rug en was helemaal niet bezig met mannen maar eerder met overleven en de scherven oprapen. Op een dag las ik wat over Tinder en aangezien ik een hekel heb aan datingsites met uitgebreide profielen was het iets laagdrempeligs om te installeren. Lekker beetje swipen om te zien wat er zoal tegenwoordig aan vrijgezellenspul rondloopt enzo. Op de eerste dag dat ik het erop zette paar foto's de goeie kant op geswiped... in de twee weken erna paar matches waar het gesprek snel mee doodbloedde. Ik wilde de app er dus afgooien en net toen ik dat wilde doen kreeg ik een melding dat ik een match had. Met hem dus. Twee weken nadat ik hem swipete. Destijds dacht ik bij het zien van de foto niet meteen 'wowie' maar er was gewoon iets in die foto aan zijn lach wat mijn aandacht trok. Kan er de vinger niet op leggen. Bij het zien van zijn foto had ik ook echt heel erg het 'dit kan vriezen of dooien' gevoel. En toen dus die match. Ik was in een jolige bui en we belandden gelijk in een onzin gesprek. Daarna overgeschakeld op appen en na een week besloten om samen te gaan eten bij mij. Hij zou koken. Ook hij was niet op zoek naar een relatie en had over Tinder gelezen in de krant dus onder het motto twee Remi's met honger, dit is GEEN date, toch wat afgesproken. Totaal geen verwachtingen dus ook totaal geen zenuwen. Geen vioolmuziek tijdens eerste afspraakje, maar wel heel fijn vertrouwd gevoel. Pas toen hij weer weg was begon er toch wat te kriebelen en hij had dat ook. Vanaf de tweede meet&greet zijn we eigenijk alleen maar verliefder en gekker op elkaar geworden op het irritant verliefde af.
maandag 10 maart 2014 om 13:56
Ja ik ben er ook erg blij mee. Hij appte me net dat hij niet kan wachten tot het weekend is omdat hij zo'n zin heeft in onze roadtrip samen. De kat die we gaan halen is ook een 'koetje' maar dan zwart met wit en qua tekening lijkt het net alsof ie een sik heeft erg grappig. Ben benieuwd. Ik vind het ergens nog wel heel moeilijk, zat net nog even foto's te kijken van mijn kitten en dan mis ik hem nog steeds heel erg. Vooral als ik binnenkom na werk is het raar. Ook al had ik hem nog niet zo lang, hij maakte toch al heel snel deel uit van mijn leven.
dinsdag 11 maart 2014 om 08:39
Hai girls.
Mijn meneer is opeens stilgevallen. Na elke dag meerdere appjes nu een volle dag niets, nada (en de dag daarvoor kwam het ook meer van mij uit).
Waarschijnlijk vond hij het minder relaxed dan ik het vond. Nu maar eens afwachten, misschien gooi ik er zelf nog wat berichtjes tegenaan.
Nja.....het blijft een beetje aanmodderen bij mij...dat daten.
Mijn meneer is opeens stilgevallen. Na elke dag meerdere appjes nu een volle dag niets, nada (en de dag daarvoor kwam het ook meer van mij uit).
Waarschijnlijk vond hij het minder relaxed dan ik het vond. Nu maar eens afwachten, misschien gooi ik er zelf nog wat berichtjes tegenaan.
Nja.....het blijft een beetje aanmodderen bij mij...dat daten.