Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
vrijdag 14 maart 2014 om 20:00
quote:grumpycat1983 schreef op 14 maart 2014 @ 09:51:
[...]
Ja err hoe had jij het opgelost dan? De eerste trein waar ik in zat had een mooie DEFECT sticker op het WC deurtje zitten. Dan stap je met flink wat drank achter je kiezen uit op een koud Sloterdijk en je houdt het bijna niet meer uit. De trein die je moet hebben gaat pas over 20 minuten... en de openbare toilet is afgesloten. Errrhh
En ondertussen mag iedere hond tegen een paaltje piesen op straat. Nood breekt wetten lijkt me.Ik was ergens een tent gaan zoeken om te plassen. Of ik had niet hoeven plassen omdat ik dat had gedaan voor vertrek. Of ik had gewoon niet hoeven plassen omdat ik nooit zoveel drank achter mijn kiezen heb dat ik dat in het openbaar zou doen. Geen idee. Maar echt, er zijn daar camera's.
[...]
Ja err hoe had jij het opgelost dan? De eerste trein waar ik in zat had een mooie DEFECT sticker op het WC deurtje zitten. Dan stap je met flink wat drank achter je kiezen uit op een koud Sloterdijk en je houdt het bijna niet meer uit. De trein die je moet hebben gaat pas over 20 minuten... en de openbare toilet is afgesloten. Errrhh
En ondertussen mag iedere hond tegen een paaltje piesen op straat. Nood breekt wetten lijkt me.Ik was ergens een tent gaan zoeken om te plassen. Of ik had niet hoeven plassen omdat ik dat had gedaan voor vertrek. Of ik had gewoon niet hoeven plassen omdat ik nooit zoveel drank achter mijn kiezen heb dat ik dat in het openbaar zou doen. Geen idee. Maar echt, er zijn daar camera's.
•
vrijdag 14 maart 2014 om 20:11
Ik voel je spanning door het scherm, Seize, Leuk! Wat gaan jullie doen? Als er al een date drie is, dan lijkt het aardig goed te zitten toch?
Frizz, wat is het probleem? Volgens mij kan het Grump niet zoveel schelen namelijk, camera's of niet.
Hoe is het met jou?
Tinderman belde me net! Mijn zorgen zijn ineens weer weg, want het was een leuk gesprek, fijn!
Frizz, wat is het probleem? Volgens mij kan het Grump niet zoveel schelen namelijk, camera's of niet.
Hoe is het met jou?
Tinderman belde me net! Mijn zorgen zijn ineens weer weg, want het was een leuk gesprek, fijn!
vrijdag 14 maart 2014 om 20:18
Wat leuk dat jouw tinderman je elke keer belt! Ik ben zelf meer van de whatsapp.. Ik heb het niet op bellen, klap meteen dicht.
Vanavond weinig spannends. Meneer heeft een drukke werkweek achter de rug, net 1.5 uur zitten zweten in de sportschool dus ik gok dat het een knus avond bankhangen word. Filmpje, wijntje lekker knuffelen.. Geen probleem haha
Vanavond weinig spannends. Meneer heeft een drukke werkweek achter de rug, net 1.5 uur zitten zweten in de sportschool dus ik gok dat het een knus avond bankhangen word. Filmpje, wijntje lekker knuffelen.. Geen probleem haha
vrijdag 14 maart 2014 om 20:26
Lekker relaxed toch Seize, op de bank. Gezellig! Slapen jullie (al) bij elkaar of niet? En woont ie in de buurt?
Inderdaad heel leuk dat ie belt. Ik hou daar wel van. Appen is vaak toch omslachtig en een stem horen is in het kader van elkaar beter leren kennen toch wat prettiger dan enkel tekst, merk ik.
Heel erg benieuwd waar dit heen gaat.
Inderdaad heel leuk dat ie belt. Ik hou daar wel van. Appen is vaak toch omslachtig en een stem horen is in het kader van elkaar beter leren kennen toch wat prettiger dan enkel tekst, merk ik.
Heel erg benieuwd waar dit heen gaat.
vrijdag 14 maart 2014 om 20:35
Hebben jullie al een datum geprikt om te gaan daten? Of wel al plannen maar nog niks definitiefs?
Hij woont een halfuurtje van me af, goed te doen gelukkig. Zaterdag is hij al blijven slapen. Niet echt de bedoeling maar om hem 's avonds laat ineens naar huis te sturen vond ik ook zo sneu. Verder niks spannends gebeurt hoor ? gelukkig is het wel zo'n gentleman om z'n handen netjes thuis te houden ?
Hij woont een halfuurtje van me af, goed te doen gelukkig. Zaterdag is hij al blijven slapen. Niet echt de bedoeling maar om hem 's avonds laat ineens naar huis te sturen vond ik ook zo sneu. Verder niks spannends gebeurt hoor ? gelukkig is het wel zo'n gentleman om z'n handen netjes thuis te houden ?
vrijdag 14 maart 2014 om 23:55
Tja ik zou niet weten waar je een tent om te plassen vandaan tovert als je er niet bekend bent. En je ook in de gaten moet houden dat je je laatste aansluiting niet mist. Ik had geen zin om op het station te moeten slapen. Plassen doe ik altijd voor ik wegga. Pech dat die wc defect was in de trein. Overigens moet ik sowieso errug vaak. Loop ook bij de huisarts aangezien ik op slechte dagen toch zeker 3 keer per nacht eruit moet en de 10x overdag met gemak haal. Met drank op wordt het inderdaad wel tikkie erger maar ik gunde me een avondje de ellende wegdrinken aan de vooravond van mijn laatste weekend met mijn katje. Ja niks menselijks is de Grump vreemd.
zaterdag 15 maart 2014 om 17:38
Hier hetzelfde verhaal philein!
Gedanst tot we niet meer konden. En daarna met mijn dronken hoofd mijn scharrels geappt.. En in slaap gevallen daarna hahaha!
Ik wacht een beetje op een appje van man waar ik al heel lang geleden mee had moeten afspreken. Ik heb van de week zelf het gesprek op gang proberen te krijgen maar hij was vrij stil.
Maar goed misschien houdt hij ook niet van appen. Vrijdag ga ik heb vragen wanneer we wat gaan drinken !!
Zijn jullie mijn stok achter de deur?!
Gedanst tot we niet meer konden. En daarna met mijn dronken hoofd mijn scharrels geappt.. En in slaap gevallen daarna hahaha!
Ik wacht een beetje op een appje van man waar ik al heel lang geleden mee had moeten afspreken. Ik heb van de week zelf het gesprek op gang proberen te krijgen maar hij was vrij stil.
Maar goed misschien houdt hij ook niet van appen. Vrijdag ga ik heb vragen wanneer we wat gaan drinken !!
Zijn jullie mijn stok achter de deur?!