Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
vrijdag 14 maart 2014 om 15:46
Bedankt voor je enthousiasme
Ik ben nu al zenuwachtig, maar zooooo benieuwd naar hoe hij in het echt is. Alhoewel ik hem natuurlijk al heb zien bewegen en heb horen praten op Facetime.
Wat ik zo fijn vind aan hem is dat ie zo straight to the point is, komt zoals ik eerder al zei zuiver over in contact en dat is echt heel heel goed voor mij. Kan ik ook niet raar gaan stunten in mijn hoofd of gedrag.
Ik ben nu al zenuwachtig, maar zooooo benieuwd naar hoe hij in het echt is. Alhoewel ik hem natuurlijk al heb zien bewegen en heb horen praten op Facetime.
Wat ik zo fijn vind aan hem is dat ie zo straight to the point is, komt zoals ik eerder al zei zuiver over in contact en dat is echt heel heel goed voor mij. Kan ik ook niet raar gaan stunten in mijn hoofd of gedrag.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:11
Laat je verrassen. Gooi alle vooroordelen uit het raam. Waarom moet alles tot in de laatste detail geregisseerd worden? Ik ben geen Dr Phil hier aan het uithangen hoor en je moet vooral niet doen waar je je niet prettig bij voelt ofzo hoor maar ik proef dat weleens een beetje in je posts vandaar dat ik er even over begin. Kan er naast zitten natuurlijk, posts hier geven een vertekend beeld van de wereld buiten het forum maar toch.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:15
Dat ik alles tot in de puntjes geregeld wil hebben? Of wil weten waar ik aan toe ben? Mwah, ergens wel, dus dat heb je misschien goed geproefd, anderzijds kan ik ook heel nuchter zijn en maar zien waar het schip strandt, precies wat jij zegt. Het is nu ook niet zo dat ik al mijn hersenspinsels op hem loslaat, ik drop het lekker hier.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:21
Snap ik vandaar dat ik zeg dat het vertekenend overkomt maar ik proef dus beetje de neiging tot het 'in control of the situation' willen zijn. En waar je aan toe bent weet je pas na paar dates als je wat verder bent. Het is niet zoals in dat hondslelijke Meatloaf liedje "I wanna KNOW RIIIGHT NOOOW" dan rennen ze weg op warpspeed...
RE LAXXXX
In het ergste geval heb je zwijgzaam een lekker maaltje zitten eten. Boeien. Nog nooit iemand dood aan gegaan.
RE LAXXXX
In het ergste geval heb je zwijgzaam een lekker maaltje zitten eten. Boeien. Nog nooit iemand dood aan gegaan.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:23
Haaaaaa wat prachtig! Jippie een date voor Philein.
(ben echt nog blijer dan voor mezelf, ik heb overigens nog geen date dit weekend, duimen jullie even mee dat dat nog komt?)
Maak er een mooi compromis van. Spreek af dat je een drankje gaat doen en als dat lekker klikt erna gaat eten. Dus stel je ontmoet hem rond 6 of 7 uur en je denkt na een half uurtje van 'dit gaat soepel' dan wandel je naar een restaurantje toch?
Zo doe ik het meestal. Of koffie of lunch als eerste date, duurt niet te lang dus je kunt veilig snuffelen aan elkaar.
(ben echt nog blijer dan voor mezelf, ik heb overigens nog geen date dit weekend, duimen jullie even mee dat dat nog komt?)
Maak er een mooi compromis van. Spreek af dat je een drankje gaat doen en als dat lekker klikt erna gaat eten. Dus stel je ontmoet hem rond 6 of 7 uur en je denkt na een half uurtje van 'dit gaat soepel' dan wandel je naar een restaurantje toch?
Zo doe ik het meestal. Of koffie of lunch als eerste date, duurt niet te lang dus je kunt veilig snuffelen aan elkaar.
Lorem Ipsum
vrijdag 14 maart 2014 om 16:30
quote:nourish schreef op 14 maart 2014 @ 14:21:
Ben gewoon wat rond aan het kijken, het is niet makkelijk als je zeven jaar lang denkt de ware te hebben gevonden en dat houdt dan ineens op.
Dus.. ik denk dat ik nog maar even niet date aangezien ik blijkbaar veel te zeuren heb volgens jullie.Gewoon kijken hoor. Je hebt gelijk. Lekker doen hoe jij het wilt, want je zit toch voor jezelf te Tinderen. En ik begrijp je helemaal hoor. Het is al knap dat je jezelf weer een beetje op de markt durft te vertonen.
Ben gewoon wat rond aan het kijken, het is niet makkelijk als je zeven jaar lang denkt de ware te hebben gevonden en dat houdt dan ineens op.
Dus.. ik denk dat ik nog maar even niet date aangezien ik blijkbaar veel te zeuren heb volgens jullie.Gewoon kijken hoor. Je hebt gelijk. Lekker doen hoe jij het wilt, want je zit toch voor jezelf te Tinderen. En ik begrijp je helemaal hoor. Het is al knap dat je jezelf weer een beetje op de markt durft te vertonen.
Procrastinate now and panic later.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:31
quote:Philein schreef op 14 maart 2014 @ 16:23:
Haha, dat is eigenlijk ook helemaal zo natuurlijk.
Ik vind hem gewoon echt leuk, dat maakt dat ik meer in control ga denken.
Ik zeg niet dat je een volgzaam jaren 50 vrouwtje moet zijn, maar over het algemeen vinden mannen het wel leuk om een beetje initiatief te mogen nemen. Als je hem echt leuk vind is het dus ook een uitdaging om dat mechanisme voor een keertje los te laten. Wie weet wordt je positief verrast. Of juist andersom, maar dan weet je dat ook weer.
Het lijkt mij weer awkward om eerst wat te drinken en pas als de klik er is alsnog spontaan te gaan eten, ben bang dat je dan juist zo in die wederzijds afwachtende flow terecht komt want wat als hij wel wil eten en jij niet of vice versa. Dan sta je daar wat te dralen. Sommige mannen (lees: mijn vent) moeten eerst even loskomen. Even 'landen' voordat ze ontspannen en een gezellige gesprekspartner worden. Wie weet geldt dit ook voor hem. Probeer niet binnen 5 minuten al een kant en klaar oordeel te vellen want dan ga je weer in de tunnelvisie modus.
Haha, dat is eigenlijk ook helemaal zo natuurlijk.
Ik vind hem gewoon echt leuk, dat maakt dat ik meer in control ga denken.
Ik zeg niet dat je een volgzaam jaren 50 vrouwtje moet zijn, maar over het algemeen vinden mannen het wel leuk om een beetje initiatief te mogen nemen. Als je hem echt leuk vind is het dus ook een uitdaging om dat mechanisme voor een keertje los te laten. Wie weet wordt je positief verrast. Of juist andersom, maar dan weet je dat ook weer.
Het lijkt mij weer awkward om eerst wat te drinken en pas als de klik er is alsnog spontaan te gaan eten, ben bang dat je dan juist zo in die wederzijds afwachtende flow terecht komt want wat als hij wel wil eten en jij niet of vice versa. Dan sta je daar wat te dralen. Sommige mannen (lees: mijn vent) moeten eerst even loskomen. Even 'landen' voordat ze ontspannen en een gezellige gesprekspartner worden. Wie weet geldt dit ook voor hem. Probeer niet binnen 5 minuten al een kant en klaar oordeel te vellen want dan ga je weer in de tunnelvisie modus.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:32
quote:optimaal2014 schreef op 14 maart 2014 @ 00:06:
Pfff nou vorige week 2de keer een date via Tinder.
Echt binnen van minuten ging het over Ex. Ik probeerde zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen. Want hoe kan je nou een leuke avond hebben als het hier over gaat?
5 min later begon de date er weer over. Maar hoeveel exen heb jij dan gehad? En heb je dan nog contact met ze? En hoe vaak? En waarom dan?
Ik wist nog amper wat over het persoon!
BRRRRRRRRRRR
Brrr, wat irritant!! Hoe lang heb je het uitgehouden?
Daarom doe ik liever later afspreken. Als ik al een tijdje geappt/ gemaild heb. Dat snelle afspreken werkt voor mij niet.
Pfff nou vorige week 2de keer een date via Tinder.
Echt binnen van minuten ging het over Ex. Ik probeerde zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen. Want hoe kan je nou een leuke avond hebben als het hier over gaat?
5 min later begon de date er weer over. Maar hoeveel exen heb jij dan gehad? En heb je dan nog contact met ze? En hoe vaak? En waarom dan?
Ik wist nog amper wat over het persoon!
BRRRRRRRRRRR
Brrr, wat irritant!! Hoe lang heb je het uitgehouden?
Daarom doe ik liever later afspreken. Als ik al een tijdje geappt/ gemaild heb. Dat snelle afspreken werkt voor mij niet.
vrijdag 14 maart 2014 om 16:35
Leuk Philein! En spannend ja. Ik ben ook geen voorstander van gelijk wat eten. En dat is gewoon gevoelsmatig, omdat dat toch altijd best een tijdje duurt enzo.
Ik heb ook een date gepland. Hij kwam zelf met een datum, top! Die slak ja, en het duurt niet heel lang meer
Ik heb ook een date gepland. Hij kwam zelf met een datum, top! Die slak ja, en het duurt niet heel lang meer