Don't you wish your girlfriend....

19-10-2009 16:04 447 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat liedje krijg ik altijd in mijn hoofd als ik bepaalde postings lees. Van vrouwen die hun man helemaal begrijpen, nooit ergens boos om worden, alles kunnen accepteren en nou ja...simpelweg gewoon de beter vrouw zijn waar alle mannen van dromen. Ook hebben ze altijd zin natuurlijk, en anders maken ze het wel. Pijpen? Kost nog minder moeite dan een kopje thee zetten. Deze vrouw zegt nooit nee, nooit. Hoeft ook niet, want zij heeft ook de perfecte partner. Nee, dit gaat niet over iemand specifiek maar gewoon over dat soort type vrouw. De betere vrouw. Op papier dan.

Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.

Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.

Hoe zien jullie dat?

Geloof jij het?

Totaal aantal stemmen: 60

Ja natuurlijk (15%)
Absoluut niet (63%)
Ik twijfel soms idd... (22%)
quote:Vl43inder schreef op 19 oktober 2009 @ 18:19:

[...]

Da's denk ik wel een overdosis aan begrip Dat ik het begrijp wil nog niet zeggen dat ik me er niet óók ongelooflijk aan erger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2009 @ 18:22:

[...]

Dat ik het begrijp wil nog niet zeggen dat ik me er niet óók ongelooflijk aan erger.waaraan? dat mis ik even
.
quote:arwen173 schreef op 19 oktober 2009 @ 18:22:

weet je wat pas leuk is, een relatie waarin je jezelf kan zijn.Ja, die zijn de leukste. En jezelf zijn is ook soms chagrijnig, onredelijk, moe, prikkelbaar en absoluut geen zin hebben. En daar heeft iedereen toch weleens last van lijkt mij.
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 18:20:

[...]

Ik zeg niet dat je het verzint, maar ik zeg wel dat ik betwijfel of het altijd zo perfect is als dat je het hier neerzet. Geweldig als het zo is...maar ik betwijfel het dus.

Tsja... moet je zelf weten. Ik voel naar jou toe allerminst de behoefte twijfels weg te nemen. Geloof wat je wil geloven.

Ik heb overigens wel een geweldige relatie gehad. En die is beëindigd omdat het een stuk minder geweldig werd. Ik ben liever alleen dan dat ik overal begrip voor toon. Een relatie is leuk, maar jezelf zijn leuker.Aha...... dus ik ben mezelf waarschijnlijk niet en ik toon alleen maar begrip omdat ik anders alleen zou komen te staan? ja joh... wat jij wil ; jouw feessie vandaag , hoor.
Min, jij bent single toch??
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 18:13:

[...]

Blijkbaar komt het niet helemaal over wat ik bedoel. Maar goed, daar komen we toch niet uit. Ik probeer het nog een laatste keer:

Het valt mij op dat er forummers zijn die het nodig vinden om te roepen dat zij wel altijd zin hebben, overal begrip voor hebben en ook nog eens de perfecte partner zijn. Ik vind dat voor een TO erg vervelend op zo'n moment omdat het net lijkt alsof haar gevoelens belachelijk zijn en zij gewoon niet perfect en/of goed genoeg is. Die andere vrouw is de betere vrouw, helaas pindakaas, je hebt gefaald als partner. Oh ja, en wat je voelt is niet legitiem, want mannen zijn nou eenmaal zo.

Hmmmz...ook een beetje laatdunkend tegenover mannen trouwens, alsof je daar niet beter van mag verwachten dan het gedrag dat ze vertonen.

Oh, nu is het wel een stuk duidelijker, ik had het dus wel verkeerd begrepen. Ik kan me deze irritatie ook wel voorstellen hoor, maar het is mij nooit zo opgevallen eigenlijk.

Maar misschien kan je het beter zeggen op het moment dat het zich voordoet, dan weten de betreffende personen ook over wie het gaat.

Dat zou IK doen (grapje)

Misschien voelen nu mensen zich aangesproken die er helemaal niets mee te maken hebben.
quote:arwen173 schreef op 19 oktober 2009 @ 18:23:

[...]

waaraan? dat mis ik evenAan de aannames dat mijn relatie te mooi klinkt om waar te zijn. Of dat mijn begrip voor sommige zaken gespeeld zou zijn, of dat ik zou liegen over libido oid.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2009 @ 18:22:

[...]

Dat ik het begrijp wil nog niet zeggen dat ik me er niet óók ongelooflijk aan erger.He gelukkig maar

Dat bedoelde ik dus, dat wordt er nooit bij vermeld. Dat stukje mis ik altijd. Zoals het opgeschreven wordt lijkt het net of je je er totaal niet aan ergert en grenzeloos begrip hebt voor alles. Waardoor het een beetje "Ik ben beter" over kan komen soms. Dat bedoelde ik dus. Ik had dat niet zo opgevat als er stond "Ja, daar zou ik me ook gruwelijk aan ergeren, maar als ik dan even rationeel nadenk dan....." En dat dus dat stukje over begrip.
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 18:21:

[...]

Dan is het alleen maar goed dat ik mijzelf helemaal niet bezighoudt met wat mannen allemaal wel en niet leuk vinden.Is ook niet nodig als je geen vent hebt en geen zoons.
Maar single of niet, soms is het echt niet erg om eens niet te ego trippen en eens aan een ander denken, je man bv.

Maar ja ach wie ben ik, ook maar een vrouw en zeker niet zo een vrouw uit jouw posting, want mijn relatie gaat ook niet altijd over roosjes, maar ik vind het allemaal maar aannames die er eigenlijk helemaal niet toedoen.

Maar ach dat zeg ik na 10 jaar huwelijk.

Pas 10 jaar trouwens.
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 18:26:

[...]

He gelukkig maar

Dat bedoelde ik dus, dat wordt er nooit bij vermeld. Dat stukje mis ik altijd. Zoals het opgeschreven wordt lijkt het net of je je er totaal niet aan ergert en grenzeloos begrip hebt voor alles. Waardoor het een beetje "Ik ben beter" over kan komen soms. Dat bedoelde ik dus. Ik had dat niet zo opgevat als er stond "Ja, daar zou ik me ook gruwelijk aan ergeren, maar als ik dan even rationeel nadenk dan....." En dat dus dat stukje over begrip.

Huh?

Ik heb trouwens in dat topic een reactie geplaatst waarin ik gezegd heb dat ik het op zich wel snáp , MAAR ....bladiebladiebla .

En ik ben niet beter.......ik heb hooguit een wat betere relatie dan de gemiddelde TO op de relatiepijler.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2009 @ 18:26:

[...]

Aan de aannames dat mijn relatie te mooi klinkt om waar te zijn. Of dat mijn begrip voor sommige zaken gespeeld zou zijn, of dat ik zou liegen over libido oid.ok, snap het. Zo komt het op mij in elk geval nooit over, dat je relatie te mooi klinkt om waar te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2009 @ 18:29:

[...]

Huh?

Ik heb trouwens in dat topic een reactie geplaatst waarin ik gezegd heb dat ik het op zich wel snáp , MAAR ....bladiebladiebla .

En ik ben niet beter.......ik heb hooguit een wat betere relatie dan de gemiddelde TO op de relatiepijler.grappig, gevalletje miscommunicatie....
quote:lindy schreef op 19 oktober 2009 @ 18:23:

[...Ik ga koken, daar houdt de man van, temeer omdat ik er erg goed in ben.Ik ga vanavond heerlijk sexen, daar ben ik goed in ( volgens hem).
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 16:04:

Dat liedje krijg ik altijd in mijn hoofd als ik bepaalde postings lees. Van vrouwen die hun man helemaal begrijpen, nooit ergens boos om worden, alles kunnen accepteren en nou ja...simpelweg gewoon de beter vrouw zijn waar alle mannen van dromen. Ook hebben ze altijd zin natuurlijk, en anders maken ze het wel. Pijpen? Kost nog minder moeite dan een kopje thee zetten. Deze vrouw zegt nooit nee, nooit. Hoeft ook niet, want zij heeft ook de perfecte partner. Nee, dit gaat niet over iemand specifiek maar gewoon over dat soort type vrouw. De betere vrouw. Op papier dan.

Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.

Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.

Hoe zien jullie dat?

ik ben het hier geheel mee eens. ik krijg vaak, héél vaak dit gevoel als ik de postings hier lees...

vooral op het gebied van relaties en sex struikelen de vrouwen hier over elkaar heen om te laten zien hoe liefdevol/correct/geil/eerlijk/ruimdenkend ze wel niet zijn.

ik vind het vaak heel,heel vermoeiend. ( en soms ook een tikje intimiderend)
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2009 @ 18:29:

[...]

Huh?

En ik ben niet beter.......ik heb hooguit een wat betere relatie dan de gemiddelde TO op de relatiepijler."Maar" mag niet meer heb ik vernomen vandaag

Maar oke, dan heb ik mij danig vergist. Gelukkig maar. Het kwam wel zo op me over en daar krijg ik dus krullende neusharen van.
quote:DeKenau schreef op 19 oktober 2009 @ 18:33:

[...]

( en soms ook een tikje intimiderend)En daar gaat het om, je voelt je dit of dat, omdat een andere vrouw iets zus of zo ervaart en dat is dan intimiderend of vermoeiend, ligt dat dan aan jou of aan die vrouw, vraag ik me af.
quote:lindy schreef op 19 oktober 2009 @ 18:34:

[...]

Ja, dat is de tweede pijler van een succesvolle relatie, Zam! en denk erom, niet zeuren en niet overanalyseren, want dan maakt het koken en sexen ook niet meer uit. Gewoon simpel denken, doen mannen ook.Overanalyseren heb ik zelf ook de schurft aan, en zeuren...probeer ik zo min mogelijk te doen.
quote:DeKenau schreef op 19 oktober 2009 @ 18:33:

[...]

ik ben het hier geheel mee eens. ik krijg vaak, héél vaak dit gevoel als ik de postings hier lees...

vooral op het gebied van relaties en sex struikelen de vrouwen hier over elkaar heen om te laten zien hoe liefdevol/correct/geil/eerlijk/ruimdenkend ze wel niet zijn.

ik vind het vaak heel,heel vermoeiend. ( en soms ook een tikje intimiderend)Ja dat dus. Het valt mij ook op.
Kenau, je mag de OP niet kwoten.
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 18:36:

[...]

Ja dat dus. Het valt mij ook op.Dat is jouw interpretatie, maar je zou het wel eens mis kunnen hebben!
quote:Zamirah schreef op 19 oktober 2009 @ 18:37:

[...]

Dat is jouw interpretatie, maar je zou het wel eens mis kunnen hebben!Het zou niet de eerste keer zijn.
DeKenau ; daarom is het toch alleen maar leuk dat iedereen zou kunnen posten? Van ruimdenkende vrouwen tot vrouwen die vinden dat sex alleen tijdens het huwelijk mag?

Het jammere is dat op de sexpijler heel weinig minder ruimdenkende forummers posten en je dus een vertekenend beeld krijgt.

Maar ik zou niet weten waarom ik minder ruimdenkende postingen zou moeten doen als ik zelf ruimdenkend ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven