doodongelukkig

24-12-2017 08:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar lang relatie gehad.
Nu een 3 maand geen seks meer gehad in de relatie
Ik wilde werken aan de relatie hij ook.
Maar hij is dominant.
Alles moet op zijn manier.
kerstmis samen geplanned en nieuwjaar ook.
voor kerstmis wilde ik een nacht met hem doorbrengen omdat ik met kerst ook bij hem slaap en ik vind dat nu een beetje lastig is voor het laatst een half jaar geleden.
Dus dit weekend zou ik bij hem slapen maar hij wilde last minute niet meer.
Gisteren is hij naar me toe gekomen voor een drankje.
Van een drankje kwamen mijn gevoelebs naar boven.
Ik wilde met hem slapen.
Drammde door. We hebben toen voor de volgende dag (vandaag) afgesproken.
Hij ging naar huis en onderweg naar huis dacht hij na
Toen hij thuis was belde hij me op.
Hij wilde het uitmaken,

Vandaag heeft hij helemaal volgeplanned....
Hij is erg coldturkey en er klaar mee.. terwijl hij gisteren best begrip vol was.
Ik ben bang dat dat alleen een manier was om bij mij weg te komen. Mij evente sussen.

hoe dan ook.
ik ben hartstikke verdrietig.
vorige week zaten we nog een vakantie te plannen en nu is het uit
Ik denk dat je je kop een beetje in het zand hebt gestoken en dat het voor hem al veel langer op het ount stond uit te gaan als ik het zo lees.. klinkt niet alsof dit nog goed komt.. maakt het niet minder rot, sterkte to
:hug:

Volgens mij mag je blij zijn dat het uit is, hij klinkt niet erg leuk.
hij legt de schuld bij mij.
Alles is op zijn voorwaarde.

HIj wilt dit weekend niet slapen of afspreken. Maar misschien later of misschien van de week of misschien niet of misschien wel...
Waarom heet dit een relatie? Een pak eieren, suiker, melk en zout heten toch ook geen cake?

Da's een diepzinnige, van VC.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very__Cherry schreef:
24-12-2017 09:16
Waarom heet dit een relatie? Een pak eieren, suiker, melk en zout heten toch ook geen cake?

Da's een diepzinnige, van VC.
:lightbulb:
ik denk dat ik zo ff bel naar de HAP.
ik moet echt iets hebben.
iets kalmerends want het gaat echt niet goed
Jullie zijn in de afgelopen maand al drie keer uit elkaar gegaan, met iedere keer de nodige ellende en nare gevoelens.

Houd de eer aan jezelf en zet er nu definitief een punt achter. Dit is niet goed voor je. Nu doet het zeer, maar hier kom je overheen en uiteindelijk zal het beter worden. Als het continu aan/uit gaat heb je elke paar weken dit kutgevoel hebben en blijf je in dezelfde negatieve spiraal zitten.
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 09:31
0.00% gewijzigd
Waar je 'slapen' schrijft, bedoel je daar 'seks'?
pompommetje; veel sterkte gewenst! Hou je sterk!!!
Heb je nog een pb gestuurd
pompommetje schreef:
24-12-2017 09:21
Naar de kruidvat en valeriaan halen.
Maar waarom wil je in zoiets blijven hangen?
Dit is niet het eerste topic dat je opent over deze “relatie”. Ik krijg de indruk dat het al vanaf het begin van één kant moet komen en dat hij het niet als een relatie ziet en zelfs niet als een sexaffaire.
Lieve meid, als je echt gelukkig wilt worden vergeet je deze man. Hij maakt jou niet gelukkig en jij maakt hem ook niet gelukkig. Je verdient beter.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
pompommetje schreef:
Dus jij wilt een pilletje omdat het nu uit is.
Misschien beter om te gaan relativeren en te bedenken dat deze "relatie" al niet oke was?
Kan het zijn dat hij al je ellende en drama zat is, maar het daarom ook moeilijk vond het uit te maken? Heel lullig gezegd: als ik je vorige topics zo lees, zou ik een relatie met jou ook niet trekken, hoe leuk je verder misschien ook bent. Hij heeft het vast op de verkeerde manier aangepakt, maar het is maar beter dat het uit is. Werk eerst aan jezelf, anders wordt je volgende relatie ook weer een drama. Je hebt teveel diagnoses die het moeilijk maken.
Hij komt wel weer terug.
Heel vervelend, maar zoals ik het nu zie passen jullie niet bij elkaar! Als je nu al zegt dat hij dominant is, waarom ga hè dan verder?

Het klik het niet en dat zal dan ook nooit gebeuren, ook niet als jullie beiden elkaar de schuld geven van elkaars mening!
Geniet toch maar ff van je kerst!

Groetjes 50+vader
pompommetje schreef:
Kun je niet iemand bellen om naar je toe te komen, een vriendin, zus of je moeder? En sterkte TO, zorg dat je van dit heerschap af komt/blijft.
pamelacourson schreef:
24-12-2017 10:09
Kan het zijn dat hij al je ellende en drama zat is, maar het daarom ook moeilijk vond het uit te maken? Heel lullig gezegd: als ik je vorige topics zo lees, zou ik een relatie met jou ook niet trekken, hoe leuk je verder misschien ook bent. Hij heeft het vast op de verkeerde manier aangepakt, maar het is maar beter dat het uit is. Werk eerst aan jezelf, anders wordt je volgende relatie ook weer een drama. Je hebt teveel diagnoses die het moeilijk maken.
Die tekst van jou komt wel hard aan voor haar denk ik, maar het is waar wat je schrijft!
anoniem_361160 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 10:41
Reden: Schrijffout
0.32% gewijzigd
Deze hele ‘relatie’ is één groot drama. Lees je topics nog eens door, die over jullie gaan. Misschien dat dan je ogen open gaan.
Hij is dominant en alles moet op zijn manier.
Jij moet bidden en smeken om gehoord te worden en bent dolblij als hij iets aan je toegeeft. Zoals een mishandelde hond blij is dat hem een stuk beschimmeld brood voor de poten wordt gegooid.

Jij bent beter dan dit.
Ga daar in 2018 rap naar op zoek.
pompommetje schreef:
En jij denkt dat je dan zomaar pillen krijgt? Gewoon adem blijven halen. De HAP is er niet voor liefdesverdriet.
Hugh-Jazz schreef:
24-12-2017 09:29
Waar je 'slapen' schrijft, bedoel je daar 'seks'?
nee ik bedoel samen slapen..
niet seks.. maar gewoon weer wennen aan samen slapen
Die relatie stelt geen donder voor. Het is alleen maar gelazer en het is toch eigenlijk allang uit? Ik snap niet waarom jij jezelf dit al zo’n lange tijd aandoet. Je bent toch met je problemen helemaal niet in staat om nu in een relatie te zitten? Je hebt zelf alleen maar problemen en zoekt dan een vent die niets van je wil. Je blijft hoop houden volgens mij, maar dat is zo onderhand nutteloos. Stop het contact met deze jongen, hij wil je niet meer. Klaar ermee en doorgaan met je eigen leven. Ga eerst eens zorgen dat je eigen leven in orde komt.
Je bent zijn sloofje niet; in een relatie ben je samen en bepaal je samen. Misschien mag je wel blij zijn dat het uit is. Nu kan je focussen op wat voor jou belanrijk is en eerst even tot rust komen.
Het leven is geen theepauze van 75 jaar. Als je iets ziet dat je wil; ga er dan voor!
2 jaar een relatie en weer moeten wennen aan bij elkaar slapen?
En hij wil niet?

Stop er maar mee. Wat er ook gebeurt, zijn intenties zijn niet goed.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven