doodongelukkig
zondag 24 december 2017 om 08:51
2 jaar lang relatie gehad.
Nu een 3 maand geen seks meer gehad in de relatie
Ik wilde werken aan de relatie hij ook.
Maar hij is dominant.
Alles moet op zijn manier.
kerstmis samen geplanned en nieuwjaar ook.
voor kerstmis wilde ik een nacht met hem doorbrengen omdat ik met kerst ook bij hem slaap en ik vind dat nu een beetje lastig is voor het laatst een half jaar geleden.
Dus dit weekend zou ik bij hem slapen maar hij wilde last minute niet meer.
Gisteren is hij naar me toe gekomen voor een drankje.
Van een drankje kwamen mijn gevoelebs naar boven.
Ik wilde met hem slapen.
Drammde door. We hebben toen voor de volgende dag (vandaag) afgesproken.
Hij ging naar huis en onderweg naar huis dacht hij na
Toen hij thuis was belde hij me op.
Hij wilde het uitmaken,
Vandaag heeft hij helemaal volgeplanned....
Hij is erg coldturkey en er klaar mee.. terwijl hij gisteren best begrip vol was.
Ik ben bang dat dat alleen een manier was om bij mij weg te komen. Mij evente sussen.
hoe dan ook.
ik ben hartstikke verdrietig.
vorige week zaten we nog een vakantie te plannen en nu is het uit
Nu een 3 maand geen seks meer gehad in de relatie
Ik wilde werken aan de relatie hij ook.
Maar hij is dominant.
Alles moet op zijn manier.
kerstmis samen geplanned en nieuwjaar ook.
voor kerstmis wilde ik een nacht met hem doorbrengen omdat ik met kerst ook bij hem slaap en ik vind dat nu een beetje lastig is voor het laatst een half jaar geleden.
Dus dit weekend zou ik bij hem slapen maar hij wilde last minute niet meer.
Gisteren is hij naar me toe gekomen voor een drankje.
Van een drankje kwamen mijn gevoelebs naar boven.
Ik wilde met hem slapen.
Drammde door. We hebben toen voor de volgende dag (vandaag) afgesproken.
Hij ging naar huis en onderweg naar huis dacht hij na
Toen hij thuis was belde hij me op.
Hij wilde het uitmaken,
Vandaag heeft hij helemaal volgeplanned....
Hij is erg coldturkey en er klaar mee.. terwijl hij gisteren best begrip vol was.
Ik ben bang dat dat alleen een manier was om bij mij weg te komen. Mij evente sussen.
hoe dan ook.
ik ben hartstikke verdrietig.
vorige week zaten we nog een vakantie te plannen en nu is het uit
zaterdag 30 december 2017 om 10:21
Hoi..
Ik ben even een paar dagen niet online geweest... Kerstmis was een ramo. Hij belde me verdrietig op en hij miste me zei hij. Ik miste hem ook en hoopte toen nog dat het goed kwam. Hij zou naar me toe komen die avond. Maar op het laatste moment bedacht hij zich toch.. volgens hem hoorde dit bij het verwerken... Hij wilde wel de dag erna "derde kerstdag" met mij ergens lunchen. Dit heb ik niet gedaan. ik heb het contact verbroken door hem te blokkeren op whatsapp. Ik ben naar een vriend van mij gegaan en heb daar twee nachtjes geslapen. Gisteren ben ik weer thuis gekomen. Hij heeft niet meer gebeld... Ik heb hem ook niet meer gebeld. Ik hoop dat er van zijn kant initiatief komt maar ik verwacht het niet... Toch maar zelf bellen?
Ik ben even een paar dagen niet online geweest... Kerstmis was een ramo. Hij belde me verdrietig op en hij miste me zei hij. Ik miste hem ook en hoopte toen nog dat het goed kwam. Hij zou naar me toe komen die avond. Maar op het laatste moment bedacht hij zich toch.. volgens hem hoorde dit bij het verwerken... Hij wilde wel de dag erna "derde kerstdag" met mij ergens lunchen. Dit heb ik niet gedaan. ik heb het contact verbroken door hem te blokkeren op whatsapp. Ik ben naar een vriend van mij gegaan en heb daar twee nachtjes geslapen. Gisteren ben ik weer thuis gekomen. Hij heeft niet meer gebeld... Ik heb hem ook niet meer gebeld. Ik hoop dat er van zijn kant initiatief komt maar ik verwacht het niet... Toch maar zelf bellen?
zaterdag 30 december 2017 om 14:14