Drama "relatie".

06-02-2010 16:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
nvm
Uhm..... Je hebt een drama"relatie" met je makelaar??
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Spijt? Jammer, misschien had je wel hele fijne tips gekregen
Ayla ... Scherp!!
Boeiend topic!

Kan iemand me even bijpraten over de OP?
Die is niet eens in beeld geweest Floor... of misschien een fractie van een seconde!

Dus we mogen nu zelf de OP gaan verzinnen?
Nou niet overdrijven Bianca, de OP heeft er toch zéker één hele minuut gestaan!
Ah joh, als ik op het loepje klik, zie ik nog 3 topics van Saxana waar we nog kunnen zoeken wat er nu met die makelaar aan de hand is.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Pear schreef op 06 februari 2010 @ 16:27:

Nou niet overdrijven Bianca, de OP heeft er toch zéker één hele minuut gestaan!Nou, dat scheelt een slok op een borrel... dus eigenlijk zijn wij gewoon te sloom?
Grrrrrr
quote:colalight schreef op 06 februari 2010 @ 16:31:

GrrrrrrAdem in, adem uit......
Maar oke.. hier komt de OP:

Ik val maar gelijk met de deur in huis... me vriend en ik kennen elkaar al 2 jaar. In het begin was het echt leuk en was ie echt lief enzo, ja ik wist wel dat ie af en toe wat gebruikte, en ik vond het ook wel errug vreemd tot ie zo vaak sms-te en mijn dan niet liet lezen met wie. Maar goed, je vertrouwt elkaar, dus je denkt dat het niets engs zal zijn.

Tot ik ineens... zn computer stond nog aan en we kennen elkaars wachtwoord... per ongeluk inlogte op zn hyves. En ik zag daar allemaal namen staan van meisjes die ik niet ken. Ook gaat ie steeds vaker gebruiken (hij blowt en neemt pilletjes). In het begin dacht ik nog tot ie vaak hoofdpijn had en tot ie aspirientjes nam. Maar toen ik zelf een keer hoofdpijn had en zo'n aspirientje uit zijn jaszak haalde en innam werd ik helemaal hoteldebotel en heb ik heel de dag als een gek door het huis lopen springen op de nieuwste cd van Jan Smit.

Ik heb wel met hem erover gepraat maar ik kan natuurlijk niet zeggen tot ik het weet van zn hyves want dan weet ie tot ik heb zitten snuffelen.

Nu praten we niet meer tegen elkaar en elke keer als ik probeer om ergens over te beginnen scheldt ie me uit. Ik wil zo niet verder, maar ik hou zo veel van hem, het is zo'n lieve jongen. Hij heeft ook gewoon een moeilijke tijd achter de rug.

Hebben jullie tips?
-
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 16:38
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Ik denk dat to helemaal gelijk heeft drama, kappen dan uithuilen en doorgaan, wat heb je nu aan een makelaar, to heeft toch ook meegemaakt dat huizenmarkt instorte.

Mijn advies huis verkopen, en makelaar aan de kant van de weg zetten
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 16:33:

Maar oke.. hier komt de OP:

Ik val maar gelijk met de deur in huis... me vriend en ik kennen elkaar al 2 jaar. In het begin was het echt leuk en was ie echt lief enzo, ja ik wist wel dat ie af en toe wat gebruikte, en ik vond het ook wel errug vreemd tot ie zo vaak sms-te en mijn dan niet liet lezen met wie. Maar goed, je vertrouwt elkaar, dus je denkt dat het niets engs zal zijn.

Tot ik ineens... zn computer stond nog aan en we kennen elkaars wachtwoord... per ongeluk inlogte op zn hyves. En ik zag daar allemaal namen staan van meisjes die ik niet ken. Ook gaat ie steeds vaker gebruiken (hij blowt en neemt pilletjes). In het begin dacht ik nog tot ie vaak hoofdpijn had en tot ie aspirientjes nam. Maar toen ik zelf een keer hoofdpijn had en zo'n aspirientje uit zijn jaszak haalde en innam werd ik helemaal hoteldebotel en heb ik heel de dag als een gek door het huis lopen springen op de nieuwste cd van Jan Smit.

Ik heb wel met hem erover gepraat maar ik kan natuurlijk niet zeggen tot ik het weet van zn hyves want dan weet ie tot ik heb zitten snuffelen.

Nu praten we niet meer tegen elkaar en elke keer als ik probeer om ergens over te beginnen scheldt ie me uit. Ik wil zo niet verder, maar ik hou zo veel van hem, het is zo'n lieve jongen. Hij heeft ook gewoon een moeilijke tijd achter de rug.

Hebben jullie tips? maar hij riekt in ieder geval niet uit zijn snaveltje!
geen idee wat dit voor post is, heb maar een balonie reactie neer gezet, zucht zo flauw zulke posts
Bianca
quote:

Tot ik ineens... zn computer stond nog aan en we kennen elkaars wachtwoord... per ongeluk inlogte op zn hyves. En ik zag daar allemaal namen staan van meisjes die ik niet ken. Ook gaat ie steeds vaker gebruiken (hij blowt en neemt pilletjes). In het begin dacht ik nog tot ie vaak hoofdpijn had en tot ie aspirientjes nam. Wasda voor Nederlands?

Maar toen ik zelf een keer hoofdpijn had en zo'n aspirientje uit zijn jaszak haalde en innam werd ik helemaal hoteldebotel en heb ik heel de dag als een gek door het huis lopen springen op de nieuwste cd van Jan Smit.

Hebben jullie tips?
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 17:00
Reden: FF weer wat teruggezet. :-)
% gewijzigd
@Bianca40: Ik vond de vorige OP meer to the point.

Zou me niet druk maken over andere meisjes en pilletjes. Dat is niet je grootste probleem. Het aller allerergste is die CD van Jan Smit! Run, Forrest, RUN!
quote:Phoeby schreef op 06 februari 2010 @ 16:37:

geen idee wat dit voor post is, heb maar een balonie reactie neer gezet, zucht zo flauw zulke posts?? Heb je het over de post van Bianca? En wat is een balonie?
quote:Brummetje schreef op 06 februari 2010 @ 16:38:

[...]

Wasda voor Nederlands?

Tokkies-taal
Ha Brum! Te laat! Je was al gekwoot
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 16:33:

In het begin dacht ik nog tot ie vaak hoofdpijn had en tot ie aspirientjes nam. Maar toen ik zelf een keer hoofdpijn had en zo'n aspirientje uit zijn jaszak haalde en innam werd ik helemaal hoteldebotel en heb ik heel de dag als een gek door het huis lopen springen op de nieuwste cd van Jan Smit.

Jaja.....
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 16:41:

Ha Brum! Te laat! Je was al gekwoot

Ja, we zijn er voortaan als de kippen bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven