dringend advies nodig!

27-11-2011 13:49 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige wk mijn relatie beeindigd.Ik heb vd ene dag op de andere niks meer van mezelf laten horen.Ik was er in ene helemaal klaar mee.Na een relatie v 5jr vol leugens,bedrog,geweld etc.Heb mezelf volledig gegeven en er niks voor teruggekregen.Ik heb het vanaf juni nog een x met hem geprobeerd,maar voelde al dat ik er heel anders instond,als de vorige jaren.Hij beloofde te zijn veranderd blablabla...Al gauw volgden de leugens etc weer.alleen het geweld bleef uit,waarschijnlijk was dat voor hem al niet meer de moeite.

Aan/uit..ik ging mijn weg en voelde dat ik hem ah loslaten was..het is een proces geweest v jaren,3wkn geleden ging er een knop om,voelde mezelf heel sterk en de need om op eigen benen te staan en mezelf niet meer aan hem dus niets..vast te klampen.het werd mij duidelijk dat na 5jr er geen vooruitgang was,en de toekomst beloofde niet veel meer dan de afgelopen jrn.Vanaf vorige wk vrijdag niets meer van mezelf laten horen,niet meer gebeld,gesmst,niks!! Niet gereageerd op zijn smsjes,belletjes.De behoefte ook niet om te reageren,ik mis hem ook niet.ik mis zijn gezeik niet,het na beneden halen niet,altijd weten wat ik doe en andersom nooit niets vertellen,mis de leugens niet.de knop is om en er is geen weg meer terug.en dat wil ik ook absoluut niet!!! Mijn liefde voor hem is weg.

Nu komt het..Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen :( ik wil ze echt graag terug.in de afgelopen jaren die keren dat hij mij op straat flikkerde omdat hij me zat was of de keren dat ik ben verhuist voor hem,heb ik telkens zoveel spullen weg moeten doen.zoveel kleding en spullen telkens weg moeten doen in de afgelopen jaren.Deze sneakers zijn van mij en ik wil ze terug!! Wat moet ik nu doen? Mailen smsen? Ik wil liever geen contact maar wil ze wel terug.

Iemand tips?
Vraag vriendin/buurman/nicht om ze op te halen.
Laat lekker. Als dat het enige is. Nieuw leven, nieuwe schoenen!
Mijn favoriete dingen worden als eerste gezocht en gaan als eerste de koffer in dan, hoor.

Verder eens met _made_ lief_
Mijn dringende advies voor jouw dringende vraag:

die schoenen zijn niet zo dringend.

Forget about them.
Aanblln, schoenen vrgn en weer vertrkkn
Lekker laten liggen.
Eens met hekje. Of als je niemand kunt vinden, vraag of hij ze aflevert bij een gezamenlijke vriend/vriendin of buren die jullie goed kennen en die bij hem ergens in de straat wonen.
quote:Prachtnaam schreef op 27 november 2011 @ 13:55:

Aanblln, schoenen vrgn en weer vertrkkn
Lekker laten, het zijn maar schoenen.
Zou ze laten liggen.
sorry hoor maar het is niet aan een ander om te bepalen wat wel of niet belangrijk is voor mij?

Nieuw leven,nieuwe schoenen?

Die schoenen waren expensive,van mijn eigen verdiende centen betaald,was trots op de schoenen,en onwijs blij mee.hij heeft al zoveel van mij kapotgemaakt,weggenomen enz.waar ik blij mee was,of het nu schoenen zijn of bij wijze een auto? Want niemand die zegt ohh nieuw leven dus laat die auto maar staan joh.

Ik vraag dus advies hoe dit aan te pakken zonder een confrontatie..
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:03:

sorry hoor maar het is niet aan een ander om te bepalen wat wel of niet belangrijk is voor mij?

Die schoenen waren expensive,van mijn eigen verdiende centen betaald,was trots op de schoenen,en onwijs blij mee.hij heeft al zoveel van mij kapotgemaakt,weggenomen enz.waar ik blij mee was,of het nu schoenen zijn of bij wijze een auto? Want niemand die zegt ohh nieuw leven dus laat die auto maar staan joh.

Ik vraag dus advies hoe dit aan te pakken zonder een confrontatie..Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff, dat ga je ze toch lekker halen. joh. Zoek het lekker uit dan met die toon van je.
Zónder confrontatie??
Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen

Ik zou je "exspensive sneakers" lkkr ltn waar ze zn.

Overgens, voordat je met popie Engelse termen gaat gooien zou ik eerst maar eens Engels leren.

Het is namelijk expensive niet exspensive.

Allemachtig, je druk maken over een paar schoenen. Hoe oud ben je? Vijftien ofzo?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je alleen om het geld die schoenen terug wilt. Wat kunnen die nu waard zijn, 300 euro ofzo? En als ze meer waard zijn, nou dan heb je ze eerder kunnen kopen dus dat moment komt in de toekomst dan ook nog wel eens.

Volgens mij zit er dan toch meer achter. Een opening, een mogelijkheid om je ex te zien, hopend dat hij je heel erg mist en belooft dat alles beter wordt misschien? Ik zou zeggdn; geniet van je sterke ik en ga het niet weer blootstellen aan moeilijke situaties, waardoor weggaan volgende keer nog zwaarder is.
En ja ik zou auto ook lekker laten, maar dat ben ik. Ik zou niet aan kaalplukken van ex doen. Dat is zo gericht op haat en wraak. En dat zou zonde van mijn energie zijn. Daarnaast zou hij het als teken kunnen zien van dat je denkt dat jij hem nodig hebt en dat je niet voor jezelf kunt zorgen. Ik zou dat hem niet gunnen.

Maar goed, dit is een andere situatie, want het gaat om jouw spullen. Die zou ik lekker laten liggen.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:03:

Ik vraag dus advies hoe dit aan te pakken zonder een confrontatie..Euh , meid, jij vraagt toch achter meningen he? Jij komt hier toch een topic openen voor je dierbare schoentjes he? Laat ze duur zijn, vergaat je wereld als je ze niet terugkrijgt ofzo?? En daarbij als ze zo duur en dierbaar zijn had ik ze wel als EERSTE opgezocht en meegenomen, daar al aan gedacht???
TNT express..
Tnt is dus met de kans dat hij het niet opstuurt en weer met jou in contact gaat treden (of jij mey hem).
Ach denk je dat die man ze bewaard heeft? Die liggen allang ergens op de grof vuil berg.
quote:Aranea schreef op 27 november 2011 @ 14:08:

Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen

voordat je met popie Engelse termen gaat gooien zou ik eerst maar eens Engels leren.

Ik zou me eerst bekwamen in het Nederlands. En waarom benadruk je zo dat je ze van je eigen geld gekocht had? Is dat iets bijzonders?
Blijkbaar zijn de "exspensive"schoenen zo belangrijk dat ze toch maar weer contact op wil nemen na een relatie van 5 jaar vol leugens,bedrog,geweld.
Ach, hij heeft er vast al een mooi fikkie van gestookt.

En aanpakken zonder confrontatie kan alleen als je een onzichtbaarheidsserum drinkt en snel langs hem heen naar binnen glipt als hij de deur opendoet. Dream on dus (nu we toch met Engelse termen bezig zijn ), als je ze zo nodig wilt hebben, ga ze dan lekker zelf halen met het risico op een flinke confrontatie.
woww waar sommige mensen behoefte aan hebben,echt te lachwekkende reacties! Zeker allemaal universitair afgestudeerd op spelling en grammatica! Het valt me wel op dat hier een paar dezelfde moekes zitten die zich geroepen voelen op het forum mensen belachelijk te maken of heel bekrompen te reageren,vanachter hun computertje.met wijsheid in pacht!

@ madelief! Thanks voor je normale respons.het is ook geen opening,not at all.wij woonden ook al niet meer samen.ik heb ze daar een x laten liggen.vorig jr zomer ben ik weggegaan bij hem,alles wat ik meenam waren idd de belangrijke spullen die ik nodig had!! Kleding schoenen alles achtergelaten of weggegooid.

Vanaf dat moment weer hele nieuwe garderobe bij elkaar gespaard,mijn eigen spulletjes,mijn eigen huisje ingericht!! Dus alles is voor mij waardevol,van mij! Klaar! Miss is het zo wat duidelijker..hoop normale reacties te ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven