dringend advies nodig!

27-11-2011 13:49 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige wk mijn relatie beeindigd.Ik heb vd ene dag op de andere niks meer van mezelf laten horen.Ik was er in ene helemaal klaar mee.Na een relatie v 5jr vol leugens,bedrog,geweld etc.Heb mezelf volledig gegeven en er niks voor teruggekregen.Ik heb het vanaf juni nog een x met hem geprobeerd,maar voelde al dat ik er heel anders instond,als de vorige jaren.Hij beloofde te zijn veranderd blablabla...Al gauw volgden de leugens etc weer.alleen het geweld bleef uit,waarschijnlijk was dat voor hem al niet meer de moeite.

Aan/uit..ik ging mijn weg en voelde dat ik hem ah loslaten was..het is een proces geweest v jaren,3wkn geleden ging er een knop om,voelde mezelf heel sterk en de need om op eigen benen te staan en mezelf niet meer aan hem dus niets..vast te klampen.het werd mij duidelijk dat na 5jr er geen vooruitgang was,en de toekomst beloofde niet veel meer dan de afgelopen jrn.Vanaf vorige wk vrijdag niets meer van mezelf laten horen,niet meer gebeld,gesmst,niks!! Niet gereageerd op zijn smsjes,belletjes.De behoefte ook niet om te reageren,ik mis hem ook niet.ik mis zijn gezeik niet,het na beneden halen niet,altijd weten wat ik doe en andersom nooit niets vertellen,mis de leugens niet.de knop is om en er is geen weg meer terug.en dat wil ik ook absoluut niet!!! Mijn liefde voor hem is weg.

Nu komt het..Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen :( ik wil ze echt graag terug.in de afgelopen jaren die keren dat hij mij op straat flikkerde omdat hij me zat was of de keren dat ik ben verhuist voor hem,heb ik telkens zoveel spullen weg moeten doen.zoveel kleding en spullen telkens weg moeten doen in de afgelopen jaren.Deze sneakers zijn van mij en ik wil ze terug!! Wat moet ik nu doen? Mailen smsen? Ik wil liever geen contact maar wil ze wel terug.

Iemand tips?
Waarom niet de confrontatie aangaan? Je schrijft op 23 november dat je over hem heen bent. Dan kun je, lijkt mij dan, de confontatie toch wel aan? Desnoods samen met een vriendin.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je bent eruit mbt de sneakers?

Had je daar een topic voor moeten openen?

Dat verhaal over die dierbare is er op het laatst ingegooid om zieltjes te winnen. TO voelde zich zo aangevallen, dat ze dacht dat deze nieuwe techniek zou helpen.

Daarvoor maakte ze al gebruik van de 'Boehoeh, ik heb zoveel meegemaakt' techniek, maar die werkte al helemaal niet.
quote:Zespri79 schreef op 27 november 2011 @ 15:39:

Geeft SD een hand.. Aangenaam kennis te maken Wijsneus !!Tsssssssssssss, jullie hebben een upgrade gehad, de rest is nog altijd een moeke.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh, .. als je tegen je ex net zo assertief bent, kun je de schoenen ook zelf gaan halen.

Als hij vervelend wordt zeg je gewoon;

"Luisteren wijsneus"
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Tickel schreef op 27 november 2011 @ 15:41:

[...]

Tsssssssssssss, jullie hebben een upgrade gehad, de rest is nog altijd een moeke.
quote:Zespri79 schreef op 27 november 2011 @ 15:39:

Geeft SD een hand.. Aangenaam kennis te maken Wijsneus !!

Wijsneus Chica, leuk je hier te treffen

Hoest met je schoenen gympies sneakers?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
sommige mensen zijn echt te triest voor woorden.hoef geen zieltjes te winnen op een forum.
Waarom kan je niet gewoon bellen met de vraag wanneer je je spullen even op kan komen pikken? Als je het vervolgens ook houdt bij oppikken en je verder een gesprek of wat dan ook uit de weg gaat, is het toch opgelost?
What happened? Ik lig een paar uurtjes te slapen en er breekt een hel uit over gimpjes! Als gimpjes mijn grootste probleem waren geweest in mijn leven, dan graag! Doe mij 3 paar.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:41:

maar direct hele kinderachtige reacties omdat ik een woordje verkeerd typ,sneakers geen gympies noem,flauwe reacties van hele sterke vrouwen met sterke meningen en die sterk zijn voor dit soort situaties of er zich nog nooit in hebben bevonden.Kom op! Ik lees dit wel vaker bij meiden die hier hun probleem voorleggen en dan lees ik van bepaalde mensen hele flauwe reacties.op een seconde na het posten al!! Die zich geroepen voelen om een ander belachelijk te maken,achter hun computertje.

Hou daar niet zo van!! En dan nog heel lomp reageren op mijn reactie daarop.

Zie nergens geen foto,of info over een persoon.dus weet wie ik voor me heb en zonder dat ik dat heb,veroordeel ik mensen niet!! Lekker makkelijk om vanachter je computertje je scheur open te trekken.Te triest voor woorden idd...
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:51:

sommige mensen zijn echt te triest voor woorden.hoef geen zieltjes te winnen op een forum.

Dat scheelt dan enorm want ik zou echt mijn zieltje nooit aan je geven...

Win win situatie dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Zespri79 schreef op 27 november 2011 @ 15:27:

Volgens mi jgaat het helemaal niet om je schoenen/sneakers.. Maar gewoon omdat je ex jou nu al een paar dagen met rust laat en je waarschijnlijk niet meer belt omdat hij jou ook niet meer hoeft.

Nu wil je graag weten of je onder het mom *schoenen halen* naar hem toe kan gaan zodat je hem weer te spreken en te zien krijgt. Want ondanks dat jij zegt dat je hem zat bent , lijkt het en komt het over alsof je hem maar al te graag terug wil nu hij niets meer van zich laat horen.
Niet zelf halen, blijf sterk en uit zijn leven. Kun je ook niet terug vallen.

Zorg dat een ander ze gaat halen.

Ik snap wel dat je ze terug wil, ze zijn van jou. Je bent al teveel door hem kwijt geraakt.

Maar ik zou het niet zelf doen.
quote:Zespri79 schreef op 27 november 2011 @ 15:27:

Volgens mi jgaat het helemaal niet om je schoenen/sneakers.. Maar gewoon omdat je ex jou nu al een paar dagen met rust laat en je waarschijnlijk niet meer belt omdat hij jou ook niet meer hoeft.

Nu wil je graag weten of je onder het mom *schoenen halen* naar hem toe kan gaan zodat je hem weer te spreken en te zien krijgt. Want ondanks dat jij zegt dat je hem zat bent , lijkt het en komt het over alsof je hem maar al te graag terug wil nu hij niets meer van zich laat horen.Helemaal mee eens! De vinger op de zere plek als je het mij vraagt .
Als je hem een sms stuurt of hij die schoenen wil opsturen?
Laat die schoenen opsturen, trek ze aan, ga erheen, en loop voor een laatste keer over hem heen Succes he dramaqueen.
quote:Nikki34 schreef op 27 november 2011 @ 14:41:

stuur een lege doos naar hem op met een vriendelijk geschreven verzoekje de schoenen aan je terug te sturen. Lijkt mij dat je bij een postagentschap wel een frankeersticker voor de verzendkosten kunt kopen en die stuur je mee. TO, nogmaals.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:25:

ik heb net ook al een keer geplaatst,40 euro of 300 euro,it does not matter to me..ze zijn mij gewoon dierbaar.klaar.dat maak ik de heletijd al duidelijk.

En ik kom er niet nu in ene achter.ik zit hier dus gewoon mee,omdat ik geen contact wil zoeken.

Heb voor dat tripje gespaard,samen met mijn vriendin.onwijs leuke dagen gehad.zagen beide die sneakers in dat winkeltje,beide de sneakers gekocht,ze waren in dit geval expensive,maar al waren ze 10euro,het was juist die dag,en een leuk moment.en dat we ze toch maar kochten omdat we ze beide zo graag wilde hebben.en door het verleden met mijn ex waardeer ik nog meer het feit dat ik zelf alles koop,ben dus zuinig op mijn spullen.

dat valt du wel weer mee, dat zuinig zijn.

Ik heb 3 mnd geleden mijn ex verlaten. Ook in 1 dag mijn spullen gepakt en vertrokken. En het eerste wat is mijn tas ging was kleding, mijn foto's ea persoonlijke spullen, computer enz. De rest kon me toen allemaal een zorg zijn. Overigens de week daarna wel allemaal kunnen ophalen. Als je in een boos moment weggaat dan denk je toch juist aan je dierbare spullen ??
Laat die schoenen maar. Dit is weer een poging tot contact krijgen met je ex.

Vergeet die man en ga verder met je leven:)
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:51:

sommige mensen zijn echt te triest voor woorden.Nou, inderdaad. Ik zou willen dat mijn grootste probleem een paar sneakers/gympies was.....
quote:flutzel schreef op 27 november 2011 @ 15:15:

[...]

Zooo en zonder uit je panty te schieten deze keer?

Bereik je meer mee dan uit je panty schieten. En je hoeft je levensverhaal niet neer te pennen, maar een beetje normaal (zonder uit je panty te schieten) kan ook, krijg je die flauwe reacties ook niet terug, heel simpel.Flutzel, ik wist dat je 'm leuk vond, maar om het nu 3 x in 1 post te gebruiken?
Hilarisch topic dit. Deze TO spreekt zichzelf trouwens wel heel duidelijk tegen. Maar ach, leugenachtige topics zijn soms ook leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven