Droom jij over je partner?
maandag 31 augustus 2009 om 17:29
Ik heb al 3 jaar een relatie maar droom eigenlijk nooit over mijn partner, wel over andere mensen soms. Nu ik erover nadenk droom ik ook nooit over mijn zoon. Eigenlijk vind ik dat best wel vreemd. Hou me verder nooit zo bezig met dromen, maar ik vraag me af; zou het juist een goed of een slecht teken zijn?
Dromen jullie wel over jullie partner en/of kids?
Dromen jullie wel over jullie partner en/of kids?

maandag 31 augustus 2009 om 17:47
Dit heb ik me ook vaak afgevraagd! Ik droomde nooit over mijn vriend, wel over mijn ex-man. Nu mijn vriend en ik uit elkaar wonen en ik soms bang ben hem kwijt te raken, droom ik wel over hem. Er moet blijkbaar iets in je onderbewuste gebeuren voordat je over iemand droomt. Ik droom nu soms dat hij bij me weggaat of iets zegt wat ik heel erg vindt. Mijn angsten komen in mijn dromen naar boven. Zolang je tevreden en gelukkig bent, is er blijkbaar geen reden om over iemand te dromen!
maandag 31 augustus 2009 om 18:40
Ja, hoor... soms seksen we samen...
Soms ga ik vreemd (en word met megaschuldgevoel wakker)
Soms gaat hij vreemd en gaat hij bij me weg (dan word ik boos en verdrietig wakker en mag tuinman me troosten)
Soms doe ik alledaagse dingen in dromen en dan is hij er gewoon bij (wij doen vrij veel dingen samen in het echte leven)..
Soms ga ik vreemd (en word met megaschuldgevoel wakker)
Soms gaat hij vreemd en gaat hij bij me weg (dan word ik boos en verdrietig wakker en mag tuinman me troosten)
Soms doe ik alledaagse dingen in dromen en dan is hij er gewoon bij (wij doen vrij veel dingen samen in het echte leven)..

maandag 31 augustus 2009 om 18:59
Heb geen partner, maar toen ik 1 had, droomde ik wel eens over hem. Alleen waren dit nooit leuke dromen (eerder nachtmerries over vreemdgaan, sterven e.d.). Daarnaast droomde ik vaker over andere mensen/mannen en zoals hier boven al een paar keer vermeld is: exen.
Nu droom ik overigens alleen over een man waar ik erg verliefd op ben haha. Dat is wel leuk, alleen dan is het wakker worden niet meer zo leuk haha
Nu droom ik overigens alleen over een man waar ik erg verliefd op ben haha. Dat is wel leuk, alleen dan is het wakker worden niet meer zo leuk haha

maandag 31 augustus 2009 om 19:33
Ik heb alleen nachtmerries over mijn man. Dan word ik altijd zo lekker met een rotgevoel wakker. Dan kruip ik maar weer lekker tegen hem aan.
Ik droom wel over een ander heerlijk heerschap, die ik juist uit mijn gedachten wil verbannen. Niet dat er ooit iets meer in zal zitten tussen dit heerschap en mij, maar ik vind het gewoon een lekker ding. Hij mij schijnbaar ook, anders verschijnt hij niet eens per maand in mijn dromen.
Ik droom wel over een ander heerlijk heerschap, die ik juist uit mijn gedachten wil verbannen. Niet dat er ooit iets meer in zal zitten tussen dit heerschap en mij, maar ik vind het gewoon een lekker ding. Hij mij schijnbaar ook, anders verschijnt hij niet eens per maand in mijn dromen.

maandag 31 augustus 2009 om 23:42
Als ik over mijn man droom, sla ik hem heel hard in zijn gezicht (in de droom dan) hij lacht me dan gewoon uit, alsof ik hem niet kan raken!!
Hij komt ook wel eens "gewoon" voor in mijn droom, als figurant. Ik droom wel over heel veel andere mannen!
Heel soms droom ik over mijn kinderen, dat zijn meestal dramatische dromen. Dat ik echt blij ben dat ik wakker word.
Hij komt ook wel eens "gewoon" voor in mijn droom, als figurant. Ik droom wel over heel veel andere mannen!
Heel soms droom ik over mijn kinderen, dat zijn meestal dramatische dromen. Dat ik echt blij ben dat ik wakker word.