droom

22-08-2009 17:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen wakker geworden met de volgende herinnering als droom. Ik was bij een tandarts. Een hele leuke tandarts. Die wilde mijn mond wel eens helemaal "pimpen" Als ik zeg dat ik dat niet kan betalen kijk hij zo teleurgesteld. Hij blijkt verliefd op mij te zijn. Wat ik daardoor voelde in mijn droom, heel raar en het leken ook verliefde gevoelens. Toen ik later tegen mijn vriend zei wat ik gedroomd had zei hij: en kon ie lekker zoenen? het is toch ook af en toe een schat
Ja nou!
En, de hele dag nagenoten van deze droom?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Geweldig dat je dit met ons deelt.
Cum non tum age
is HIJ deelbaar?
quote:franka1982 schreef op 22 augustus 2009 @ 17:43:

vanmorgen wakker geworden met de volgende herinnering als droom. Ik was bij een tandarts. Een hele leuke tandarts. Die wilde mijn mond wel eens helemaal "pimpen" Als ik zeg dat ik dat niet kan betalen kijk hij zo teleurgesteld. Hij blijkt verliefd op mij te zijn. Wat ik daardoor voelde in mijn droom, heel raar en het leken ook verliefde gevoelens. Toen ik later tegen mijn vriend zei wat ik gedroomd had zei hij: en kon ie lekker zoenen? het is toch ook af en toe een schatIs hij maar af en toe een schat? Neem voor die andere tijd die leuke tandarts .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven