Druk, druk, druk..ik weet wat ik ermee moet

29-07-2009 23:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Wat je moet doen?

Niet zoveel beslag leggen op je vriend!

De beste jongen heeft een full time baan.

Tsja dan moet je je dingetjes in de avonduren doen.

Als jij er nou zoveel problemen mee hebt dan ga je toch twee avondjes in de week minder naar hem toe?

Dan heeft hij de tijd om zijn ding te doen en hoef jij je niet zo zitten opvreten.

Het feit dat jij je hele leven om hem bouwt vind ik persoonlijk ongezonder dan de manier waarop hij zijn leven indeelt

Afspraken afzeggen met vriendinnen?

Jou agenda plannen naar de zijne??

Wordt het niet eens tijd een eigen stukje leven op te bouwen naast het plak gedrag naar je lief?

Ik word er persoonlijk een beetje kriegel van en dan lees ik het alleen nog maar, laat staan hoe je vriend zich voelt.

Hij heeft best tijd voor zichzelf en die benut hij ook.

Tijd is niet een godsgeschenk wat je iemand geeft lieve TO

Het is een recht....(voor jezelf dan)

Probeer niet zo krampachtig aan het vast te klitten, daar kunnen mensen vaak niet zo goed tegen, en als je dat blijft doen loop je de kans dat hij helemaal wegloopt omdat hij het gevoel heeft te stikken in de relatie.

Probeer 1 of 2 avondjes gewoon samen te plannen en laat hem de rest van de tijd gewoon lekker ontspannen zonder dat er een stressende vriendin op de bank zit te steunen

Zou houdt je het voor beide partijen gezellig...

En das toch hoe het zou moeten zijn....gezellig

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom ga je met hem verder? Een beetje simpel gedacht misschien, maar het klinkt alsof jij niet heel belangrijk (meer) bent voor hem en alsof jullie relatie verder weinig betekenis meer heeft. Wat verlies je als je het uitmaakt?
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2009 @ 23:23:

Wat je moet doen?

Niet zoveel beslag leggen op je vriend!

De beste jongen heeft een full time baan.

Tsja dan moet je je dingetjes in de avonduren doen.

Als jij er nou zoveel problemen mee hebt dan ga je toch twee avondjes in de week minder naar hem toe?

Dan heeft hij de tijd om zijn ding te doen en hoef jij je niet zo zitten opvreten.

Het feit dat jij je hele leven om hem bouwt vind ik persoonlijk ongezonder dan de manier waarop hij zijn leven indeelt

Afspraken afzeggen met vriendinnen?

Jou agenda plannen naar de zijne??

Wordt het niet eens tijd een eigen stukje leven op te bouwen naast het plak gedrag naar je lief?

Ik word er persoonlijk een beetje kriegel van en dan lees ik het alleen nog maar, laat staan hoe je vriend zich voelt.

Hij heeft best tijd voor zichzelf en die benut hij ook.

Tijd is niet een godsgeschenk wat je iemand geeft lieve TO

Het is een recht....(voor jezelf dan)

Probeer niet zo krampachtig aan het vast te klitten, daar kunnen mensen vaak niet zo goed tegen, en als je dat blijft doen loop je de kans dat hij helemaal wegloopt omdat hij het gevoel heeft te stikken in de relatie.

Probeer 1 of 2 avondjes gewoon samen te plannen en laat hem de rest van de tijd gewoon lekker ontspannen zonder dat er een stressende vriendin op de bank zit te steunen

Zou houdt je het voor beide partijen gezellig...

En das toch hoe het zou moeten zijn....gezellig

SuccesMaar hij wilt juist dat ik zoveel naar hem toe ga en van te voren smst of belt hij me elke keer op dat hij echt blij is dat hij me weer ziet dan en als ik bij hem ben dan is hij alleen maar bezig met zichzelf en moet ik me maar nuttig maken. Daar zit ik dus mee.
Dan moet je tegen hem zeggen

Hoor eens leukerd, ik wil best naar je toekomen maar niet om tegen je rug aan te kijken omdat je de hele avond zit te gamen...

Dat zei ik dus net ook al.....gewoon duidelijke afspraken maken, wat je beide verwacht van het samenzijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Laura80 schreef op 29 juli 2009 @ 23:24:

Waarom ga je met hem verder? Een beetje simpel gedacht misschien, maar het klinkt alsof jij niet heel belangrijk (meer) bent voor hem en alsof jullie relatie verder weinig betekenis meer heeft. Wat verlies je als je het uitmaakt?Maar zo gaat het al driekwart jaar. Hij zegt elke keer wel ik hou van je en ik ben blij dat je er weer bent enzo. En wilt er ook de moeite voor doen om zich aan te passen enzo. Maar ondertussen is hij erg afwezig en weet ik niet meer wat hij denkt of wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven