dubbele gevoelens: verliefd en onzeker

01-09-2008 18:22 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant voel ik me heel blij want ik ben verliefd!!! Maar aan de andere kant voel ik me zo kwetsbaar en onzeker grrr Ik wil dat ik er gewoon wat relaxter in kon zitten en wat meer kan genieten van mijn verliefdheid. Maar af en toe heb ik van die momenten dat ik bang ben dat hij het uitmaakt. Zoek ik vaak naar bevestiging..en ben ik weer helemaal blij als hij die geeft. Wat moet ik hier nou mee! Ik wil van dit gevoel af. Wie heeft er tips hoe ik hiermee om kan gaan of moet ik accepteren dat het er gewoon bij hoort in het begin van een relatie of heb ik een afwijking op liefdes gebied. Ik wil de relatie ook niet verpesten door bv constant bevestiging te vragen. Help!
Als je antwoord op je topics wil blijven krijgen zou het misschien leuk zijn als je topics waar mensen de moeite hebben genomen jou te antwoorden, niet links te laten liggen: rondreis jordanie
Alle reacties Link kopieren
Ja kim30 herken het helemaal, zit in het zelfde schuitje. Maar Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, en positief blijven denken. Andere tips kan ik je niet geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven