Duur van een scheiding

07-11-2018 08:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve forummers, kan iemand mij vertellen hoelang een scheiding duurt? Inclusief huis verkopen en kinderen in het spel. Beide partners werken mee.

En daarnaast, hoe groot is de kans dat het niet klikt met de kinderen (ze zijn nog komt, 2 en 7) en de man kiest voor de kinderen? Hij heeft overigens zelf gezegd dat dat gaat gebeuren wanneer het echt niet gaat.
ambra schreef:
07-11-2018 08:48
Hoe lang een scheiding duurt? Voor de kinderen de rest van hun leven.

Inderdaad, maar daar denkt ze niet aan. Schandalig!
Jee wat neemt iedereen haar serieus. Dat huwelijk van die man loopt niet goed en met zijn pleziertje wordt het ook sowieso niks.
Oh dat duurt eeuwen, dat zal hij je in ieder geval wijs maken.
Weet zijn vrouw eigenlijk al dat hij haar gaat verlaten voor jou Mel?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Kelly9876 schreef:
07-11-2018 08:43
kies voor je eigen leven ... als je op hem zal moeten blijven wachten zal je nooit geen eigen leven hebben ...
Zal je nooit geen eigen leven hebben?
Volgens mij bedoel jij heel iets anders dan je schrijft?
Bedoel je niet; zal je nooit een eigen leven hebben?
Een scheiding duurt lang, altijd langer dan je denkt. Zeker als je de wachtende partij bent. Bovendien gooi je die kinderen niet meteen hop in de volgende relatie erbij, als je aan het belang van de kinderen denkt. En hoe groot de kans is dat het met zijn kinderen gaat klikken dat weet je uiteraard niet. Daarom: 50/50. Gelukkig dat hij wel voor de kinderen kiest mocht het niet klikken.

Ik zou zeggen, een jaar of 2.
Wij werkten beiden mee aan scheiding maar dan nog als het puntje bij het paaltje komt kun je het niet eens zijn over ouderschapsplan of financiele verdeling. Mediation kost tijd, ouderschapsplan opstellen kost tijd. Als het plan er ligt moet het door de rechtbank, ben je weer een paar maanden verder. Dan de hypotheek overnemen> zeer langdurig proces. Of huis verkopen> kan tegenwoordig iets vlotter gaan. Maar andere woonruimte regelen weer niet. Oftewel.. jij bent voorlopig niet aan de beurt
Ach wat schattig een naïeve meisje die denkt dat die man voor haar gaat scheiden.
:shout: Kies voor jezelf deze man die gaat zijn gezin niet verlaten voor een side-chick die hem nu al claimt, wake the fuck up!!!!
:popcorn:
Ff loepen minsuh.
Monchu69 schreef:
07-11-2018 09:50
Zal je nooit geen eigen leven hebben?
Volgens mij bedoel jij heel iets anders dan je schrijft?
Bedoel je niet; zal je nooit een eigen leven hebben?
inderdaad, zo is het! sorry
Scheiding rond binnen 6 weken na eerste gesprek met mediator/advocaat.
Alles is zonder ruzie en in goede harmonie verlopen.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Mel,

Ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten en ging hier compleet aan onderdoor.
Ik vermoed dat jouw ‘vriend’ je emotioneel chanteert of je in ieder geval manipuleert. Ik reageer nu even op het complete verhaal uit je vorige topics.

Jij bent 24, hebt je leven nog voor je. Stop met deze man voordat het jou kapot maakt.
Je mag me altijd pb’en als je advies wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven