een beetje vaag
vrijdag 24 december 2010 om 08:45
vrijdag 24 december 2010 om 08:49
vrijdag 24 december 2010 om 08:49
Tja kwam misschien bot over. (was ook wel een beetje de bedoeling, zodat het duidelijk werd)
Als je (onterecht) uit elkaar gaat, dan weet je volgens mij na een paar dagen al dat je het nbiet had moeten doen, en dan mis je elkaar heel erg.
Volgens mij kijkt hij gewoon rond tot er iemand langs komet die erg leuk is en vind hij het zo wel prettig om de hele tijd te "daten".
Niks mis mee, maar dan moet jhij ook duidelijk zijn naar jou toe.,
ik zou absoluut niet afwachten en zeggen dat jij er wel uit bent. Dus dat hij niet meer hoef na te denken wat hij wil.
Wil je dat hij terug komt om je vervolgens steeds maar weer af te vragen wat en met wie hij iets doet?
Als je (onterecht) uit elkaar gaat, dan weet je volgens mij na een paar dagen al dat je het nbiet had moeten doen, en dan mis je elkaar heel erg.
Volgens mij kijkt hij gewoon rond tot er iemand langs komet die erg leuk is en vind hij het zo wel prettig om de hele tijd te "daten".
Niks mis mee, maar dan moet jhij ook duidelijk zijn naar jou toe.,
ik zou absoluut niet afwachten en zeggen dat jij er wel uit bent. Dus dat hij niet meer hoef na te denken wat hij wil.
Wil je dat hij terug komt om je vervolgens steeds maar weer af te vragen wat en met wie hij iets doet?
vrijdag 24 december 2010 om 08:56
Als ik dan de volgende dag bijvoorbeeld vraag hoe zijn avond geweest is..
Zegt hij wel eerlijk dat ze is langs geweest...
En als ik dan zeg dat ik dat nou niet bepaald leuk vind.. Dan zegt hij dat hij er gewoon nog niet uit is kwa gevoel en dat hij dat nu aan het uitzoeken is..
Ik ben 1,5 week geleden wel langs geweest en toen heb ik ook een potje ruzie staan maken.. om bovenstaande reden..
En toen heb ik inderdaad ook gezegd ik zal de keuze makkelijk voor je maken.... ik ben niet meer 1 van je keuze mogelijkheden..
En toen wilde ik weg lopen.... nou dat was niet de bedoeling..
En hij pakte me gelijk beet, en waarom deed ik nou zo?
En het ging juist weer een beetje de leuke kant op, ging ik weer ruzie maken ( ik weer een schuldgevoel )
Hij huilen, en hij wist het ook allemaal niet meer...
Nou dan smelt ik weer... en dan denk ik... oke, ik zal je even laten... en denk goed na
Maar dat is inderdaad misschien gewoon omdat ik nog van hem hou..
En we hadden ook gewoon een leuke relatie... alleen in het laatste jaar hadden we gewoon veel ruzie om alles en om niks...
Zegt hij wel eerlijk dat ze is langs geweest...
En als ik dan zeg dat ik dat nou niet bepaald leuk vind.. Dan zegt hij dat hij er gewoon nog niet uit is kwa gevoel en dat hij dat nu aan het uitzoeken is..
Ik ben 1,5 week geleden wel langs geweest en toen heb ik ook een potje ruzie staan maken.. om bovenstaande reden..
En toen heb ik inderdaad ook gezegd ik zal de keuze makkelijk voor je maken.... ik ben niet meer 1 van je keuze mogelijkheden..
En toen wilde ik weg lopen.... nou dat was niet de bedoeling..
En hij pakte me gelijk beet, en waarom deed ik nou zo?
En het ging juist weer een beetje de leuke kant op, ging ik weer ruzie maken ( ik weer een schuldgevoel )
Hij huilen, en hij wist het ook allemaal niet meer...
Nou dan smelt ik weer... en dan denk ik... oke, ik zal je even laten... en denk goed na
Maar dat is inderdaad misschien gewoon omdat ik nog van hem hou..
En we hadden ook gewoon een leuke relatie... alleen in het laatste jaar hadden we gewoon veel ruzie om alles en om niks...
vrijdag 24 december 2010 om 08:59
en het is wel echt uit...
Maar zo voelt het voor mij nu inderdaad nog niet echt..
Omdat ik hem nog zo vaak hoor, en zie..
Maar als ik is 2 dagen niks van me laat horen, dan gaat hij bellen wat er is.. enzenz
En als gezamelijke (mannelijke) vrienden mij opbellen om wat leuks te gaan doen ( om mij wat op te vrolijken )
Dan worden die gelijk opgebeld door hem, hoe durven ze er met '' zijn meisje '' vandoor te gaan..
En als ze dan zeggen... Uhh het is toch uit.. Jij spreekt toch ook af met dat andere meisje..
Nou dan is de wereld te klein en word de vriendschap nog maar net niet opgezegd..
Dus dat snap ik dan ook niet..
Als je mij niet wilt.... Dan laat je mij toch gaan?
Dus zo blijf ik ( misschien onterecht ) denken dat het wel weer goed komt..
Maar zo voelt het voor mij nu inderdaad nog niet echt..
Omdat ik hem nog zo vaak hoor, en zie..
Maar als ik is 2 dagen niks van me laat horen, dan gaat hij bellen wat er is.. enzenz
En als gezamelijke (mannelijke) vrienden mij opbellen om wat leuks te gaan doen ( om mij wat op te vrolijken )
Dan worden die gelijk opgebeld door hem, hoe durven ze er met '' zijn meisje '' vandoor te gaan..
En als ze dan zeggen... Uhh het is toch uit.. Jij spreekt toch ook af met dat andere meisje..
Nou dan is de wereld te klein en word de vriendschap nog maar net niet opgezegd..
Dus dat snap ik dan ook niet..
vrijdag 24 december 2010 om 09:05
quote:ThingsToDo schreef op 24 december 2010 @ 08:59:
Hij wil dus het liefst dat iedereen voor hem beschikbaar is-blijft.
Jij moet gewoon duidelijk maken dat het over is.. en dan ook niet meer reageren, anders blijf je zo aanklooien
Dus niet "ik denk dat het beter is dat", Nee. "ik wil dat je me met rust laat en niets meer van je horen,. Ik ga mij eigen weg "
Hij wil dus het liefst dat iedereen voor hem beschikbaar is-blijft.
Jij moet gewoon duidelijk maken dat het over is.. en dan ook niet meer reageren, anders blijf je zo aanklooien
Dus niet "ik denk dat het beter is dat", Nee. "ik wil dat je me met rust laat en niets meer van je horen,. Ik ga mij eigen weg "
vrijdag 24 december 2010 om 09:06
Wat hij doet is manipuleren. Ik kan niet zeggen of zn gevoels wel of niet echt zijn, misschien weet hij
dat zelf ook niet. Maar t komt erg over als niet kwijt willen raken wat je hebt, en dat heeft echt niet
altijd met liefde te maken. Als dat zo was, had hij helemaal geen tijd nodig.
Hij wil gewoon zn back-up dame niet kwijt.
Dus nogmaals; laat m gaan. Tuurlijk hou je van m, dat weet ie en daar rekent ie op.
Maar voor jou niet slim en leidt tot nix!
dat zelf ook niet. Maar t komt erg over als niet kwijt willen raken wat je hebt, en dat heeft echt niet
altijd met liefde te maken. Als dat zo was, had hij helemaal geen tijd nodig.
Hij wil gewoon zn back-up dame niet kwijt.
Dus nogmaals; laat m gaan. Tuurlijk hou je van m, dat weet ie en daar rekent ie op.
Maar voor jou niet slim en leidt tot nix!
vrijdag 24 december 2010 om 09:10
ThingsToDo, 5 minuten geleden
Nou dan is de wereld te klein en word de vriendschap nog maar net niet opgezegd.
Ik walg van dat soort dramatische figuren.
Grow some backbone en geef hem echt volledig de bons of als je hem nóg een kans wil geven: stel een limiet van 2 weken. Weet hij het dan nog niet, dan is het aan jou of je jezelf nog langer laat foppen.
En wat gaat hij met kerst en O&N doen? Fijn bij jou, bij haar of met vrienden op stap (en haar treffen)?
ThingsToDo, 5 minuten geleden
Nou dan is de wereld te klein en word de vriendschap nog maar net niet opgezegd.
Ik walg van dat soort dramatische figuren.
Grow some backbone en geef hem echt volledig de bons of als je hem nóg een kans wil geven: stel een limiet van 2 weken. Weet hij het dan nog niet, dan is het aan jou of je jezelf nog langer laat foppen.
En wat gaat hij met kerst en O&N doen? Fijn bij jou, bij haar of met vrienden op stap (en haar treffen)?
vrijdag 24 december 2010 om 09:10
* Tuurlijk hou je van m, dat weet ie en daar rekent ie op. *
Hier dacht ik zelf ook al aan...
Maar dan toch, hij heeft dan toch ook dat andere meisje...
Waarom mij dan erbij houden? en leuke dingen mee doen?
En cadeautjes ( voor de kerst )voor kopen? terwijl we het niet eens samen vieren... ?
Ik raak er gewoon van in de war..
Maar dan toch, hij heeft dan toch ook dat andere meisje...
Waarom mij dan erbij houden? en leuke dingen mee doen?
En cadeautjes ( voor de kerst )voor kopen? terwijl we het niet eens samen vieren... ?
Ik raak er gewoon van in de war..
vrijdag 24 december 2010 om 09:17
Je raakt in de war terwijl het echt niet moeilijk is als je het als buitenstaander bekijkt.
Maar dan toch, hij heeft dan toch ook dat andere meisje...Waarom mij dan erbij houden? en leuke dingen mee doen?
Voor de afwisseling? Voor de lekker? Voor de spannend? Zich helemaal 'The Man' voelen?
Ja en? Wat zegt een kadootje nou?
Maar dan toch, hij heeft dan toch ook dat andere meisje...Waarom mij dan erbij houden? en leuke dingen mee doen?
Voor de afwisseling? Voor de lekker? Voor de spannend? Zich helemaal 'The Man' voelen?
Ja en? Wat zegt een kadootje nou?
vrijdag 24 december 2010 om 09:18
Hij is 26? hij lijkt eerder 16 aan dat sneue gedrag te zien. En jij niet ouder.
Blijkbaar kun of wil je niet inzien dat hij manipuleert. Hij wil jou. Een beetje. En dat andere meisje ook. Het is helemaal geen kwestie van niet kunnen kiezen jank jank jank, hij kan het gewoon niet hebben dat je zonder hem ook prima kunt leven.
Geef jezelf een schop onder je kont en laat deze onvolwassen jankerd aan zichzelf over. Brrr.
Blijkbaar kun of wil je niet inzien dat hij manipuleert. Hij wil jou. Een beetje. En dat andere meisje ook. Het is helemaal geen kwestie van niet kunnen kiezen jank jank jank, hij kan het gewoon niet hebben dat je zonder hem ook prima kunt leven.
Geef jezelf een schop onder je kont en laat deze onvolwassen jankerd aan zichzelf over. Brrr.