Een date

12-07-2010 22:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een tijdje terug ook een bericht geplaatst dat het uit was met vriend. Ik was hier helemaal kapot van, Maar intussen zijn er zoveel dingen gebeurd dat ik er ook helemaal klaar mee ben, en er eigenlijk achter ben dat ik niks meer voor hem voel..

In de tijd dat ik het nog wel heel erg vond heb ik me ingeschreven op een datingsite, terwijl ik normaal zo iemand helemaal niet ben. Maar toch heb ik daar iemand ontmoet. We hadden gelijk een hele leuke klik en we hebben al na een week contact afgesproken.. Wat ik normaal gesproken helemaal niet doe maar het voelde goed.. We waren allebei als het ware wel een beetje verlegen waardoor de gesprekken niet altijd even vloeiend liepen, maar toch een super leuke dag gehad..

Nu willen we nog gaan afspreken maar we twijfelen wel of we bij elkaar passen, in ons doen en laten. Hij zegt dat hij wel wil blijven afspreken maar het verder niet weet. Ik weet niet of ik dit wel of niet moet doen.. Misschien komt er dan een grote teleurstelling? Maar als ik heel eerlijk ben vind ik hem wel heel leuk... Nu krijg ik de laatste dag ook ineens het idee of hij beetje afstandelijk doet..

Moeilijk! Iemand tips...
Gewoon afspreken, dan merk je vanzelf of je bij elkaar past.
quote:love19 schreef op 12 juli 2010 @ 22:19:

In de tijd dat ik het nog wel heel erg vond heb ik me ingeschreven op een datingsite, terwijl ik normaal zo iemand helemaal niet ben.Wat voor mensen zijn dat dan?
quote:terwijl ik normaal zo iemand helemaal niet benwat voor iemand?

[...]

In de tijd dat ik het nog wel heel erg vond heb ik me ingeschreven op een datingsite, terwijl ik normaal zo iemand helemaal niet ben.

Wie zijn de mensen dan die zich inschrijven..??

Maar toch heb ik daar iemand ontmoet. We hadden gelijk een hele leuke klik en we hebben al na een week contact afgesproken.. Wat ik normaal gesproken helemaal niet doe maar het voelde goed..

Wat is daar mis mee dan? Zijn die sites daar niet juist voor?

We waren allebei als het ware wel een beetje verlegen waardoor de gesprekken niet altijd even vloeiend liepen, maar toch een super leuke dag gehad..

Nu willen we nog gaan afspreken maar we twijfelen wel of we bij elkaar passen, in ons doen en laten. Hij zegt dat hij wel wil blijven afspreken maar het verder niet weet. Ik weet niet of ik dit wel of niet moet doen..

Je hebt twee opties. Je doet het niet en je zult het nooit weten, maar dan is het in ieder geval niet teleurstellend. Of je doet het wel en je leert elkaar beter kennen en trekt dan je conclusies.

Misschien komt er dan een grote teleurstelling? Maar als ik heel eerlijk ben vind ik hem wel heel leuk... Nu krijg ik de laatste dag ook ineens het idee of hij beetje afstandelijk doet..

Misschien vind hij het ook heel eng? Of snapt hij niet waarom je niet wil afspreken?

Moeilijk! Iemand tips...

Ja.. afspreken.
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 12-07-2010 22:35
Reden: vetgedrukt
% gewijzigd
Daar kun je ook alleen maar achter komen als je elkaar beter leert kennen en dus meer gaat afspreken. Wat heb je te verliezen?

Ik heb hier een tijdje terug twee weken geleden!! ook een bericht geplaatst dat het uit was met vriend. Ik was hier helemaal kapot van,En die relatie had 4 jaar geduurd. Met dat in gedachten, raad ik je wel aan om een beetje voorzichtig te zijn. Waarschijnlijk ben je nog erg kwetsbaar nu en zit je nog midden in je verwerking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven