Een leugenaar als ex. Hij gaat verder en ik sta stil

06-04-2020 23:32 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai lieve mensen!

Ik heb ongeveer 2,5 jaar een ‘relatie’ achter de rug. Het was nooit echt officieel een relatie, maar toch was het meer dan alleen scharrels/voor de seks.

We hebben elkaar ontmoet op het werk. Hij was mijn leidinggevende. Hier is het dan ook altijd een beetje geheim gebleven dat we met elkaar omgingen.

Na een tijd wou hij weer terug naar waar hij vandaan kwam. Dat is 1,5 uur rijden. Hij zat flink met zichzelf in de knoop. Gebruikt veel drugs. Ook moest hij altijd vertellen dat andere vrouwen zeer geïnteresseerd in hem waren en dat ze met hem wilden daten. Hij deed dit dan ook. Maar toch kwam hij weer terug om te zeggen dat hij van mij hield.

Nu is het over. Ik ben gedumpt door een telefoongesprek. Maar ik kan het nog niet loslaten. Hij gaat verder met een andere meid en blijft hierover maar liegen, zoals hij vaker heeft gelogen over andere vrouwen. Hij heeft veel vaker dingen met andere vrouwen gedaan en als ik ernaar vroeg dan geeft hij dit nooit toe, zelfs niet als ik met tranen voor hem sta. Ik ben ook aan de kant gezet voor een ander.

Het doet echt zo ontzettend veel pijn. Ik ben heel erg onzeker geworden van de hele relatie. Ben heel erg achterdochtig en kan hem ook nog steeds niet loslaten na 3 maanden..

Hebben jullie misschien tips? Het is nu wat lastig om bijvoorbeeld een psycholoog te zoeken in deze tijd. Maar misschien dat dingen thuis juist werken.
siimonee wijzigde dit bericht op 07-04-2020 08:51
Reden: Te lange lap tekst. Verhaal korter gemaakt.
86.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee niet erkend hij vond zijn identiteit blijkbaar belangrijker.
(Want anders zou ik gaan googlen zei hij.)
Blijf in jezelf geloven !
Afschuwelijk.
05-2019 schreef:
07-04-2020 18:17
Nee niet erkend hij vond zijn identiteit blijkbaar belangrijker.
(Want anders zou ik gaan googlen zei hij.)
Maar zeg je nu dat het kind dus nooit kan achterhalen wie zijn vader echt is?
Ik ben voor zo'n type weg gegaan bij mijn man... Hij was charmant, grappig, een babbelkous, bleek geweldig in bed. Ik heb er even mee samengewoond, dat was niet echt mijn plan, maar hij vond dat logischer, want hij zocht ook woonruimte, en samen hadden we een groter budget, en of hij bij mij woonde of ergens anders een kamer huurde, dat maakte toch niets uit... Ik werd al gauw zot. Van zijn constant gechat, vooral met vriendinnen. Geobsedeerd bezig met sociale media. Heel de tijd bewonderd moeten worden. Ik had hem ook een paar keer op leugens betrapt. En uiteindelijk heb ik zelf een van die vriendinnen waar hij zogezegd niks mee had gecontacteerd. Eerst dagen gechat en dan eens een paar uur gebeld. En dat heeft mij goed gedaan, dat heeft mij serieus de ogen geopend. Natuurlijk was daar wel vanalles gaande. Ik had haar rapper moeten contacteren. We hebben hem alletwee laten vallen. Ik heb hem toen ook overal geblokkeerd. En het proberen loslaten. Dat was in het begin moeilijk want ik wou het hem betaald zetten. Ik wou wraak nemen. Maar eigenlijk is de beste wraak (en ook het beste voor jezelf) gewoon geen aandacht meer geven. En ik wou een uitleg, een verklaring, dat ook. Hoewel ik wist dat hij altijd overal wel een draai aan zou kunnen geven en dat hij een gewiekste leugenaar was. En ik heb massa's boeken verslonden en podcasts geluisterd. Boeken over narcisme, over relaties, over scheiden... en nu ben ik veel aan het lezen over de kracht van positief denken enzo. Ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel over mezelf geleerd. Ik zie het nu maar als een les die ik nodig had...
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
07-04-2020 19:13
Maar zeg je nu dat het kind dus nooit kan achterhalen wie zijn vader echt is?
Tot nu toe niet nee of ze moet met zijn foto naar de krant/media later en dat iemand hem herkend ....... of hij vind het toch belangrijker tegenover zijn kind en vind dat ze het recht heeft om het te weten in de toekomst.

Hij geeft wel een voornaam maar achternaam doet hij vaag over en met bewijs wie hij is wil hij niet komen.
En tja geloven doe ik hem niet meer pas als hij komt met rijbewijs , paspoort en zelfs uitreksel geboorte register zal ik het misschien gaan geloven.
Blijf in jezelf geloven !
Ben ik nu echt de enige die het ietwat vreemd vindt dat er ergens in een bedrijf dus een leidinggevende rondloopt die heel veek drugs gebruikt ( vlgs TO ) en dat iedereen hier dat dus normaal vindt ????

Kan er iig geen opmerking over terugvinden.

Wondere wereld.............
Alle reacties Link kopieren
To, je hebt deels als titel "Hij gaat verder en ik sta stil".

Dat is niet zo.
Hij staat stil. Hij zal niet veranderen. Hij gaat niet verder maar hij herhaalt zichzelf, alleen de persoon waarmee is anders.
Jij gaat verder. Je rouwt. Je leert. Je volgende partner kies je omdat die jou goed behandelt.

Waar je nu doorheen gaat is kut. Je bent niet alleen je geliefde kwijt, hij heeft ook iets in jou kapot gemaakt, je vermogen om iemand blind te vertrouwen. Maar tijd heelt heel veel. De pijn zal verdwijnen. En op een dag vind je de persoon die de zon warmer zal laten schijnen dan je ooit eerder hebt gevoeld.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
07-04-2020 22:34
Ben ik nu echt de enige die het ietwat vreemd vindt dat er ergens in een bedrijf dus een leidinggevende rondloopt die heel veek drugs gebruikt ( vlgs TO ) en dat iedereen hier dat dus normaal vindt ????

Kan er iig geen opmerking over terugvinden.

Wondere wereld.............
Denk dat dat veel meer gebeurt dan de meesten denken.
Ze noemen de Zuidas bijv nietvoor niks de snuifas.

I rest my case.
raindance schreef:
07-04-2020 22:52
Denk dat dat veel meer gebeurt dan de meesten denken.
Ze noemen de Zuidas bijv nietvoor niks de snuifas.

I rest my case.
Ja, klaarblijkelijk. Maar als het idd zo een snuivende gladde glibber is dan moet je blij zijn dat ie uit je leven is.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
07-04-2020 22:52
Denk dat dat veel meer gebeurt dan de meesten denken.
Ze noemen de Zuidas bijv nietvoor niks de snuifas.

I rest my case.
Precies. En de horeca is ook erg zwaar en veel lange dagen. Ik hoor het wel vaker dat managers gebruiken om de dagen door te komen. Het gebeurd meer dan je denkt. Ik ben er ook zeer op tegen, maar heb het zelf zien gebeuren op de werkvloer.
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild schreef:
07-04-2020 22:40
To, je hebt deels als titel "Hij gaat verder en ik sta stil".

Dat is niet zo.
Hij staat stil. Hij zal niet veranderen. Hij gaat niet verder maar hij herhaalt zichzelf, alleen de persoon waarmee is anders.
Jij gaat verder. Je rouwt. Je leert. Je volgende partner kies je omdat die jou goed behandelt.
Zo heb ik er inderdaad nog niet naar gekeken maar dit is ook zeker waar! Dankjewel voor jouw blik hierop. Hij zal zeker niet veranderen en staat inderdaad stil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven