Een meisje

20-06-2009 23:46 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou,

Ik geef vooraf toe dat ik aan liefe ben.

Ik ben namelijk niet zielig en hopeloos.

iedereen heeft wel liefde nodig.

Mijn vraag is:

Hoe benader ik een meisje in de kroeg zonder opdringerig over te komen?

Alvast bedankt!
Een meisje in de kroeg ontmoeten is het laatse middel denk ik. Nee, Ik vraag me af of het de juiste keus is.

Van natuur ga ik niet uit, de laatste twee weken (vorige en deze week) ben ik wel uitgegaan.

Dus dan denk ik dat ik daar niet op kan rekenen omdat ik niet van plan ben om vaak uit te gaan bovendien vind ik het stom.

Die meisjes scheuren met iedereen en dat is niet mijn normen hoewel ik niet precies kan weten wat mijn toekomstige vrouw allemaal gehaald hebt... Ik heb ng een vol leven voor me. Wat er niet is, komt.

Sommige ideeen zijn bruikbaar:

contact en als het vaak gebeurt eens mee praten en kijken hoe het gaat. Als het tegenvalt, wegwezen. Deze houd ik wel aan.

dank u wel.
scheuren met iedereen... houd ik wel aan.. Norman, behoor jij tot een etnische minderheid? Of ben je gewoon fokking dyslectisch?
quote:Zatla schreef op 21 juni 2009 @ 03:04:

scheuren met iedereen... houd ik wel aan.. Norman, behoor jij tot een etnische minderheid? Of ben je gewoon fokking dyslectisch?

Etnisch Monderheid ? Ja, dat wel.

fucking dyslectisch? Of bedoel je erge dyslectisch?

fucking komt niet in woordenboek voor.

Ik denk van niet.

Motiveer je argument aub.
quote:noman schreef op 21 juni 2009 @ 03:18:

[...]

Etnisch Monderheid ? Ja, dat wel.

fucking dyslectisch? Of bedoel je erge dyslectisch?

fucking komt niet in woordenboek voor.

aanhouden± ik zal de idee toepassen.

Scheuren: Meisjes die hun kontjes aan jongenspiemels duwen.

Ik denk van niet.

Motiveer je argument aub.
quote:Zatla schreef op 21 juni 2009 @ 02:53:

Klinkt als een voorleessessie van Rodaan Al Galidi.je kanmewegdragen
Dat meisje door een vriend laten 'lastigvallen' en dan kom jij haar als dappere ridder 'redden'. Net als in de Amstel reclame
Je schrijfstijl is ietwat vreemd, maar goed!

Wat ik in de kroeg altijd leuk vond was als mannen niet teveel moeite doen. Het leukste is heel lang oogcontact. Of iemand die voor je langsloopt en even een duim opsteekt of een dikke knipoog geeft bij wijze van compliment. Dan word ik nieuwsgierig van zo iemand. Iemand die ik amper heb gezien en meteen een gesprek aanknoopt of drinken voor me wil kopen vind ik niet zo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Noman, hoe oud ben je? Want ik kan me zo voorstellen dat de (openings)zinnen van een 17 jarige anders zijn dan die van een 43-jarige.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ben ook wel benieuwd hoe oud je bent, en dan vooral hoe je eruit ziet
Als je net zo saai praat en bent zoals je hier typt...... dan kan ik me voorstellen dat je nog steeds geen leuke meid aan de haak hebt geslagen........ *gaap*
quote:Maleficent schreef op 21 juni 2009 @ 08:18:

Je schrijfstijl is ietwat vreemd, maar goed!

Wat ik in de kroeg altijd leuk vond was als mannen niet teveel moeite doen. Het leukste is heel lang oogcontact. Of iemand die voor je langsloopt en even een duim opsteekt of een dikke knipoog geeft bij wijze van compliment. Dan word ik nieuwsgierig van zo iemand. Iemand die ik amper heb gezien en meteen een gesprek aanknoopt of drinken voor me wil kopen vind ik niet zo.

Helemaal eens!

Ik hoef sowieso geen drankje van een man die ik voor de eerste keer zie en een drankje voor me wil kopen, ik vind dat veel te opdringerig en en voel me daar niet zo comfortabel bij. Je komt ook vaak niet meer van zo`n man af.

Maar ik denk ook niet dat je daar een leuke vrouw gaat vinden als je normaal niet van de kroeg ed houdt. Als je er enkel heen gaat om een vrouw te versieren (want die indruk heb ik) doe je het bij voorbaat al verkeerd. Het zal beter lukken als je iemand ontmoet op plekken waar je jezelf thuis voelt, dus als je van tenissen houdt, op de tennisclub, of in de kerkgemeenschap, of tijdens reizen bv. Je moet dus gezamelijke interesses hebben, anders werkt het bij voorbaat al niet.
quote:noman schreef op 21 juni 2009 @ 02:54:

Die meisjes scheuren met iedereen en dat is niet mijn normen hoewel ik niet precies kan weten wat mijn toekomstige vrouw allemaal gehaald hebt... Ik heb ng een vol leven voor me. Wat er niet is, komt.

.Ik weet niet waar jij op stap gaat, maar waar ik ga scheuren/schuren de meisjesvrouwen niet met iedereen.

En je kunt inderdaad niet weten wat je toekomstige vrouw allemaal gehaald heeft (?) maar als iemand in de kroeg op mij af zou komen met als duidelijk doel: ik zoek een vrouw... nou dan was ik snel weg.

Zoek een hobby waar je iemand kunt leren kennen als de kroeg niks voor je is. Ga op bijbelstudie of wat dan ook.
Iemand die nu al uitspreekt bij zijn toekomstige vrouw een vaderschapstest te gaan eisen mbt de eventueel geboren kinderen zal niet echt een prettige, open en gezellige uitstraling hebben.

Ik denk dat je beter hier aan kan gaan werken dan een leuke openingszin te verzinnen.
Interessante.

Ik heb een moeilijke schrijfsstijl.

Waarom het zo is, weet ik het niet.

Ik moet hard aanwerken.

Ik ga idd. naar de kerk. Ik kan het niet ontkennen.

Ik ben 1,70, bruin-zwart haar en 22 jaar.

zijn jullie tevreden?

Ik kan dagelijks een vrouw versieren, maar meestal op lange termijn. Vroeger toen ik op school zat, had ik veel meisjes om me heen en klasgenoten vroegen of ik met ze uit wilde omdat ik veel meisjes aanspraak.

In de kroeg heb je niet veel tijd en dan moet je dus je best doen om een meisje aan te spreken.

Gisterenavond was ik in de kroeg voor de 2x dit jaar en het was iets te ruig. Ik denk dat ik daar niets te zoek heb. andersom als ik thuis ben en niets te doen heb, ga ik toch even wat anders proberen.

Ik realiseerde me vananacht dat het verkeerd is was ik deed en gaf het toe.

zo!

Soms zijn er wel meisjes die wel interesse in mij tonen, maar ik vind het veel leuker als ik er moeiete voor doe.

That was't.
quote:Zatla schreef op 21 juni 2009 @ 03:04: Of ben je gewoon fokking dyslectisch?

dat zit m in de woorden, niet de zinsopbouw.

Wat ik altijd leuk vind, met een vraag achter gelaten worden.

Zet het meisje aan het denken en wees mysterieus
quote:IvyRosa schreef op 21 juni 2009 @ 17:03:

Iemand die nu al uitspreekt bij zijn toekomstige vrouw een vaderschapstest te gaan eisen mbt de eventueel geboren kinderen zal niet echt een prettige, open en gezellige uitstraling hebben.

Ik denk dat je beter hier aan kan gaan werken dan een leuke openingszin te verzinnen.

Het is over een ander onderwerp en als je its wantrouwt, is er niets mis mee om na te gaan.

Dus dit mag achter gelaten worden.
quote:IvyRosa schreef op 21 juni 2009 @ 17:03:

Het is over een ander onderwerp en als je its wantrouwt, is er niets mis mee om na te gaan.

Ik zie wat er komt!
quote:noman schreef op 21 juni 2009 @ 22:33:

[...]

Uhm, als je een partner zo wantrouwt, waarom dan eraan beginnen?

Vertrouwen is de basis van vriendschap en relatie. Straal jij wantrouwen uit, dan is dat voor veel vrouwen een rede om weg te rennen.
Ik wantrouw nu niemand.

omdat ik geen relatie heb.

Maar toch soms ook de twijfel in een relatie bij kijken.

Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouw. Het kan dus ook zo zijn dat de man vertrekt.
quote:noman schreef op 21 juni 2009 @ 22:35:

Ik zie wat er komt!Wat dan?
Alles.

Wat ik niet ehb, komt en anders niet.

Dat weet ik nu niet.
Maar als je nu al bezig bent met eventueel wantrouwen, dan straal je dat ook uit.

En dan word je daar ook in bevestigd.
ik ben het gewend om mensen te wantrouwen.

Dat is normaal bij mij.

Meestal weet ik ook meer over anderen dan zij over mij kennen.

Niet dat ik controles wil hebben, maar ik ben gewend om meer te weten en te vragen.

Maar ja.

Ik heb een ex en ik ging haar wantrouw ook omdat zij meestal miss zei. dan twijfel ik.

Als ik een verhaal sterk vind, ga ik het na.

Simpel.

wantrouw is de basis van zekerheid.
quote:noman schreef op 21 juni 2009 @ 23:13:

wantrouw is de basis van zekerheid.

De enige zekerheid die wantrouwen je geeft is dat je er veel mee stuk maakt.

Wantrouwen geeft een schijnveiligheid en een schijncontrole en is doodvermoeiend.

Daarbij voelen anderen aan dat jij wantrouwt en wrs gedraag je je er ook naar.

Ik zou er keihard voor weglopen. En met mij nog vele vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven