Een meisje

zondag 21 juni 2009 om 00:14
quote:musiclove schreef op 20 juni 2009 @ 23:50:
óf je maakt gewoon oogcontact en knoopt dan een leuk/luchtig gesprekje aan om te zien of het klikt.
wat voor vragen zal ik og stellen?
Alles goed, hoe heet je waar woon je, enzo..
ik mis gewoon de juiste vragen denk ik.
meestal vraag ik hoe iemand heet, maar het werkt niet als er vrienden zijn. Riskant, maar toch!
quote:mamzelle schreef op 20 juni 2009 @ 23:48:
Wat dacht je van een gezellig gesprekje aanknopen en wegwezen als het stroef verloopt?
Best wel simpel eigenlijk.
Is een goede idee.
Vragen enzo mis ik wel zoals ik al aangaf.
óf je maakt gewoon oogcontact en knoopt dan een leuk/luchtig gesprekje aan om te zien of het klikt.
wat voor vragen zal ik og stellen?
Alles goed, hoe heet je waar woon je, enzo..
ik mis gewoon de juiste vragen denk ik.
meestal vraag ik hoe iemand heet, maar het werkt niet als er vrienden zijn. Riskant, maar toch!
quote:mamzelle schreef op 20 juni 2009 @ 23:48:
Wat dacht je van een gezellig gesprekje aanknopen en wegwezen als het stroef verloopt?
Best wel simpel eigenlijk.
Is een goede idee.
Vragen enzo mis ik wel zoals ik al aangaf.
zondag 21 juni 2009 om 00:14
quote:musiclove schreef op 20 juni 2009 @ 23:49:
Een goede openingszin is al begin.
- Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?
- Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog eens langslopen?Is dit serieus??? Ik zou gillend wegrennen als iemand zo een gesprek met me zou aanknopen....
Een goede openingszin is al begin.
- Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?
- Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog eens langslopen?Is dit serieus??? Ik zou gillend wegrennen als iemand zo een gesprek met me zou aanknopen....
zondag 21 juni 2009 om 00:15
quote:Xander68 schreef op 20 juni 2009 @ 23:55:
[...]
Dat deden we vroeger nog weleens, maar of dat anno 2009 nog zo werkt? quote:Festen schreef op 20 juni 2009 @ 23:51:
gewoon vol op de bek nemen!
Nee, Dit kan ik niet doen.
Ik spring niet zo snel op de bek en ben enorm rustig van karakter.
Miss een andere ideeen en onderwerpen waa je bijv. over zou kunnen hebben?
[...]
Dat deden we vroeger nog weleens, maar of dat anno 2009 nog zo werkt? quote:Festen schreef op 20 juni 2009 @ 23:51:
gewoon vol op de bek nemen!
Nee, Dit kan ik niet doen.
Ik spring niet zo snel op de bek en ben enorm rustig van karakter.
Miss een andere ideeen en onderwerpen waa je bijv. over zou kunnen hebben?
zondag 21 juni 2009 om 00:26
zondag 21 juni 2009 om 00:38
quote:TouchOfPink schreef op 21 juni 2009 @ 00:28:
En in de kroeg kun je toch ook gewoon een leuk manspersoon tegenkomen die niet alleen uit is op een ONS? Of ben ik nu hopeloos romantisch en net te lang gesetteld?
Nou, dit vraag ik me nu af.
Maar het regent hier. dan zit het uitgaan niet meer in. volgende x maar!
En in de kroeg kun je toch ook gewoon een leuk manspersoon tegenkomen die niet alleen uit is op een ONS? Of ben ik nu hopeloos romantisch en net te lang gesetteld?
Nou, dit vraag ik me nu af.
Maar het regent hier. dan zit het uitgaan niet meer in. volgende x maar!
zondag 21 juni 2009 om 00:39
"Hoi, ik ben noman, hoe heet jij?" vind ik altijd wel prettig
"Hoi, ik ben noman, mag ik je een drankje aanbieden?" is ook vriendelijk
"Hoi, mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat je een leuke meid bent, hoe heet je?"complimentjes zijn ook nooit weg..
Hoi, ik ben Noman, hou jij ook zo van pannenkoeken?
Zo lastig is het toch niet?
"Hoi, ik ben noman, mag ik je een drankje aanbieden?" is ook vriendelijk
"Hoi, mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat je een leuke meid bent, hoe heet je?"complimentjes zijn ook nooit weg..
Hoi, ik ben Noman, hou jij ook zo van pannenkoeken?
Zo lastig is het toch niet?
zondag 21 juni 2009 om 02:49
quote:marie_liselotte1981 schreef op 21 juni 2009 @ 00:41:
Nou zet hem op dan straks!
Ow, jij smelt in de regen, mannen die denken dat ze suikerklontjes zijn, zijn niet zo aantrekkelijk stoer.
Ik heb bepaalde afspraken met de regen.
Ik haalde mij jas op die nog buiten was, toen begoon de regen.
nadat ik keek, stopte het, zo kon ik gaan.
Meestal regent het en als ik weg moet stopt het eventje en als ik binnen stap, dan begint het weer. Of verklaart het als ik onderweg ben, dan moet ik niet te overhaast fietsen, zodra ik aankom, begint het te regen.
Wel leuk. Nee, ik ben stoer op mijn manier en uitgaan is al helemaal niets voor mij. Het heeft geen prioriteit.
Nou zet hem op dan straks!
Ow, jij smelt in de regen, mannen die denken dat ze suikerklontjes zijn, zijn niet zo aantrekkelijk stoer.
Ik heb bepaalde afspraken met de regen.
Ik haalde mij jas op die nog buiten was, toen begoon de regen.
nadat ik keek, stopte het, zo kon ik gaan.
Meestal regent het en als ik weg moet stopt het eventje en als ik binnen stap, dan begint het weer. Of verklaart het als ik onderweg ben, dan moet ik niet te overhaast fietsen, zodra ik aankom, begint het te regen.
Wel leuk. Nee, ik ben stoer op mijn manier en uitgaan is al helemaal niets voor mij. Het heeft geen prioriteit.