een moment van onzekerheid

14-10-2010 13:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
OK, eigenlijk is er niks aan de hand en dat weet ikzelf dondersgoed, maar toch...

Ik moeste zojuist een pakketje voor mijn partner aannemen, en als bewijs moest ik zijn rijbewijs laten zien.

Dus trek ik dat ding open, zitten er nog 2 foto's van zijn ex in(moeder van zijn kids, sinds 3jr exen)....iehhhhhhhhhhhhhhhhh.

Nou weet ik dat hij geen ander heeft(en al helemaal niet met haar), maar in mijn hoofd zweven spookjes, altijd en overal, maar met dit soort dingen worden het dan van die reusachtige spoken.

Hoe kom ik daar van af? en vooral hoe kom ik voor nu even van die spoken af?

Voor de goede orde, we wonen al ruim 2jr samen, hebben onze ups and downs, bij beide speelt geen ander(kan namelijk als ik wil, nu in alles van hem inloggen wat ik wil).

Het vreemdgaan gevoel komt eigenlijk voort uit het feit dat ik het zoveel om me heen hoor en zie, dat ik haast bijna zou gaan denken dat een "gewone" relatie niet meer bestaat.

Ik ben in staat nu per direct bij hem aan de telefoon te gaan hangen, maar dat moet ik niet doen, weet ik.

Misschien vanavond als de kids slapen maar gewoon even vragen of hij ze alsjeblieft weg wil doen, en mij er voor in de plaats wil doen?

Of er niks over zeggen?

Oooh damn...

een probleem van niks maar ik wordt zo onzeker en bang van dit soort dingen.

Wie kan me even op de koude grond zetten, en me helpen hoe ik dit het best vanavond kan gaan aanpakken?

X
Ik zou hem niet direct boos gaan bellen.

Maar als hij thuis van komt van zijn werk wel meedelen dat je het liever niet hebt dat hij nog foto's van haar in zijn portomonnee heeft.
Stel je niet aan. Die foto's zitten vast niet in zijn portemonnee omdat hij er elke avond even een kusje op wil drukken.

Als je je er echt druk om maakt, kun je hem vertellen dat je de foto's in zijn portemonnee zag vandaag. Je kunt hem vertellen dat je dat een ongerust gevoel geeft. Misschien kan hij iets zeggen of doen om je gerust te stellen.

Het lijkt me beter als je je hier niet druk om maakt, jullie wonen samen, hij houdt van jou en daar kunnen honderd foto's in zijn portemonnee niks aan veranderen.
Toevoeging: als er door jouw hoofd spookjes zweven, altijd en overal, dan moet je dat misschien eens gaan aanpakken. Waarom ben je onzeker over je relatie? Waar komt dat vandaan? Kun je daar iets aan veranderen? Lijkt me belangrijker dan een gesprek over twee onbenullige fotootjes.
Even RELAX LadyLoveBug.

Niets aan de hand.

Even laten bezinken en nu niets doen.

Eerst rustig worden.
Dubbel
Het is vast niet zo dat hij dagelijks naar die foto zit te staren. En wie weet was hij het ook wel vergeten. Hoevaak trek je nou je rijbewijs mapje open? Gewoon niet over die foto tegen hem beginnen, dat slaat toch nergens op.

Beter is het om binnenkort gewoon een paar mooie foto's van jezelf te laten maken. Of een mooie foto van jou en hem te laten afdrukken. Dan geeft je die binnenkort als cadeau.
@ appelsientje

Ik weet dat hij er geen kusje ed opdrukt.

Onzekerheid klopt, dat is iets wat ik altijd heb gehad, en wat ik al jaren niet meer naar buiten toe laat zien of merken.

Ik schijn een behoorlijke vorm van faalangst te hebben al van kleins af aan, daar zal het ongetwijfeld vandaan komen.

Meerdere malen hulp voor gehad, en inderdaad het is stukken minder, maar er van af komen zal het waarschijnlijk nooit worden, en dan steken dit soort dingen (helaas) wel eens de kop op.
@Boarn

Heb je helemaal gelijk in, maar er ook niet over beginnen in de zin van;

Goh ik zag dat....

Hmm wat betreft dat foto idee...das wel een leuk idee.
Ik vind het niet normaal en zou hem wel direct bellen.
Direct bellen zou ik dan weer niet doen maar ik zou wel even meedelen dat je 'not amused' bent. Zou ik ook niet zijn.
Ik zou een foto van mezelf inpakken en zeggen: Ik zag Miepje nog in je portemonnee zitten dus dacht dat je wel aan vervanging toe was. Met een hele dikke zoen erbij.
anderzijds denk ik ook weer,

Als het hem inderdaad niks interreseert die pasfoto's dan zitten ze er dus gewoon omdat ze er nog zitten, als ze hem dierbaar zouden zijn, zou die ze wel 24/7 op het lijf dragen.

Aan andere kant; ik was heel resoluut, en nog, als ik maar iets van me ex zou vinden (wat niet aan de kinderen gekoppeld is) gaat het bij mij per direct de container in.

Dat heeft niks met haat te maken, maar meer met dat het afgelopen is en niks meer met nu te maken heeft.
Ik heb nooit begrepen waarom ex-en zo rigoreus uit je fotoverzameling gebannen zou moeten worden. Je hebt toch een geschiedenis met zo iemand. En dat was niet allemaal kommer en kwel. het hoort bij jou, Het heeft je gemaakt tot wie je bent.

Ik heb alle foto's nog van onze gezamelijke vakanties zonder kinderen en ik moet er niet aan denken om die weg te doen.

Er staat nu zelfs een grote foto van hem op de piano omdat hij 7 jaar na de scheiding is overleden. Als aandenken voor de kinderen.
De ex is ook onderdeel van zijn leven en notabene de moeder van zijn kids!!! Kun je toch niet zomaar uitvlakken.

Maar een foto mag na een paar jaar toch wel vervangen zijn.

Ik zou zeggen doe wat aan dit achterstallige onderhoud en zorg dat hij een goeie foto van jou krijgt om in zijn portemonne te bewaren.

Overigens heb ik na 5 jaar nog altijd een foto van mijn ex in mijn tas, maar die is dood. En daar heeft mijn man geen moeite mee, wan tgeen concurrentie meer.
Hallo, het gaat om de moeder van zijn, niet één maar twee kinderen?

En die moet uit zijn leven geschrapt worden?

Foto's uit zn rijbewijs en kinderen terug naar de moeder?

Is ie helemaal van jou alleen!
Ik heb ook nog foto's van mijn ex, waarom niet? Alleen zitten ze niet op een plaats waar ik er makkelijk tegenaan kan kijken, zoals een rijbewijs of portemonnee

Waarom? Omdat ik daar geen behoefte aan heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven