Eenzaam

13-12-2010 18:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook, je eenzaam voelen. Het overvalt me gewoon... het gevoel dat alles dat je investeert in anderen niet bij je terug komt.. B.v. msn.. al de tijd die ik gespendeert heb aan het contacten van mensen... die allemaal weg zijn... verdwenen. Het niet hebben van spontane vriendschappen... het bedelen om tijd van iemand anders... ben er gewoon doodmoe van...

Zie het even niet meer zo goed...
Horen, zien en .... reageren
quote:annmary64 schreef op 13 december 2010 @ 19:56:

......

Tis kut, maar ja wat kan je eraan doen.

Gr. AnnmaryMensen zoeken die óók op jou zitten te wachten ipv dat het eenrichtingsverkeer is. Kennelijk hadden ze geen behoefte aan contact met jou, dat kan toch?
quote:Summerdance schreef op 13 december 2010 @ 19:32:

[...]Maar Paloma, mij ga je niet wijsmaken dat INEENS je hele sociale netwerk wegvalt.Ik begrijp deze reactie niet want ik heb helemaal niet gezegd dat je hele sociale netwerk ineens wegvalt. Ik zeg alleen dat niet iedereen iemand heeft die ze zomaar kunnen bellen om hun verhaal kwijt te kunnen. Het is fijn voor jou dat jij dat wel hebt, en dat de mensen gaan en komen in jouw sociale netwerk leven maar niet iedereen heeft dat. Daarom opent TO ook dit topic. Omdat zij niet heeft wat jij hebt en zich daarom nu door haar eenzaamheid overvallen voelt.
quote:Solveig schreef op 13 december 2010 @ 20:27:

[...]Mensen zoeken die óók op jou zitten te wachten ipv dat het eenrichtingsverkeer is. Kennelijk hadden ze geen behoefte aan contact met jou, dat kan toch?Wat een onnodig pijnlijke reactie.
quote:Solveig schreef op 13 december 2010 @ 19:08:

[...]

Het kan óók zijn dat je je oude vriendenkring ontgroeid bent, of je bent net verhuisd, en dat je dus gewoon nog geen vrienden hebt, of dat je gewoon een tijdlang zoveel dingen aan je hoofd had dat je geen tijd en energie had voor sociale contacten..

Of het kan ook zijn dat je mensen gewoon als een baksteen laat vallen en mensen niet eens meer feliciteert met de geboorte van een kind, terwijl ze heel erg meegeleefd hebben met jouw bevallig en premature kindje. Dat kan ook.

En dat digitale vriendschappen door sommige mensen anders gezien worden dan 'normale' vriendschappen is soms overduidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven