Eerlijk zijn.

30-03-2010 13:28 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal gesproken ben ik niet iemand die zichzelf bloot geeft (hebben meer mannen last van) maar in dit geval is het nodig.

Ik ben een jongen van in de twintig en loop nu al enige tijd met schuldgevoelens rond. Ik zal er geen lang verhaal van maken maar jullie een korte weergave van de feiten geven.

Ik ben op regelmatige basis naar de dames van plezier gegaan. Dit heb ik echter nooit in relatie gedaan. Sterker nog, ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad tot op heden. Sinds kort is iemand in mijn omgeving hier achter gekomen en heeft mij hierover aangesproken. Mijn reactie was dat ik het ook niet iets vond om trots op te zijn en het zeker niet meer wilde gaan doen.

Sindsdien loop ik eigenlijk met mijn ziel onder mijn arm en vind het moeilijk om nog contact te maken met dames. Ik heb het gevoel alsof ik een eikel ben en geen respect heb voor vrouwen.

Wat ik van mezelf echter wel weet is dat ik iemand ben die dit nooit in relatie zou doen. Maar het doet me wel pijn om te constateren dat ik me hier niet van heb kunnen weerhouden.

Wat ik mezelf af vraag is hoe met name de vrouwen hier op het forum hier tegen aan kijken. Zou je überhaupt nog wel een relatie willen met iemand die in het verleden regelmatig dit soort contacten had? De dames bezoek ik nu niet meer omdat ik echt toe ben aan een liefdevolle relatie waarin respect en eerlijkheid voorop staan. Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.
Alle reacties Link kopieren
rob1985, ik heb helemaal niets met betaalde sex, ik snap zowel de aanbieders als de afnemers niet, maar je komt me over als een aardige gozer. Ik zou niet teveel met schuldgevoelens zitten, als ik jou was. Iedereen doet wel dingen waar hij/zij minder trots op is en als ik je posts zo lees, is er niets mis met je respect voor vrouwen en kom je helemaal niet over als een eikel.
@nessuna, je hoeft zelf geen prostituee te zijn geweest om ervaring te hebben in die branche. Misschien heeft @Puikeltje zelf een bordeel of privehuis gehad, of heeft ze er jaren gewerkt als kamerdame, maar dan niet als prostituee. Dan kan je dus wel meepraten: je ziet de klanten dan toch?....je hebt alleen geen seks met ze.
Mijn ervaring is dat de gewone goeduitziende man met goede baan en gezin 'waar niemand het van verwacht' naar de hoeren gaat. Mijn ervaring bestaat uit collega's waarvan 9 van de 10 gaat in het buitenland met de minste pak kans.
@DNM klopt ook weer wat je zegt, succesvolle mannen op zakenreis, altijd prijs! China, singapore, Rusland, Zuid Amerika, enz. altijd even de lokale lekkernijen tot zich nemen. Wordt heel normaal gevonden door internationale zakenmannen.
Yups.

Overigens zou ik me als TO zijnde niet voor mezelf schamen. Iemand heeft je volledig te accepteren. Het is geen schande, bovendien vaak veiliger dan onsjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven