Eerlijk zijn.

30-03-2010 13:28 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal gesproken ben ik niet iemand die zichzelf bloot geeft (hebben meer mannen last van) maar in dit geval is het nodig.

Ik ben een jongen van in de twintig en loop nu al enige tijd met schuldgevoelens rond. Ik zal er geen lang verhaal van maken maar jullie een korte weergave van de feiten geven.

Ik ben op regelmatige basis naar de dames van plezier gegaan. Dit heb ik echter nooit in relatie gedaan. Sterker nog, ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad tot op heden. Sinds kort is iemand in mijn omgeving hier achter gekomen en heeft mij hierover aangesproken. Mijn reactie was dat ik het ook niet iets vond om trots op te zijn en het zeker niet meer wilde gaan doen.

Sindsdien loop ik eigenlijk met mijn ziel onder mijn arm en vind het moeilijk om nog contact te maken met dames. Ik heb het gevoel alsof ik een eikel ben en geen respect heb voor vrouwen.

Wat ik van mezelf echter wel weet is dat ik iemand ben die dit nooit in relatie zou doen. Maar het doet me wel pijn om te constateren dat ik me hier niet van heb kunnen weerhouden.

Wat ik mezelf af vraag is hoe met name de vrouwen hier op het forum hier tegen aan kijken. Zou je überhaupt nog wel een relatie willen met iemand die in het verleden regelmatig dit soort contacten had? De dames bezoek ik nu niet meer omdat ik echt toe ben aan een liefdevolle relatie waarin respect en eerlijkheid voorop staan. Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.
Ben het helemaal eens met de woorden van Katoeneke:

Daarnaast je hoeft toch niet alles aan elkaar te vertellen. Zeker niet qua sex-verleden. Vind ik nooit slim, krijg je altijd gezeur over!

Eerlijk gezegd zou ik het zelf wel erg vinden....
Een vriend van mij bezoekt regelmatig een prostituee, hij vertelt mij daar ook over, vind het niet schokkend ofzo. Wat ik van hem begrijp word de man eerst goed gewassen en gaat er een condoom over heen, ook bij orale sex.

Het is een zakelijke dienstverlenende transactie. Ik denk dat het voor TO leuk zo zijn als hij sex zou hebben met iemand waar hij verliefd op is, maar vind het niet iets om je voor te schamen.

Als een gigolo laagdrempeliger zou zijn, dan zou ik er ook regelmatig een inhuren, why not? Je kan er dan gewoon een uitkiezen die naar je smaak is en je weet dat je aan je trekken komt, is toch anders dan iemand oppikken in het uitgaansleven, moet je maar afwachten wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:Henkjan41 schreef op 30 maart 2010 @ 21:53:

Rob, laten we het eens omdraaien.

Stel, je nieuwe liefde meldt dat ze vroeger zo af en toe aan sex voor geld heeft gedaan. Daar had ze vast een goede reden voor.

Hoe zou je dat vinden?

Beste Henkjan,

Om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe ik zou reageren. Nou ben ik iemand die relatief rustig is en niet gelijk alle vooroordelen op zou gaan noemen. Ik denk wel dat ik dit uitvoerig met haar zou bespreken. Feit dat ze het verteld vind ik in principe goed.Ze had het ook voor zich kunnen houden maar blijkbaar ziet ze een reden om het te vertellen.
quote:hessa schreef op 30 maart 2010 @ 23:05:

Ik denk dat het voor TO leuk zo zijn als hij sex zou hebben met iemand waar hij verliefd op is, maar vind het niet iets om je voor te schamen.

Dat is ook de nare bijsmaak die ik nu heb. Natuurlijk had ik er destijds behoefte aan maar ik had simpelweg niet zo snel voor de makkelijke optie moeten kiezen.

Dat had ik me destijds voor moeten houden.
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 30 maart 2010 @ 19:06:

[...]

Nee natuurlijk niet. Maar volgens mij vraagt Rob zich terecht af hoe een toekomstige partner reageert op regelmatig hoerenbezoek in het verleden en niet op zijn sexleven met niet-hoeren...

Tuurlijk gaan er heel veel mannen naar de hoeren. Maar daarom kun je toch nog wel liever een relatie hebben met iemand die daar nooit gebruik van heeft gemaakt?

Ik snap sowieso die vraag niet aan je partner. Hoe gaan die gesprekken dan?

Vrouw: zeg schat, we gaan nu twee maandjes met elkaar, maar ben jij eigenlijk ooit wel eens naar de hoeren geweest?

Man: eeeeeeh nou nee lieverd.

Vrouw: echt niet?

Man: nee echt niet.

Vrouw: oh gelukkig maar, anders had ik het uitgemaakt.

Man: nu we het er toch over hebben.. en jij dan? Heb jij je tijdens de carnaval met je zatte geile kop weleens goed te grazen laten nemen op je rug in het Valkenbergpark door een ladderzatte gast waarvan je later de naam niet meer wist?

Vrouw: stilte... dat is heel iets anders.
Je hoeft je niet te schamen hoor Rob

Zolang je ze maar met respect behandeld heb is er verder niks aan de hand. En wel een "gewone" prostituee. Dus geen gedwongen vrouwen, minderjarigen of heroinehoeren.

Ik vind dit niet/minder erg dan iemand die elke week lallend een meisje mee naar huis sleurt.

Over die SOA-test. Die had ik ook afgedwongen hoor!! Ook als ie gewone contacten of sexrelaties heeft gehad. Maar juist vanwege de prostituees. Ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik zou het niet per se hoeven weten, maar ga er meestal vanuit dat het wel minstens één keer is gebeurd. Daarom vraag ik er maar niet naar.
Maak je niet druk Rob. Het is normaal om behoefte aan sex te hebben. Doe er wat mee, anders knal je van frustratie uit elkaar.
ehm.. ik weet niet goed te antwoorden denk ik..

waar ik op doel is, dat de sex industrie de grootste vd wereld is, het oudste beroep van de wereld is..

waar het meeste geld in word verdiend.

dus daaruit maak ik al snel op: je bent niet de enige die daar gebruik van maakt.

je bent niet minder slecht als iemand die een meisje uit de kroeg oppikt en gebruikt. het ging jou puur om de sex.. mmmm..

maar als mijn nieuwe liefde verteld gebruik te maken van de vrouwen van lichte zeden weet ik niet hoe ik daar op zou reageren en of ik de verkering aan zou houden..
quote:Puikeltje schreef op 30 maart 2010 @ 17:06:

Ik was gewoon even verbaasd, met mijn eigen 'statistieken' in het achterhoofd.

Doe je ons even zo'n statistiekje linken dan?

Naar de hoeren in de rosse buurt van Amsterdam hoort voor veel (jonge) mannen bij een bezoekje aan die stad hoor.

Zuipen, blowen en naar de hoeren, de drie grote trekpleisters voor mannen van alle leeftijden aldaar. Ik werkte in een jeugdherberg in Haarlem en Amsterdam en hele groepen jongens, rugzaktoeristen e.d. raakten er niet over uitgepraat aan de bar.

Misschien dat er gemiddeld meer 35+-ers naar de hoeren gaan, dat weet ik niet maar in de jaren dat ik in de jeugdherbergbusiness zat heb ik dus vele jonge mannen, jongens nog bijna, gehoord over hun hoerenloperij.
Rob, heb je nu vooral zelf spijt? (en zo ja waarom?)

Of vind je dat je tegenover anderen je moet schamen dat je naar de hoeren geweest bent?

Dat ga ik me afvragen na je laatste posts.
Toen ik die leeftijd had, stelde ik eens wat vragen aan mijn zussen van destijds rond de 25.

Die woonden in studentenhuizen met andere meisjes. Als ze uitgingen, gingen ze dansen samen met andere meisjes. Kwamen er wel eens mannen in dat huis? Nee.

Namen ze wel eens een man mee voor een nacht? NEE IK MOET ER NIET AAN DENKEN was het antwoord, met verschrikte ogen.

Dat is eigenlijk het probleem. Dat vrouwen een sexloos bestaan prima vinden, terwijl dit mannen juist enorm frustreert.

Joh geniet ervan, het kost maar 50 euro en dat is evenveel als op stap gaan en cafe's afschuimen, met een onzeker resultaat. Stel je voor dat je toevallig zo'n meisje als hierboven treft en haar dronken voert, dan ben je mooi je geld kwijt.

Ik ben vrouwen tegengekomen die jarenlang geen sex gehad hebben. Gewoon omdat ze die ene geweldige superman niet ontmoet hebben. Of omdat in hun overtuiging sex dient samen te gaan met een trouwring. Of omdat het van Jezus niet mag.

Ik ga hierover eens een topic openen op dit forum. Hoe sex werkt weet ik inmiddels wel, maar ik heb toch nog 1 vraag.
"Joh geniet ervan, het kost maar 50 euro en dat is evenveel als op stap gaan en cafe's afschuimen, met een onzeker resultaat."

Dat zinnetje is nou net even jammer in je tekst
MEFfunny: het oudste beroep ter wereld is: soldaat.

Het een-na oudste beroep ter wereld is: kapper. Want de vrouwen van het twee-na oudste beroep ter wereld moesten er ook goed uitzien.
quote:Henkjan41 schreef op 31 maart 2010 @ 12:44:

Namen ze wel eens een man mee voor een nacht? NEE IK MOET ER NIET AAN DENKEN was het antwoord, met verschrikte ogen.

Tegen familieleden ben ik ook altijd een stuk terughoudender over dit soort dingen..;)
Twee taboes in 1 topic.
quote:[message=5613827,noline]Henkjan41 schreef op 31 Dat is eigenlijk het probleem. Dat vrouwen een sexloos bestaan prima vinden, terwijl dit mannen juist enorm frustreert. Ben ik niet helemaal met je eens hoor!

Joh geniet ervan, het kost maar 50 euro en dat is evenveel als op stap gaan en cafe's afschuimen, met een onzeker resultaat. Stel je voor dat je toevallig zo'n meisje als hierboven treft en haar dronken voert, dan ben je mooi je geld kwijtDeze laatste opmerking begrijp ik niet, hoezoe dan ben je je geld kwijt?

Ik ben vrouwen tegengekomen die jarenlang geen sex gehad hebben. Gewoon omdat ze die ene geweldige superman niet ontmoet hebben. Of omdat in hun overtuiging sex dient samen te gaan met een trouwring. Of omdat het van Jezus niet mag.

Ik ga hierover eens een topic openen op dit forum. Hoe sex werkt weet ik inmiddels wel, maar ik heb toch nog 1 vraag.
Merle,

omdat hij dan al haar drankjes heeft betaald en nóg geen sex heeft. :s

Joh, henkjan, waar is je respect?!

Meisjes dronken voeren om sex te kunnen hebben? Heb je niet liever een grietje in je bed die nuchter en uit vrije wil meegaat?

Of was jouw opmerking sarcastisch bedoeld in die post? Ik mag het hopen..
quote:Moonlight82 schreef op 31 maart 2010 @ 11:00:

Rob, heb je nu vooral zelf spijt? (en zo ja waarom?)

Of vind je dat je tegenover anderen je moet schamen dat je naar de hoeren geweest bent?

Dat ga ik me afvragen na je laatste posts.

Ik heb er inderdaad nogal spijt van. Ik was niet eens zozeer op zoek naar sex maar meer naar een relatie. Als ik me dat destijds beter had gerealiseerd had ik voorkomen dat ik hier gebruik van ging maken. Natuurlijk heb ik ook wel eens vlinders in mijn buik gehad maar ik dacht altijd dat de dames mij niet zagen staan en gewoonweg een sukkel vonden.

Ze zeggen wel eens dat wat je in een relatie stopt je ook weer terug krijgt. Nu doel ik niet eens op sex (dat is bijzaak) maar ik had domweg gewoon beter moeten weten vind ik.

Ik schaam me tegen mijn bloedverwant omdat zij duidelijk een ander beeld van mij had en nogal teleurgesteld op me reageerde.

Nu kan ik dat wel een plek geven en ik weet dat diegene nog steeds veel om me geeft maar het voelt alsof die relatie daar nu ook onder heeft geleden.

Het is gewoon klote dat ik me er niet van heb kunnen weerhouden.

Bedankt voor jullie berichten tot op heden, het doet me goed om hier over te praten.
Rob,

wat je hier schrijft, heb je dat ook tegen je bloedverwante verteld?

Je komt eerlijk en oprecht over, ik neem aan dat zij dat ook wel moet snappen. Iedereen maakt fouten en leert daarvan. Hoewel ik wat jij gedaan hebt niet eens fout vind, maar daar sta je zelf anders in.
quote:Thila schreef op 31 maart 2010 @ 16:16:

Rob,

wat je hier schrijft, heb je dat ook tegen je bloedverwante verteld?

Je komt eerlijk en oprecht over, ik neem aan dat zij dat ook wel moet snappen. Iedereen maakt fouten en leert daarvan. Hoewel ik wat jij gedaan hebt niet eens fout vindt, maar daar sta je zelf anders in.Thila, ik heb het haar verteld maar dat viel in het begin niet mee omdat ze echt boos overkwam. Enkele dagen nadat ik het haar verteld had zijn we er allebei voor gaan zitten en is mijn kant van het verhaal boven water gekomen. Daar had/heeft ze begrip voor, wat ik uit haar woorden kon opmaken. Ik ben vanaf de basisschool altijd iemand geweest die niet makkelijk met andere mensen contact maakt. Noem het verlegen of een gebrek aan zelfvertrouwen. Feit is dat ik wel gedurfd heb meerdere malen naar diverse dames van plezier te gaan en niet net dat ene contact heb willen maken met dat ene meisje die me ontzettend aardig en leuk leek. Dat is wellicht hetgeen waar ik nu nog het meeste mee zit.
quote:eleonora schreef op 31 maart 2010 @ 09:27:

[...]

Doe je ons even zo'n statistiekje linken dan?Ik heb nu al twee keer uitgelegd dat dit mijn eigen ervaring betreft: dag in dag uit, jaar in jaar uit, alleen maar oudere mannen bij de hoeren. En een heel klein percentage jonge jongens, duidelijk (geestelijk)gehandicapt. En dat je dit met het blote oog kunt zien zegt ook wel genoeg. Dat andere mensen wel 'normale' jonge jongens kennen die naar de hoeren gaan, doet niets af aan mijn eigen ervaringen. Ik vind het echt ongelooflijk onnozel dit afgedaan wordt als onzin, stigmatiserend, of dat het minder betekent omdat ik geen linkje naar die statistieken presenteren kan. Stel dat ik een snackbar heb die tien keer per week wordt overvallen, altijd door Chinezen. Denk je dat de politie dan ook zegt, bij mijn aangiftes: 'joh, dat je iedere keer Chinezen noemt is wel heel stigmatiserend?' Het is persoonlijk geconstateerd, en dat heb ik er ook iedere keer bij vermeld.quote:eleonora schreef op 31 maart 2010 @ 09:27:

Misschien dat er gemiddeld meer 35+-ers naar de hoeren gaan, dat weet ik niet maar in de jaren dat ik in de jeugdherbergbusiness zat heb ik dus vele jonge mannen, jongens nog bijna, gehoord over hun hoerenloperij.Dat klopt, er gaan ook toeristen naar de hoeren. Meestal stoerdoenerij/baldadigheid, vaak leggen ze geld samen en wordt er 1 uitgekozen die naar de hoeren gaat. Maar dat is een ontzettend klein percentage hoerenlopers. Maar goed dat je het noemt, er zijn inderdaad 3 categorieën hoerenlopers in mijn ervaring: de oudere man, de stumperige jonge man en de toerist.
quote:Puikeltje schreef op 31 maart 2010 @ 20:58:

[...]

Dat klopt, er gaan ook toeristen naar de hoeren. Meestal stoerdoenerij/baldadigheid, vaak leggen ze geld samen en wordt er 1 uitgekozen die naar de hoeren gaat. Maar dat is een ontzettend klein percentage hoerenlopers. Maar goed dat je het noemt, er zijn inderdaad 3 categorieën hoerenlopers in mijn ervaring: de oudere man, de stumperige jonge man en de toerist.@Puikeltje, ik kan dit ook bevestigen vanuit mijn ervaring.
By the way @Rob jij komt trouwens totaal niet geestelijk gestoord over hoor!

Volgens mij ben je een gevoelige slimme jongen.

Ik denk dat je echt heus wel een vriendinnetje kunt vinden, het maakt niet uit dat je verlegen bent, gewoon proberen.
quote:Puikeltje schreef op 31 maart 2010 @ 20:58:

Maar goed dat je het noemt, er zijn inderdaad 3 categorieën hoerenlopers in mijn ervaring: de oudere man, de stumperige jonge man en de toerist.

Dus: Jij hebt zelf geen ervaring want je bent geen prostituee, maar naar jouw ervaring zijn er 3 soorten hoerenlopers?

Met een gat zo groot blijft er weinig redenering omheen over.

Mijn ervaring, en die van Digitalis, en die van de rest van mijn collega's (die dus wel uit eigen ervaring spreken) is dat allerlei soorten mannen naar de hoeren gaan, en dat de leeftijd uiteenloopt van begin 20 naar 85. Mijn persoonlijke ervaring is dat de meeste van mijn klandizie varieerde van 35 tot 45. Bepaald geen oude kerels dus.

TO, je leert alleen iets als je wilt leren. Over het algemeen roepen mensen vaak wel dat ze iets willen leren (zeker met betrekking tot seks en relaties) maar meestal vinden ze het idee spannend, maar niet de daadwerkelijke zelfreflectie en zelfkritiek die daarbij komt kijken. Als je iets wilt leren, kan dat ook van een (goede) hoer. Als je alleen van het effect wilt genieten dat ervaring met zich meebrengt, maar niet daadwerkelijk wilt investeren in het verkrijgen van de daarvoor benodigde levenservaring, dan gaat dat niet lukken. Als je een goede tijd wilt beleven en niet continu seksueel gefrustreerd wilt rondlopen (wat ook weer zorgt voor een meer ontspannen houding), ga naar een goede nachtvlinder . Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven