Eerste date.. aaaaahhh!!!!
donderdag 11 maart 2010 om 19:56
Vanavond is het zover ...
Mijn eerste date met mijn collega.
Na wekenlang stiekem naar elkaar gegluurd te hebben op het werk, smoesjes verzinnen om naar zijn afdeling te kunnen en andersom, middernachtelijke MSN gesprekken en heel veel SMSjes is het dan eindelijk zover ...
Onze date!!! ARGGHHHH ik ben zenuwachtig!!!
Dit voelt zo anders, hij is helemaal gek op me en laat dat goed weten, hij is verschrikkelijk lief en heeft de groenste ogen en de langste wimpers die je ooit hebt gezien.
Ik kan me niet concentreren, niet slapen, niet eten...
(heb vandaag 1 boterham op, krijg gewoon niks door mijn keel)
Echt te erg voor woorden.
Ook hij heeft last van plafondstaren s'nachts...
We gaan gewoon film kijken, hadden eigenlijk een echte date gepland, maar we konden allebei niet langer wachten dus hij komt gewoon naar me toe vanavond.
Ik wilde het gewoon even kwijt, ik voel me net 14 ...
Mijn eerste date met mijn collega.
Na wekenlang stiekem naar elkaar gegluurd te hebben op het werk, smoesjes verzinnen om naar zijn afdeling te kunnen en andersom, middernachtelijke MSN gesprekken en heel veel SMSjes is het dan eindelijk zover ...
Onze date!!! ARGGHHHH ik ben zenuwachtig!!!
Dit voelt zo anders, hij is helemaal gek op me en laat dat goed weten, hij is verschrikkelijk lief en heeft de groenste ogen en de langste wimpers die je ooit hebt gezien.
Ik kan me niet concentreren, niet slapen, niet eten...
(heb vandaag 1 boterham op, krijg gewoon niks door mijn keel)
Echt te erg voor woorden.
Ook hij heeft last van plafondstaren s'nachts...
We gaan gewoon film kijken, hadden eigenlijk een echte date gepland, maar we konden allebei niet langer wachten dus hij komt gewoon naar me toe vanavond.
Ik wilde het gewoon even kwijt, ik voel me net 14 ...
zaterdag 13 maart 2010 om 19:10
quote:Brown_Eyes schreef op 13 maart 2010 @ 19:07:
Smaken verschillen, he.
Fijn dat je al weet hoe zijn onderbuik eruit ziet
Nou daar had ik al eerder een glimps van opgevangen op het werk ... (hij was zijn bedrijfs T-shirt aan het uittrekken, als je het specifiek wilt weten)
En toevállig kwam ik net langslopen
Smaken verschillen, he.
Fijn dat je al weet hoe zijn onderbuik eruit ziet
Nou daar had ik al eerder een glimps van opgevangen op het werk ... (hij was zijn bedrijfs T-shirt aan het uittrekken, als je het specifiek wilt weten)
En toevállig kwam ik net langslopen
donderdag 18 maart 2010 om 23:19
quote:bessiezoveel schreef op 18 maart 2010 @ 22:24:
Altijd leuk deze verhalen!!
Hoe is het vervolg gegaan afgelopen week?
Ja super!
We zien elkaar natuurlijk elke dag maar houden het nog wel even stil op het werk. Niemand heeft wat in de gaten, wat dubbel leuk is, dubbelzinnige opmerkingen die alleen hij snapt ... haha super leuk.
En natuurlijk heel veel SMSjes gestuurd deze week...
Morgenavond zie ik hem weer bij mij thuis, kan niet wachten.
Hij is zoooo lief! En oh ja, ik heb een grote bos rode rozen gekregen. *smelt*
Altijd leuk deze verhalen!!
Hoe is het vervolg gegaan afgelopen week?
Ja super!
We zien elkaar natuurlijk elke dag maar houden het nog wel even stil op het werk. Niemand heeft wat in de gaten, wat dubbel leuk is, dubbelzinnige opmerkingen die alleen hij snapt ... haha super leuk.
En natuurlijk heel veel SMSjes gestuurd deze week...
Morgenavond zie ik hem weer bij mij thuis, kan niet wachten.
Hij is zoooo lief! En oh ja, ik heb een grote bos rode rozen gekregen. *smelt*
zaterdag 27 maart 2010 om 12:02
Als ik dit lees dan denk ik: IK BEN JALOERRRRRSSS
En meteen denk ik dan: JAAAAAA, ZO MOET HET ZIJN. Dus..... ik ga het hele 'ik wil een leuke vent-principe' eens loslaten, het komt dan vast vanzelf ooit wel eens. Want zeg nu zelf, dit 'Wolvega-verhaal' wil toch iedereen?! Ik word er helemaal blij van!
Enjoy
Enjoy
zondag 28 maart 2010 om 20:38
Ik had het ook niet verwacht, maar opeens was hij daar.
Pas 2,5 week samen maar het voelt alsof we al jaren samen zijn, echt super cliché maar het is echt zo.
Gisteren een weekendje Parijs geboekt...
*zucht*
Hij is echt perfect, en niet onbelangrijk: hij is ook helemaal gek op mij!!! en laat dat weten ook, heel erg leuk!!
Pas 2,5 week samen maar het voelt alsof we al jaren samen zijn, echt super cliché maar het is echt zo.
Gisteren een weekendje Parijs geboekt...
*zucht*
Hij is echt perfect, en niet onbelangrijk: hij is ook helemaal gek op mij!!! en laat dat weten ook, heel erg leuk!!