Eerste keer afspreken vragen

12-06-2019 23:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

al enige tijd (3 mnd) heb ik via whatsapp contact met een leuke man. We spreken elkaar dagelijks. Voor mij mag er nu wel meer van komen dan alleen whatsappen, zoals bijv. een keer een drankje doen. Graag zou ik weten hoe hij hier in staat, anders zie ik de noodzaak van dagelijks appen met elkaar namelijk niet zo in. Iemand enig idee hoe dit enigzins tactisch aan te pakken?

Ik wilde dit ook meer aanpakken in de trant van 'om dagelijks te appen, maandenlang, zonder dat er iets van komt......' alleen komt dit er niet goed verwoord uit. Help hihi!!
10 is je leeftijd ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Na 3 maanden wil je het nog 'tactisch aanpakken'?
Verloren zaak hoor..

hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me zo storen aan vrouwen/meisjes ouder dan 16 die nogsteeds “hihi” gebruiken. Hihi is voor meisjes van 12
dropfruitje schreef:
13-06-2019 07:20
Jemig. Drie maanden appen en dit niet zomaar durven te vragen.....
Nou dit :!:
Wat zegt het over de man waar TO mee what’s appt, dat hij haar na drie maanden nog steeds niet op date heeft gevraagd?

TO, wat denk jij dat de reden is dat hij jou nog niet op date heeft gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
13-06-2019 08:46
Staat nergens dat daar sprake van is.
Waar wil je t dan over hebben? Over t weer?
Been there, done that, got the T-shirt.
Cleidy36 schreef:
13-06-2019 11:56
Nou dit :!:
Wat zegt het over de man waar TO mee what’s appt, dat hij haar na drie maanden nog steeds niet op date heeft gevraagd?

TO, wat denk jij dat de reden is dat hij jou nog niet op date heeft gevraagd?
Wat is er relevant aan het feit dat hij de man is?
TO doet het net zo hard niet.
to kun je iets met de reacties?
Apatura schreef:
13-06-2019 12:41
Waar wil je t dan over hebben? Over t weer?
Er zijn zat gespreksonderwerpen die niet persoonlijk zijn. En kennelijk zitten ze sowieso niet op een niveau waarin een simpele vraag gesteld kan worden. Dus volgens mij is het contact nogal oppervlakkig.

Hihi.
vivautrecht85 schreef:
13-06-2019 15:43
Er zijn zat gespreksonderwerpen die niet persoonlijk zijn. En kennelijk zitten ze sowieso niet op een niveau waarin een simpele vraag gesteld kan worden. Dus volgens mij is het contact nogal oppervlakkig.

Hihi.
:HA:
Ik vind drie maanden erg lang. Wie weet is het een engerd: heb je mogelijk drie maanden lang met een engerd geappt! Hebben jullie wel eens met elkaar gebeld?

Afspreken met hem, of afkappen.
Als hij "nee" zegt, weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Nog erger als de man ook hihi zegt
Alle reacties Link kopieren
Tactisch aanpakken?

Wat voor andere tactiek kan je hanteren dan "hoi pietje, zullen we een biertje doen?" te typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven