eindelijk de stap gezet

14-08-2010 18:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk heb ik dan de stap genomen een punt te zetten achter mijn huwelijk(zie vorige topics).Ik heb een mediator in de hand genomen die alles gaat regelen, we hebben er samen een.

Wat me over de streep heeft getrokken is dat hij zoveel geld heeft gespendeerd aan uitgaan dat er niets over is om boodschappen van te kunnen doen en dat mijn schoonmoeder ons wekelijks geld moet geven om in ons levensonderhoud te voorzien. mijn zoontje is over 3 weken jarig en ik kan hem niet geven wat ik wilde en dat doet het meest pijn.

Hij is ondanks waarschuwingen altijd zijn eigen gang blijven gaan en ik ben blij een nieuw leven te beginnen zonder hem.

Voorlopig blijf ik nog in Almere wonen omdat er voor mijn autistische zoontje hele goede voorzieningen zijn hier.

al mijn familie woont in de buurt van Enschede en daar ga ik tezijnertijd ook weer naar toe.

Ik weet dat het lang heeft geduurt de beslissing te nemen ermee te stoppen en ik heb hem ook teveel kansen gegeven die hij nauwelijks benut heeft ondanks huilbuien en smeekbeden van zijn kans dat hij wil veranderen.

ik ben er nu definitief klaar mee en zet er een dikke streep onder!
heel goed van je.

en wat is de volgende stap?
Nu ik lees dat het 1,5 uur rijden is hou ik het bij mijn eerste post. Volgens mij, maar dat is een klok en klepelverhaal, mag je na een scheiding niet zomaar meer zo ver uit elkaar gaan wonen. Als er kinderen in het spel zijn, uiteraard. Ik meen gelezen te hebben dat de rechter daar een stokje voor kan steken. In het belang van het kind. En terecht, ik wou dat dat heel wat jaren terug al was. Als het echt zo is.
Jaloers op een lapzwans van 29 die op oudere vrouwen valt?

Tuurlijk....

Ik krijg jongens achter me aan vanaf 18, dus 29 is gewoon een leeftijd die bij me zou passen. Al hou ik van wat oudere mannen of op zijn minst mijn leeftijd.

Maar 14 jaar jonger???

Vind dat toch onethisch....

Maar goed, dat is hier het punt niet.

Ja, het zou fijn zijn als hij wat serieuzer zou worden nu hij een kind heeft. Maar dat werkt nu eenmaal niet zo, he?

Een feestbeest verandert niet binnen 9 maanden, hoor.

Daarnaast wil je toch niet een man die pas verandert als hij een kind heeft? Dus zonder kind wil je wel een feestbeest van 29

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven