Eindelijk
donderdag 19 augustus 2021 om 21:38
Lieve mensen die indertijd met mij mee geleefd hebben,
Hij is vandaag veroordeeld
eindelijk gerechtigheid!!!!
Hoe ik een linkje moet plakken weet ik niet.
Voor de geïnteresseerden is het bericht van de uitspraak online te vinden via de krant en anders mag je mij een pb sturen.
Wij zijn heel blij!
Er loopt nog heel veel maar dat gaat ook goedkomen, dit was voor ons het aller belangrijkste!
Liefs van mij
Hij is vandaag veroordeeld
Hoe ik een linkje moet plakken weet ik niet.
Voor de geïnteresseerden is het bericht van de uitspraak online te vinden via de krant en anders mag je mij een pb sturen.
Wij zijn heel blij!
Er loopt nog heel veel maar dat gaat ook goedkomen, dit was voor ons het aller belangrijkste!
Liefs van mij
vrijdag 20 augustus 2021 om 08:34
Maar ik begrijp niet zo goed wie ons is? Jij bent niet de vriendin van de stiefzoon? Wat heb je hier dan mee te maken? Ben je de moeder van de stiefzoon?Demooistebloem schreef: ↑20-08-2021 07:51Het staat inderdaad raar in het artikel. Het gaat om zijn stiefzoon.
En natuurlijk hadden wij liever gehad dat de straf langer en hoger was geweest, maar het artikel in de krant en online is voor ons ook een vorm van genoegdoening.
Als je je voorstelt dat maar weinig mensen het verhaal konden geloven omdat hij ons al die tijd heeft zwart lopen maken om zijn eigen hachje proberen te redden.
En het verhaal is nog niet af; nu wordt de strafzaak opgepakt voor wat hij mij heeft aangedaan in het zelfde weekend en daarna.
vrijdag 20 augustus 2021 om 08:39
vrijdag 20 augustus 2021 om 09:56
viva-amber schreef: ↑20-08-2021 06:3440 uur taakstraf en een maand voorwaardelijk voor het aanranden van een familielid en dat noemt men gerechtigheid....droevig
Plus een strafblad en veroordeling voor een zedendelict, wat natuurlijk wel de nodige gevolgen heeft voor de rest van je leven.
vrijdag 20 augustus 2021 om 11:53
Liever de brandstapel? Of lijdt hij dan niet lang genoeg?viva-amber schreef: ↑20-08-2021 06:3440 uur taakstraf en een maand voorwaardelijk voor het aanranden van een familielid en dat noemt men gerechtigheid....droevig
Ik lees naakt in de kamer staan en een hand op een been; wat wil je ongeveer met een straf bereiken?
Wil je bereiken dat er officieel wordt vastgesteld dat hij over de grens is gegaan, en dat hij dit niet meer doet?
Dat zijn hele omgeving er natuurlijk ook van weet?
Of wil je iemand helemaal kapodt!1!!1! maken? Moet hij zijn leven, baan en huis kwijt?
Is dat genoeg?
Gaat het om jouw gevoel van genoegdoening?
Wat ik lees is dat TO blij is met de erkenning en dat hij straf heeft gekregen.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
vrijdag 20 augustus 2021 om 11:56
Dit dus. Heel eerlijk, je mag blij zijn met deze veroordeling. Als hij het iets sluwer had gespeeld of een betere advocaat had gehad, dan had dit ook anders kunnen gaan.KooktMetKnoflook schreef: ↑20-08-2021 11:53Liever de brandstapel? Of lijdt hij dan niet lang genoeg?
Ik lees naakt in de kamer staan en een hand op een been; wat wil je ongeveer met een straf bereiken?
Wil je bereiken dat er officieel wordt vastgesteld dat hij over de grens is gegaan, en dat hij dit niet meer doet?
Of wil je iemand helemaal kapodt!1!!1! maken? Moet hij zijn leven, baan en huis kwijt?
Is dat genoeg?
vrijdag 20 augustus 2021 om 12:07
Er wordt nu geroepen dat hij het slimmer had kunnen spelen of een betere advocaat had moeten kiezen.
Ook werd er door iemand gezegd dat je dan niet met je slaapdronken hoofd naakt de gordijnen moet open doen enz.
Er staat nergens dat hij net uit bed kwam.... Daarbij komt nog dat er nog meer bewijs is. Maar niet alles wordt genoemd in het artikel.
Verder ga ik er niet op in.
Ook werd er door iemand gezegd dat je dan niet met je slaapdronken hoofd naakt de gordijnen moet open doen enz.
Er staat nergens dat hij net uit bed kwam.... Daarbij komt nog dat er nog meer bewijs is. Maar niet alles wordt genoemd in het artikel.
Verder ga ik er niet op in.
vrijdag 20 augustus 2021 om 12:25
Heb ik dat allemaal opgeschreven?KooktMetKnoflook schreef: ↑20-08-2021 11:53Liever de brandstapel? Of lijdt hij dan niet lang genoeg?
Is dat genoeg?
Die man heeft nu blijk van verantwoordelijkheid voor zijn daad laten zien en ook nog andere dingen gedaan. Je been is lang he, bestaat niet alleen uit je kuit.
Ik vind wel dat hij een maandje had mogen worden opgesloten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 20 augustus 2021 om 13:26