En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 20 oktober 2007 om 18:27
hoi hoi leuters,
heb een klo*e dag vandaag, voel me echt bleeeeeeeehhhhhhhh
heb een hoofdpijn van hier tot tokio die maar niet over lijkt te gaan.
heb dan ook nog werkelijk geen mallemoer gedaan vandaag.
Ga straks maar idols kijken denk ik , kan ik nog eens lachen..................
en vergeet ik ff alle sores.
Zon hoe voel je je nu?
MV veel plezier vanavond en Mamz jij fijne dag met je mams morgem.
Yam is t nog gelukt met die nieuwe broek?
Fijne avond iedereen.
heb een klo*e dag vandaag, voel me echt bleeeeeeeehhhhhhhh
heb een hoofdpijn van hier tot tokio die maar niet over lijkt te gaan.
heb dan ook nog werkelijk geen mallemoer gedaan vandaag.
Ga straks maar idols kijken denk ik , kan ik nog eens lachen..................
en vergeet ik ff alle sores.
Zon hoe voel je je nu?
MV veel plezier vanavond en Mamz jij fijne dag met je mams morgem.
Yam is t nog gelukt met die nieuwe broek?
Fijne avond iedereen.
zaterdag 20 oktober 2007 om 18:32
hey hey redlock , nog een met hoofdpijn hier !!
ik heb veel nieuws ...
2 dubbelwandige broeken van de dumpstore, oerlelijk, groen , spatwaterdicht, onverwoestbaar, grote zakken (passen balletjes in en andere doggysnacks)
2 stuks voor 25 euro !!
heb een schoftig mooie design broek gekocht bij de tweedehands winkel
met een geweldige trui.
en een nieuw joggingjasje, met capuchon. van adidas ( ik woon bijna in dat soort jasjes )
leuke turkse theeglaasjes en granaatappels ....
ik heb mijzelf brutesk verwend !!
ik heb veel nieuws ...
2 dubbelwandige broeken van de dumpstore, oerlelijk, groen , spatwaterdicht, onverwoestbaar, grote zakken (passen balletjes in en andere doggysnacks)
2 stuks voor 25 euro !!
heb een schoftig mooie design broek gekocht bij de tweedehands winkel
met een geweldige trui.
en een nieuw joggingjasje, met capuchon. van adidas ( ik woon bijna in dat soort jasjes )
leuke turkse theeglaasjes en granaatappels ....
ik heb mijzelf brutesk verwend !!
zaterdag 20 oktober 2007 om 19:13
zaterdag 20 oktober 2007 om 21:06
Die doet het nog prima !!!!!
Vrees wel dat ze niet echt oud zal worden.
Ze slikt al bijna van pup af aan een vorm van prednison en heeft sinds een maand of 10 ook nog eens medicijnen tegen epilepsie.
Het laatste jaar is ze echt veel verouderd en d'r snoet is dan ook al behoorlijk grijs.
Maar het is een schat van een hond en ik zou d'r nog voor geen goud van de wereld willen missen.
Mede dank zij haar ben ik dit jaar doorgekomen en is ze maar wát vaak m'n steun en toeverlaat geweest.
Ik zit idols te kijken en verbaas me dat sommige mensen denken dat ze écht kunnen zingen zeg. kanonne, echt erruuuuuuuuuuuugggg.
Wel lachen met Gordon in de jury.
Vrees wel dat ze niet echt oud zal worden.
Ze slikt al bijna van pup af aan een vorm van prednison en heeft sinds een maand of 10 ook nog eens medicijnen tegen epilepsie.
Het laatste jaar is ze echt veel verouderd en d'r snoet is dan ook al behoorlijk grijs.
Maar het is een schat van een hond en ik zou d'r nog voor geen goud van de wereld willen missen.
Mede dank zij haar ben ik dit jaar doorgekomen en is ze maar wát vaak m'n steun en toeverlaat geweest.
Ik zit idols te kijken en verbaas me dat sommige mensen denken dat ze écht kunnen zingen zeg. kanonne, echt erruuuuuuuuuuuugggg.
Wel lachen met Gordon in de jury.
zaterdag 20 oktober 2007 om 21:17
jeetje prednison is geen lekker medicijn.
boedha word ook steeds grijzer, ik heb ook al grijze haren in zijn staartpunt ontdekt,de oude loebas!!
ik zit ook idols te kijken en denk bij meerdere mensen ....
sjonge jonge wat heb jij kutvrienden !!!
als een vriendin van mij zo vals zou zingen, en naar idols zou willen dan zou ik haar toch even apart nemen en het ten sterkste afraden ...
boedha word ook steeds grijzer, ik heb ook al grijze haren in zijn staartpunt ontdekt,de oude loebas!!
ik zit ook idols te kijken en denk bij meerdere mensen ....
sjonge jonge wat heb jij kutvrienden !!!
als een vriendin van mij zo vals zou zingen, en naar idols zou willen dan zou ik haar toch even apart nemen en het ten sterkste afraden ...
zaterdag 20 oktober 2007 om 23:04
zondag 21 oktober 2007 om 09:59
zondag 21 oktober 2007 om 10:50
Hey lieve leutertjes,
Gister alles schoon gekregen. Gewassen, gestofzogen, afgestoft, afgewassen, wc schoongemaakt, boodschappen gedaan, hapjes gemaakt. Was stressen qua tijd maar gered.
Zo ik ben vannacht tot half 4 in de weer geweest om alles voor vriendin te regelen. Van al haar spullen foto's gemaakt, en op internet gezet. Al haar kattenfoto's op internet gezet en haarzelf bij RP gezet hihihi. Ik was alweer om half 10 wakker dus een beetje koppijn.
Red ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Yam wat een leuke dingen voor weinig geld heb je gekocht! Ik hoop dat je vanmiddag lekker kan relaxen in de sauna.
Jammer dat ik gister Idols heb gemist.
Nou nog even een voor jullie allemaal. Ik zocht nog een zonnetje maar die zit vandaag niet bij het lijstje. Hier trouwens mooi weer.
Gister alles schoon gekregen. Gewassen, gestofzogen, afgestoft, afgewassen, wc schoongemaakt, boodschappen gedaan, hapjes gemaakt. Was stressen qua tijd maar gered.
Zo ik ben vannacht tot half 4 in de weer geweest om alles voor vriendin te regelen. Van al haar spullen foto's gemaakt, en op internet gezet. Al haar kattenfoto's op internet gezet en haarzelf bij RP gezet hihihi. Ik was alweer om half 10 wakker dus een beetje koppijn.
Red ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Yam wat een leuke dingen voor weinig geld heb je gekocht! Ik hoop dat je vanmiddag lekker kan relaxen in de sauna.
Jammer dat ik gister Idols heb gemist.
Nou nog even een voor jullie allemaal. Ik zocht nog een zonnetje maar die zit vandaag niet bij het lijstje. Hier trouwens mooi weer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 21 oktober 2007 om 11:53
Heel stom wat ik nu ga schrijven maar kennen jullie het gevoel dat je trots kan zijn op iets heel stoms?
Ik had het gister met Bo Ghi. Ondanks dat er niet zoveel mensen hier komen is hij totaal niet eenkennig. Hij is zo leuk met andere mensen. Gister was hij weer nadrukkelijk aanwezig. Hij wist vele malen weer de lachzak te aktiveren. Mijn vriendin lag helemaal in een deuk. Het is ook zo'n komisch gezicht als hij met een lachende zak in zijn bek door de kamer rent. Hij was heerlijk aan het spelen in lege tassen van de spullen van mijn vriendin. Liep op een grappige manier keer op keer voor de camera. Hij vond het allemaal reuze machtig. Hij was zo lief en leuk.
Ik stop nu want ik ben helemaal pissed off. Mijn trots is even weg. Terwijl ik dit schrijf plast hij hier op het kussen naast mij. Gloeiende. Volgens mij is de kattenbak nog niet te vies. Ik heb hem echt vreselijk hard in zijn nekvel gepakt dus ik hoop dat hij erg geschrokken is. Hij heeft nu straf. Ik ga zo maar de kattenbak schoonmaken. Hopelijk was dit eenmalig. Ben nu even niet zo blij.
Ik had het gister met Bo Ghi. Ondanks dat er niet zoveel mensen hier komen is hij totaal niet eenkennig. Hij is zo leuk met andere mensen. Gister was hij weer nadrukkelijk aanwezig. Hij wist vele malen weer de lachzak te aktiveren. Mijn vriendin lag helemaal in een deuk. Het is ook zo'n komisch gezicht als hij met een lachende zak in zijn bek door de kamer rent. Hij was heerlijk aan het spelen in lege tassen van de spullen van mijn vriendin. Liep op een grappige manier keer op keer voor de camera. Hij vond het allemaal reuze machtig. Hij was zo lief en leuk.
Ik stop nu want ik ben helemaal pissed off. Mijn trots is even weg. Terwijl ik dit schrijf plast hij hier op het kussen naast mij. Gloeiende. Volgens mij is de kattenbak nog niet te vies. Ik heb hem echt vreselijk hard in zijn nekvel gepakt dus ik hoop dat hij erg geschrokken is. Hij heeft nu straf. Ik ga zo maar de kattenbak schoonmaken. Hopelijk was dit eenmalig. Ben nu even niet zo blij.
zondag 21 oktober 2007 om 12:59
Ja is echt mijn straf. Ik zit met een smile achter mijn pc over hem te tikken, flikt ie me dat. Kwaaier kan je me niet krijgen. Wat een kloothommel. Ik zal nog een keer over hem opscheppen. Ben meteen genezen.
Ben je al naar de sauna geweest Yam?
Ben je al naar de sauna geweest Yam?
zondag 21 oktober 2007 om 13:24
waaaaaaaahahahahahaha MV,
ik sluit me helemaal bij yam aan hoor. Eigen schuld , dikke bult.
Bo is van het type ; alle aandacht is welkom , ook negatieve.
Echt een klein
Jullie hebben 't trouwens ook nog laat gemaakt.
Zon , blij dat je weer uit de war bent meid.
Ben je weer aan het nachtbraken geweest of niet?
Gister ff geborreld met de buuv, was wel gezellig.
Vandaag niks op het programma dus kijk ik hier maar af en toe of er nog meer mutsen zijn die niks om handen hebben vandaag.
ik sluit me helemaal bij yam aan hoor. Eigen schuld , dikke bult.
Bo is van het type ; alle aandacht is welkom , ook negatieve.
Echt een klein
Jullie hebben 't trouwens ook nog laat gemaakt.
Zon , blij dat je weer uit de war bent meid.
Ben je weer aan het nachtbraken geweest of niet?
Gister ff geborreld met de buuv, was wel gezellig.
Vandaag niks op het programma dus kijk ik hier maar af en toe of er nog meer mutsen zijn die niks om handen hebben vandaag.