En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vandaag mag ik goeiemorgen zeggen. Goeiemorgen
Moge leuters.
Oja vergeet nog iets leuks van gister te vertellen. Nou ja leuk, ik vind het minder.

Ik zit aan de telefoon, op de speaker, zie ik Bo opeens bij het plafond "zitten". Was hij weer op die hoek in het granol omhoog geklommen. Mijn camera heb ik altijd onder hand bereik dus ik pakte hem, maar doordat ik nu heel moeilijk een pinnetje moet omzetten, dat vasthouden, met de andere hand de camera vast, dus mis een hand om op het klikknopje te drukken. Voordat ik het had was hij al weer naar beneden gekropen. Dus eigenlijk hoop ik iedere keer dat hij het niet meer doet, maar als hij het doet dat hij het even zegt, dan maak ik er een foto van.

Hij heeft gister ook voor het eerst iets anders gevonden wat niet mag. Mijn nep kokosnoten die op de aarde liggen van een paar planten haalt hij eruit en gaat hij mee spelen. Waarom die kokosnoten leuker zijn dan zijn eigen speeltjes, ook balletjes die rammelen of waar een muisje in het balletje zit, wat van mij is en niet mag vind hij nog steeds erg leuk.
hey hey leutertjes,

had net aan mijn teamleider gevraagd of ik een uurtje of twee uurtjes eerder naar huis kon , het is niet druk, de bezetting op kantoor optimaal.

hij kijkt op van zijn bureau en vraagt Waarom ?

dus ik antwoord ; omdat ik het vraag.

hij weer: je kan toch gewoon zeggen waarom je eerder weg wilt.

ik antwoord: het was niet een "waarom" vraag. ik mag vrij vragen jij kan ja of nee zeggen. ik hoef niet te verantwoorden waar ik mijn vrije tijd aan wil spenderen.

hij kijkt even bedenkelijk.

nee kan niet. de bezetting is eindelijk wat het moet zijn , stel nou dat we storing krijgen .....

grrrrr mijn antwoord stond hem niet aan, nu mag ik niet eerder naar huis.
leuke vent zeg die teamleider van jou........duuuuuuuuuhhhhhhhh.

vindt die soms dat hij er recht op heeft om overal van op de hoogte te zijn of wát ?

echt weer typisch zo'n mannetje dat thuis niks te vertellen heeft.wahahahahaha.

maar ondertussen moet jij 't dus nog een paar uurtjes uitzingen daar!!

Mv,

het lijkt wel alsof Bo met de dag "stouter "wordt.

ik kan me voorstellen dat je enerzijds kwaad zou moeten worden maar ik geloof dat ik toch wel heel erg vaak in een deuk zou liggen hoor om zijn gedrag.
ik vind het altijd leuk dat we hier een beetje kunnen meegenieten van bo en zijn avonturen.

mijn TL is de een na jongste op de afdeling. hij moet af en toe even zijn wil laten gelden , zijn autoriteit laten blijken... etc etc...

maar ik vind het onzin om uitleg te verstrekken waarom je een dagje of eenpaar uurtjes vrij wilt.

hij vraagt standaard waarom...

en ik weiger verder te antwoorden. ik zeg al enkele weken alleen maar "omdat ik het vraag" ik mag het vragen jij kan ja of nee zeggen ...

gevolg dat hij meestal nee zegt flauw hoor .
redlockje , neemt je energie alweer een beetje toe?

na je ziekenhuis avontuur....
goedemiddag allemaal

Yam, nog even doorzetten met werk dus, ik ben alweer thuis. Vervelend hoor die teamleider, vertelt verder iedereen wel waarom ze vrij willen?

ook ik geniet eindeloos van die avonturen van Bo hoor. prachtig, maar ja, bij jezelf in huis is dat natuurlijk altijd anders. Stiekum hoop ik dat hij nog vaak doet zodat je toch de kans krijgt op een foto

doei
He Yam wat kinderachtig van die TL. Ik ken dat soort lui. Dat ik bij de Postbank werkte had ik er ook een. Altijd verantwoording afleggen alsof je een klein kind bent.

Over kleine kinderen gesproken, ik heb het idee dat Bo loopt te puberen. Hij is zeer moeilijk nu. Maar 9 van de 10 keer is het gelukkig leuk en kan ik er om lachen. Vooral zijn verrassingsaanvallen naar ons allemaal. Ik ben er meestal op bedacht maar Floyd en Kayleigh trappen er toch vaak in en schrikken zich de blubber. Eigenlijk zielig voor Floyd want die loopt nu standaard grommend van de ene plek naar de andere om Bo af te schrikken. Helpt niet echt want hij gebruikt op dit moment zijn oren alleen als hij iets lekkers hoort. En waar ik ook zo om moet lachen. Kayleigh is de laatste dagen ook vervelend (zou het aan het weer liggen?). Als ik heel kwaad ben dan schreeuw ik dat hij moet ophouden en naar boven moet. Dan jaagt Bo hem de huiskamer uit. Het is zo'n sensatiejager. En Bo is bijna niet van zijn stuk te brengen, straffen met een plantenspuit .............. hij pakte nog net niet zijn rubbere zwembandje maar hij vind het genieten. Als ik ga douchen vind hij het ook leuk om door het water te banjeren. En hoevaak hij al niet met spelen in zijn waterbak is gevallen .................... Maar geloof mij op mijn woord, hij heeft ogen waar je voor smelt. Die zijn gevaarlijk lief en onschuldig en op zijn voorhoofd staat "moi?".

Ik heb weer leuke foto's dus zal hem weer snel achter mijn pc schoppen om zijn dagboek weer up to daten.
goed nieuws vanuit dit dorpje.

vriendin is terug uit kroatie. ze had haar jas nog niet uit en ze kreeg de aankondiging dat ze binnen vier weken het huis uit moet zijn want hij heeft een nieuwe vriendin en die gaat bij hem inwonen.

warm welkom in nederland.

vandaag heeft ze een gesprek gehad bij een kennis van mij ... tadaaaa ze heeft een nieuw huis waar ze in kan. hij heeft een koopwoning en hij woont op zijn boot. over twee weken gaat ze verhuizen. eerst moet ze urgentie regelen voor een echt eigen woning. en wat andere zaken regelen.

maar heel wat zorgen konden van haar rug afglijden , geen kartonnen doos , of anderzijds stress. rustig verder kijken voor een eigen woning.
Wat heerlijk voor haar. Ik ben ook nog nooit om die rede bij iemand ingetrokken. Maar dat zegt niets want zie iemand maar uit je huis te krijgen.

Wat een looser, wat zal ze blij zijn van hem af te zijn. Zo respectloos.
Ik ben zo'n fan van Belle Perez. Ik heb een gekopieerde dvd van een concert van haar. Een jaar geleden ofzo ben ik nog naar een concert van haar geweest in die mega-disco in het durp van Yammie. Wat denk je? Vrijdag treed ze even op in Adam. Entree is maar 3,50, nou dat kan ik nog wel betalen. Heb er zin in.

Ik heb net maar even een nummer van haar gedraaid want was zeer down van een gesprek bij het GGZ vanmiddag.

hier

Wat een heerlijke muziek. Mijn vriendin wilt alleen al om 12 uur weg en ze treedt pas na half 11 op. Nou ik denk dat ze toch maar kort optreedt, 2 of 3 nummertjes vermoed ik.
ja iets meer tact had wel gekunt

had haar even lekker een douche laten pakken en een kop koffie ofzo .. na 24 uur bus komt dat wel lekker hard aan ....

ze kreeg de dag erna een aangetekende brief dat ze binnen vier weken weg moet zijn, ze heeft de deur niet open gedaan.

nu kan ze de brief ophalen op het postkantoor ... dat gaat ze niet doen .... slimme meid is op haar streken voorbereid.

ze meld ook dat ze er net zo lang blijft wonen tot hij de auto heeft verkocht en zij haar rechtmatige deel cash in het handje heeft mogen ontvangen.
Ja dat is wel slim, anders kan ze fluiten naar haar centen. Maar ze heeft ook nog het risico dat hij na de termijn een ander slot in zet.
ze houd de autosleutel.... en is bij de verkoop.. straks verkoopt hij de auto voor 5 .000 en zegt hij tegen haar dat hij er niet meer dan 3000 voor kreeg...
Potver, ik had een aantal tapas bakjes. Waar ook met zwarte letters op stond Tapas. Ik had vanochtend uit nood er 1 gepakt. Zie ik net dat ie kapot is. Nou ik mag niet klagen want het is het eerste wat echt kapot is maar deze waren/zijn niet te koop in de winkel dus dat is zonde. Nou die bakjes niet meer gebruiken voor die rooie.
Ja ik weet er alles van, secreten kunnen sommige zijn als het uit gaat. Helemaal als er iemand anders in het spel is.
mannen en vrouwen allebei even erg , de eerste week word er nog oprecht gezegd; we blijven nog wel vrienden he??

maar als het hek van de dam is ....
wat jammer van die tapas bakjes ...

sja huisdieren...

mijn fret zat klem tussen de schutting van ons en die van de buren ..

we hebben planken moeten losrukken om het arme snuffertje te bevrijden uit zijn benarde positie.
Is Fred wel gered?
uiteraard...

mijn schutting is tot op 1.20 plank aan plank gestapeld en van 1.20 tot 1.80 verspringend. dit hebben we expres zo gedaan zodat de fretten niet tussen de schutting door kunnen glippen.

echter was het huftertje op het wasrek geklommen en sprong naar de schutting op de 1.20 verspringende rand. en kukelde pardoes naar beneden...

STUCK.

gelukkig is M zo een vakman die het netjes kan slopen om het daarna weer netjes te repareren.
hier de schutting nog zonde rverspringende delen ... maar daar was hij dus tussen gekukeld
Ohohoh, alle beestjes zijn af en toe ook boefjes he! En soms geen verstand hahahahah.

dit is mijn ondeugende bo alleen noemen wij m Puckeltje of Puckepoes
Wat een dot he! Ik vind die ene foto zo mooi met zijn staart. Ga jij nog een foto laten vergroten? Ik heb vandaag 6 blikken felix gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven