En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
donderdag 11 oktober 2007 om 18:26
morgen ochtend ochtend urine opvangen red en gewoon even langsbrengen bij de HA
ik heb dat met enige regelmaat gedaan nadat ik door een verwaarloosde blaasontsteking een nierbekken ontsteking had gekregen... daarna was ik zo bang dat ik weer een blaasontsteking had dat ik wel vier of vijf keer per jaar met mijn potje bij de HA stond ... klein onderzoekje .. doen ze niet moeilijk over.
beter een keer teveel getest dan teweinig
ik heb dat met enige regelmaat gedaan nadat ik door een verwaarloosde blaasontsteking een nierbekken ontsteking had gekregen... daarna was ik zo bang dat ik weer een blaasontsteking had dat ik wel vier of vijf keer per jaar met mijn potje bij de HA stond ... klein onderzoekje .. doen ze niet moeilijk over.
beter een keer teveel getest dan teweinig
donderdag 11 oktober 2007 om 18:44
Red, ik heb heel vaak een blaasontsteking. Het voelt als je geplast hebt alsof je nog moet. En als je plast komt er soms maar een druppel uit en vaak is het heel pijnlijk. Nou weet ik niet of dit bij iedereen is maar dat zware gevoel van jou herken ik wel. Ik loop er ook te lang mee door maar het schijnt echt heel slecht te zijn dus als het kan, laat het testen. Bij mij kon mijn ha het direct zien, nuchtere ochtendurine meenemen en direct weet je het meis.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 11 oktober 2007 om 19:27
Red, in jouw geval zou ik beslist niet aanmodderen. Die eerdere problemen hadden toch ook met je nieren te maken, dan zou ik alles wat onder plaatsvindt aan de dokter melden.
Mleen, goed van je dat je M. eens hebt afgeblaft. Dat 'ie xtc gebruikt is nog maar een extra minpuntje.
Ik ben heel erg pissed off. Had een oppas gevonden, dacht ik, maar ze komt gewoon niet opdagen op kennismakingsafspraken.
Nu zie ik op MP alleen nog advertenties van 17jarige meisjes. Vinnik wel heel piep.
Mleen, goed van je dat je M. eens hebt afgeblaft. Dat 'ie xtc gebruikt is nog maar een extra minpuntje.
Ik ben heel erg pissed off. Had een oppas gevonden, dacht ik, maar ze komt gewoon niet opdagen op kennismakingsafspraken.
Nu zie ik op MP alleen nog advertenties van 17jarige meisjes. Vinnik wel heel piep.
donderdag 11 oktober 2007 om 19:29
hey ladies
Yam een stokje doorgeven om te posten. Wat zullen jullie een tijd overhouden en wat zal het rustig zijn hier als ik het stokje in bezit heb Toch maar liever kruisposten
Verder voor jou een dikke Steeds slecht nieuws put je uit. Maar heb je het al besproken met Yamman, hoe jij je voelt en waar je mee zit. Als hij het niet weet, kan hij je niet helpen.
Women, eens met Myleen en Yam, dumpen!!!!
Red, gelukkig geen ervaring met blaasontsteking hier en dat wil ik graag zo houden.
Myleen, die M. maakt het je niet makkelijk he, is het echt nodig om toch nog steeds met elkaar om te gaan. Is het voor jou niet makkelijker om te zeggen geen kontakt meer. Gewoon als vrienden uit elkaar maar dan zonder kontakt is volgens mij ook nog een optie hoor.
Mamz, zwaar in de stress van een hele drukke werkdag begrijp ik , was Muis blij dat je weer thuis bent gekomen.
Weinig meegemaakt vandaag, hele dag op kantoor met een klus waar ik niet vrolijker van word. Afscheid genomen van een collega die een gedeelte van mijn taak zou overnemen, maar die het dus niet aankon. Toch raar, mijn mening heeft meegeteld in die beslissing, vond ik toen best lastig, en nu het definitief is is het lastig afscheid nemen. En ik heb natuurlijk weer volle bak en moet maar afwachten wanneer er weer een oplossing komt.
Yam een stokje doorgeven om te posten. Wat zullen jullie een tijd overhouden en wat zal het rustig zijn hier als ik het stokje in bezit heb Toch maar liever kruisposten
Verder voor jou een dikke Steeds slecht nieuws put je uit. Maar heb je het al besproken met Yamman, hoe jij je voelt en waar je mee zit. Als hij het niet weet, kan hij je niet helpen.
Women, eens met Myleen en Yam, dumpen!!!!
Red, gelukkig geen ervaring met blaasontsteking hier en dat wil ik graag zo houden.
Myleen, die M. maakt het je niet makkelijk he, is het echt nodig om toch nog steeds met elkaar om te gaan. Is het voor jou niet makkelijker om te zeggen geen kontakt meer. Gewoon als vrienden uit elkaar maar dan zonder kontakt is volgens mij ook nog een optie hoor.
Mamz, zwaar in de stress van een hele drukke werkdag begrijp ik , was Muis blij dat je weer thuis bent gekomen.
Weinig meegemaakt vandaag, hele dag op kantoor met een klus waar ik niet vrolijker van word. Afscheid genomen van een collega die een gedeelte van mijn taak zou overnemen, maar die het dus niet aankon. Toch raar, mijn mening heeft meegeteld in die beslissing, vond ik toen best lastig, en nu het definitief is is het lastig afscheid nemen. En ik heb natuurlijk weer volle bak en moet maar afwachten wanneer er weer een oplossing komt.
donderdag 11 oktober 2007 om 19:44
hé ladies............
ga morgen dan maar ffkes langs de dokter met een potje pies!!!!!
Mamz,
lekker betrouwbaar type,
die oppas miep.
[ wel balen................]
Zon,
vanavond maar eens VROEG naar bed
weet je zeker dat je t morgen weer redt.
MV zo reageren zou je misschien eens vaker moeten doen.
Laat m ff in zn eigen sop gaar koken die oen.
Yam ,
voor jou een super grote knuf van mij
hopelijk maakt deze onzin je weer een klein beetje blij????????
Women , luister naar de wijze woorden van vrouwen die weten waar ze over praten.
Als hij zo doet kan je hem maar beter voor dat wat ie is , laten................
ga morgen dan maar ffkes langs de dokter met een potje pies!!!!!
Mamz,
lekker betrouwbaar type,
die oppas miep.
[ wel balen................]
Zon,
vanavond maar eens VROEG naar bed
weet je zeker dat je t morgen weer redt.
MV zo reageren zou je misschien eens vaker moeten doen.
Laat m ff in zn eigen sop gaar koken die oen.
Yam ,
voor jou een super grote knuf van mij
hopelijk maakt deze onzin je weer een klein beetje blij????????
Women , luister naar de wijze woorden van vrouwen die weten waar ze over praten.
Als hij zo doet kan je hem maar beter voor dat wat ie is , laten................
donderdag 11 oktober 2007 om 19:55
quote:mamzelle schreef op 11 oktober 2007 @ 19:51:
Ik durf niemand te bellen. Drie kinderen, valt niet bij hun thuis op te vangen, moeten ze hun mannie alleen laten 's avonds.
Misschien zijn ze daar wel hartstikke blij mee.
Toch maar de stoute schoen aan en wel gaan bellen. Je mag mij wel bellen, maar ja dat schiet niet op he. En misschien kan degene wel niet die je belt maar kent die misschien een oppas die wel kan, of een meisje dat wel betrouwbaar is. Het eerste stapje is het lastigste stapje, net als bij leren lopen.
Ik durf niemand te bellen. Drie kinderen, valt niet bij hun thuis op te vangen, moeten ze hun mannie alleen laten 's avonds.
Misschien zijn ze daar wel hartstikke blij mee.
Toch maar de stoute schoen aan en wel gaan bellen. Je mag mij wel bellen, maar ja dat schiet niet op he. En misschien kan degene wel niet die je belt maar kent die misschien een oppas die wel kan, of een meisje dat wel betrouwbaar is. Het eerste stapje is het lastigste stapje, net als bij leren lopen.
donderdag 11 oktober 2007 om 20:00
donderdag 11 oktober 2007 om 21:31
Iedereen hier vroeg te bedde. Ik wil mijn drinken pakken maar een lap kat zorgt ervoor dat ik nog net mijn vingers kan bewegen maar dat is ook alles gezegd.
Mooi verwoord Zonnetje op dat andere topic . Ik snap niet waarom mensen zo uit het niets zo rot moeten doen.
Sterkte morgen Red, ga toch maar even naar de ha, het kan alleen maar erger worden.
XXX
Mooi verwoord Zonnetje op dat andere topic . Ik snap niet waarom mensen zo uit het niets zo rot moeten doen.
Sterkte morgen Red, ga toch maar even naar de ha, het kan alleen maar erger worden.
XXX
donderdag 11 oktober 2007 om 21:57
nee hoor, ben nog wakker
Myleen niet te druk om maken, het gaat om jou intentie en jouw bedoeling. Dat iemand anders zo reageert zegt nog altijd meer over die persoon zelf. En iedereen krijgt zijn portie wel een keer, jij hebt de jouwe gehad en de toekomst word alleen maar mooier. Zullen we dat afspreken?
Ga je nou nog stappen zaterdag of is dat afgeblazen?
Mamz, sweet dreams en ik stuur je bij deze een (lef, zelfvertrouwen en moed)voorzichtig uitpakken en gebruiken wanneer nodig
Red, naar de huisarts, niet aarzelen, kan makkelijk getest worden
Myleen niet te druk om maken, het gaat om jou intentie en jouw bedoeling. Dat iemand anders zo reageert zegt nog altijd meer over die persoon zelf. En iedereen krijgt zijn portie wel een keer, jij hebt de jouwe gehad en de toekomst word alleen maar mooier. Zullen we dat afspreken?
Ga je nou nog stappen zaterdag of is dat afgeblazen?
Mamz, sweet dreams en ik stuur je bij deze een (lef, zelfvertrouwen en moed)voorzichtig uitpakken en gebruiken wanneer nodig
Red, naar de huisarts, niet aarzelen, kan makkelijk getest worden
vrijdag 12 oktober 2007 om 00:18
Zonnetje, ik heb geen idee. Ik hoor het morgen of het doorgaat. Ik kreeg een paar mailtjes vandaag dat ze zo verkouden was. Dus mijn achterdochtende mind dacht, oh ze wilt afzeggen en bereid het al voor. Omdat ze van de week zei dat ze weinig geld had. Later een email dat ze liever naar de ZM wilde. Maar ik wacht het morgen af.
Had M. nog gebeld maar kreeg zo'n nare opmerking dat ik heb gezegd Adios, en de telefoon erop heb gelegd. Dus geen contact meer met hem. Doet wel even pijn omdat ik echt dacht dat we vrienden konden blijven. Net als jij Yam met je ex. Maar waarschijnlijk is het niet voor mij weggelegd.
Had M. nog gebeld maar kreeg zo'n nare opmerking dat ik heb gezegd Adios, en de telefoon erop heb gelegd. Dus geen contact meer met hem. Doet wel even pijn omdat ik echt dacht dat we vrienden konden blijven. Net als jij Yam met je ex. Maar waarschijnlijk is het niet voor mij weggelegd.
vrijdag 12 oktober 2007 om 09:46
goedenmorgen , net terug van de ortho !
blij dat ik was dat hij me vertelde dat ik mijn plaatjesbeugel niet meer hoef te dragen !!!!
mijn blijdschap werd al spoedig minder toen hij met de vervolgplannen aan kwam zetten
hij heeft nu mijn twee kleinste kiezen "verlengt" door twee kunstmatig aangebrachte hobbels op mijn kiezen kunnen mijn kaken niet meer op elkaar
das lastig eten !!
blij dat ik was dat hij me vertelde dat ik mijn plaatjesbeugel niet meer hoef te dragen !!!!
mijn blijdschap werd al spoedig minder toen hij met de vervolgplannen aan kwam zetten
hij heeft nu mijn twee kleinste kiezen "verlengt" door twee kunstmatig aangebrachte hobbels op mijn kiezen kunnen mijn kaken niet meer op elkaar
das lastig eten !!
vrijdag 12 oktober 2007 om 09:53
Moge lieve leuters,
Mamzie wat was jij gruwelijk vroeg wakker. En die eeuwige rotkoppijn. Kan je niet een keer een verwijzing vragen naar het ziekenhuis? Of heb je dat al geprobeerd. Hier word je toch ook gek van.
Yam, wat heerlijk dat je beugelvrij bent. Ach en die hobbels wennen snel hoor.
Hoe het er nu uitziet gaat het morgen door het stappen. Omdat vriendin verkouden was dacht ik dat ze het wel zou afzeggen. Maar nog niets gehoord.
Mamzie wat was jij gruwelijk vroeg wakker. En die eeuwige rotkoppijn. Kan je niet een keer een verwijzing vragen naar het ziekenhuis? Of heb je dat al geprobeerd. Hier word je toch ook gek van.
Yam, wat heerlijk dat je beugelvrij bent. Ach en die hobbels wennen snel hoor.
Hoe het er nu uitziet gaat het morgen door het stappen. Omdat vriendin verkouden was dacht ik dat ze het wel zou afzeggen. Maar nog niets gehoord.
vrijdag 12 oktober 2007 om 10:45
Mogge leuters ,
hier nog een slecht slaper,
viel pas in slaap dat de meeste van jullie waarschijnlijk al op waren.
Heb urine weg gebracht voor onderzoek.Dokter zelf was er niet moet over half uurtje bellen.
Als dit geen blaasontsteking is weet ik t ook niet meer hoor.
Hoe dan ook IETS klopt er niet , dat voel ik gewoon.
ben ook weer iet wat koortsig denk ik , beetje koud, dan weer warm ,
is misschien ook wel van vermoeitheid.
Of misschien zit t toch tussen mn oren.................
Geen thermometer in huis
hier nog een slecht slaper,
viel pas in slaap dat de meeste van jullie waarschijnlijk al op waren.
Heb urine weg gebracht voor onderzoek.Dokter zelf was er niet moet over half uurtje bellen.
Als dit geen blaasontsteking is weet ik t ook niet meer hoor.
Hoe dan ook IETS klopt er niet , dat voel ik gewoon.
ben ook weer iet wat koortsig denk ik , beetje koud, dan weer warm ,
is misschien ook wel van vermoeitheid.
Of misschien zit t toch tussen mn oren.................
Geen thermometer in huis
vrijdag 12 oktober 2007 om 10:54
Klinkt stom maar het zou goed zijn als er uitkomt dat het blaasontsteking is. Ik bedoel, die medicijnen daarvoor werken goed en snel, dan ben je er zo vanaf. Anders ben je weer bij af en moet je doorzoeken wat het dan wel is.
Sterkte, laat ons even weten als je het zo hoort.
Sterkte, laat ons even weten als je het zo hoort.
vrijdag 12 oktober 2007 om 11:07
quote:jolantje schreef op 12 oktober 2007 @ 11:05:
Hey MV nog bedankt voor die link... heb van die site al het een en ander afgehaald..Heel graag gedaan meis. Ik heb er zelf ook heerlijke sausen en andere gerechten vandaan. Ik vind het een fijne site. Overzichtelijk en veel keuze.
Hey MV nog bedankt voor die link... heb van die site al het een en ander afgehaald..Heel graag gedaan meis. Ik heb er zelf ook heerlijke sausen en andere gerechten vandaan. Ik vind het een fijne site. Overzichtelijk en veel keuze.