En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja.

Dat snap ik wel.

Stomme hobbel ook, grrr.
Wah, voel me opgefokt omdat ik hem volgende week eindelijk weer zie. Hem alleen gedag mag zeggen en antwoord mag geven als hij wat vraagt!

Wordt behandeld als een kleuter met gedragsproblemen

Heeft er iemand misschien wat Ritalin over?
Veranderd
Veranderd
quote:toyboygirl schreef op 29 augustus 2008 @ 18:21:

Wah, voel me opgefokt omdat ik hem volgende week eindelijk weer zie. Hem alleen gedag mag zeggen en antwoord mag geven als hij wat vraagt!

Wordt behandeld als een kleuter met gedragsproblemen

Heeft er iemand misschien wat Ritalin over?

Yeah right... over grappenmaker.

Zeg Toyboygirl, ik kan het zo snel even niet terugvinden, zou je me even willen enlightenen? Jullie werken beide in een... universiteit... wetenschappelijk instituut...? Begrijp ik het goed dat hij een positie van authoriteit heeft t.o.v. jou?

Zeg anders even waar het staat in het topic,dan zoek ik het zelf wel even op om bij te lezen. Want nu mis ik volgens mij een belangrijk deel van het verhaal, behandeld worden als een kleuter met gedragsproblemen komt bij mij namelijk helemaal niet binnen op hetzelfde plekje als de bouquetreeks verhalen van 'oh wat is 'ie leueueueueueueuk *zucht* *kwijl* *mijmer*
@ Kaat,

Nee, niet AD(H)D als hobbel, gewoon in general, de 'waar gaat dit heen' hobbel tussen aftastend flirten, proeven, ontdekken en 'is dit iets, en zo ja, wat dan'.

Overigens heb ik besloten dat ik laf was. En heb ik inmiddels wel een sms de deur uit gedaan. Ik schop serieus kont
Ja, die hobbel, die haat ik. Maar het is ook wel weer leuk, het gebeurt toch elke keer weer opnieuw. En nu ga ik zo naar een feestje en dan vind ik het toch wel fijn dat ik zo'n leuke, lekkere meneer in mijn achterhoofd heb. Die ik dan misschien dit weekend niet zie, maar wel binnenkort. Is een heel ander gevoel dan denken: ik ben alleen en misschien kom ik wel iemand tegen.

En goed dat je gesms't hebt, waarom ook niet?
Grijnsspierpijn krijg je daarvan, leuke, lekkere meneren in je achterhoofd.

Heel veel plezier op je feestje.

Straal-ze
Helemaal eens met Sprankels laatste postings. Als je liefde wil, dan zoek je een man die van jou houdt en dan ook van alles van jou.

Die je buien schattig vindt, die ontroerd wordt door jou enthousiasme. Want als je voor de liefde gaat, dan moet die liefde ook wel even mee kunnen. Dat lukt alleen, als iemand ook je excessieve kanten (ik noem het met opzet niet negatieve eigenschappen, want dat zijn het niet!) kent en kan handelen.
Dank en die grijnsspierpijn heb ik al de hele week :-)
XX
anoniem_51938 wijzigde dit bericht op 30-08-2008 18:00
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Aha, nu snap ik het ook een beetje... Tsja, professionaliteit voor alles he. Het is toch je boterham. Of een andere opdrachtgever zoeken. Kan me ook nu goed voorstellen dat hij er niet te ver in mee wil gaan.

Denk je dat hij meer toenadering zou zoeken als je niet meer voor die uni werkt? Al begrijp ik dat je net een nieuwe opdracht binnen hebt tot december??
Poez, ik heb geen idee. Van zijn collega begrijp ik dat hij wel wil maar zijn baan niet op het spel wil zetten. Ok, kan ik begrijpen.

De opdracht tot december is niet nieuw, maar uitgebreid. Daardoor zie ik hem vaker maar ben er zowiezo tot begin volgend jaar aan het werk.

Wat ik wil is gewoon lekker de verliefde vrouw uithangen Maar ja, rekeningen kunnen betalen is ook belangrijk.

Ga je nog leuke dingen doen van het weekend?
Ik ga lekker naar mijn zus dit weekend. Heb ik door vakantie al een tijdje niet gezien. Moet hoognodig mijn nichtjes weer eens knuffelen!
Heel veel plezier! en ik hoop dat we volgende week positieve berichtjes uit kunnen wisselen
Nou, dat lijkt me een mooi streven! Dat betekent namelijk dat jij ook leuks te melden hebt en dat gun ik je van harte.

Pff, ik heb het wel even zwaar hoor. Voor het eerst nu een weekend dat we elkaar niet zien. Jaaaaa, ik weet het. We kennen elkaar nog maar kort... maar ons live-contact is wel heel intens! Mail, sms en telefoon kunnen dat toch niet evenaren hoor.

Ik wil gewoon suf op een bankje zitten samen, ergens op een mooi plekje. Lekker tegen hem aanleunen en af en toe naar zijn lachende gezicht kijken en in zijn mooie bruine ogen staren en dan lekker knus een doosje aarbeien delen ofzo.

Oh my god, wat klef...
Bedankt voor de uitleg Toyboygirl, nu kan ik het wat beter plaatsen

Wat een tuthola zeg, dat ze uit jaloezie gaat klikken. Beetje min.

Ik hoop dat er snel leuke ontwikkelingen zijn tussen jullie!
Poez' wie weet vind je het overdone, maar ik wil je eventjes laten weten dat ik met je meeleef, je van harte gun wat je nu overkomt!

Vandaag hoorde ik dit en moest aan je denken, daarom voor jou, om bij te zwijmelen...

http://www.youtube.com/watch?v=7yP4c0tKFOo

Groetjes, Perel.
Poez, een paar van die superweekenden werken tuurlijk verslavend. Lekker samen genieten van de zon op een bankje. Heerlijk lijkt mij dat ook.

Sprank, tuthola is er zelf ook niet gelukkiger van geworden. TB wilde niet meer met haar samenwerken en inmiddels werkt zij ergens anders. Vond het inderdaad wel min van haar!

Van het weekend maar duimen dat er volgende week leuke ontwikkelingen zullen zijn.

XX
anoniem_51938 wijzigde dit bericht op 29-08-2008 20:52
Reden: oeps
% gewijzigd
quote:Perel schreef op 29 augustus 2008 @ 20:48:

Poez' wie weet vind je het overdone, maar ik wil je eventjes laten weten dat ik met je meeleef, je van harte gun wat je nu overkomt!

Vandaag hoorde ik dit en moest aan je denken, daarom voor jou, om bij te zwijmelen...

http://www.youtube.com/watch?v=7yP4c0tKFOo

Groetjes, Perel.Ohhh, Perel. Wat lief! Zo'n heerlijk liedje en dan denk je aan mij en Poez'vriendje. Ik zal es vragen of hij het spelen kan, op de gitaar....

Ik ben gek op Dusty Springfield!

En deze doet het nu helemaal: KLIK

En deze, maar die is echt zoet. What the hell, Poez is in een zoete bui: KLIK
Potverdorie Poez'...dat staat garant voor het dikste kippevel EVER!

Ik ben trouwens altijd 'into' Dusty Springfield.

Zelfs met de Pet Shop Boys: what have I done to deserve this...

Zo. Dat was dat.

En nu weer on-topic.

Ik vind het zo leuk van je te lezen, dat dit zo spontaan gebeurd is.

Ik hou niet van kamperen, totaal niet, maar ik zou bijna een tent kopen.
Die laatste is te zoet, die komt niet door de censuur

Ik moet een antiwallenslaapje doen, maar ik kan me er maar niet toe zetten. Want als ik dan wakker word, dan is het zaterdag
Maar deze komt wel door de keuring hoor Sprank:

Alles is Liefde
En voor de goede kijkers: Eleonora heeft een glanzende bijrol in deze film!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven