En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
(Voor alle meelezers hier: mocht het de verkeerde kant uitgaan, zal ik het hier melden. Maar ik ga hier niet posten hoe en wat. Bij voorbaat excuses)
Afstand + nacht + trouble over de telefoon= Geen goede combinatie..

Sterkte!
Ach lieve Summer, was het maar zo simpel....

Ochtend + dichtbij + live zou het nu ook niet oplossen...

Poez is wel even weer klaar met de liefde. Is niks voor mij.
quote:Poezewoes schreef op 06 oktober 2008 @ 01:53:

Ach lieve Summer, was het maar zo simpel....

Ochtend + dichtbij + live zou het nu ook niet oplossen...

Poez is wel even weer klaar met de liefde. Is niks voor mij.Kan je alleen maar sterkte wensen En hopen dat het goedkomt.
Poez, sterkte meisje, alsof je vanuit een warm bad onder een ijskoude douche komt te staan. Ik hoop voor je dat het nog goed komt
Lieve Poez
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Potverdorie Poez toch!

Kom hier......
Ach Poez...

Ik hoop dat het toch nog goed komt... dat mag toch op zo'n hopeloos romantisch topic?
O lieve Poez, wat lees ik nou?

Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar het kan niet zomaar over zijn toch?

Mocht je je verhaal per mail kwijt willen, dan weet je me te vinden he?

Dikke knuffel van mij
Lieve Poez weet niet goed wat ik moet zeggen nu
Vinyl, ik mail je vanaaf wel even.....

Txs voor alle knuffels, dat doet me goed!
Ach Poez! Van mij dan ook nog een , die kun je vast wel gebruiken
quote:malu3 schreef op 06 oktober 2008 @ 02:19:

Poez, sterkte meisje, alsof je vanuit een warm bad onder een ijskoude douche komt te staan. Ik hoop voor je dat het nog goed komt Nou idd Malu, zo voelt het. Als een ijskoude douche....

En goedkomen... geen idee of ik dat wil, daar ben ik nog niet over uit. Ik moet het eerst maar even op me af laten komen, er over praten met een aantal vriendinnen. Ik wil geen overhaaste dingen doen. Hij heeft me behoorlijk op mijn ziel gestaan en dat was zeer onverwacht. Hij is er zelf ook helemaal van van de rel, maar daar heb ik even niet zo veel boodschap aan, al vind ik ook dat heel erg moeilijk.

Ik ben een beetje bang dat als ik deze deur nu dicht gooi, dat ie noooooit meer open gaat. Daarom wil ik nog even niet te impulsief reageren......
Arme Poez.... ik kon altijd erg genieten van dit topic. Werd er soms helemaal warm van.

Ik gun het je zo dat je gelukkig bent! Ik hoop dat het zich ontwikkelt op een manier die goed is voor jou....
Ik vond het ook altijd heerlijk om mee te lezen op dit topic en vind het heel beroerd voor je dat het zo'n wending krijgt. Nogmaals heel veel sterkte en wijsheid gewenst
Hey Poez en Toy!

Kom ik hier weer eens even op het bankje zitten voor een bakkie thee, lees ik dit!!

Meiden, allebei heel veel sterkte!

The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ach Poez, wat een rotberichten, ik kan er niet echt soep van koken natuurlijk, maar de bottomline lijkt me duidelijk: er is iets gebeurd wat je in de verste verte niet had bedacht/verwacht van deze man en waar je haar recht van overeind is gaan staan Of beter gezegd waarschijnlijk: wat voelt als een stomp in je maag en hart.

Probeer kalm te blijven en doe inderdaad niets overhaast, dat lijkt mij ook het beste. Je zegt dat ie zelf ook van de leg is, het is goed dat ie dat toegeeft. Blijf wel met hem communiceren als dat lukt, maak een afspraak als dat kan, want wat jullie hadden was niet niks of zomaar iets, dus hou de deur op een kier, dichtgooien kan altijd nog. Jullie moeten praten, face-to-face, en dit uitspreken. En als er dan nog een opening is ook gelijk alle andere knelpunten op tafel gooien, zoals de afstand en hoe een eventuele relatie een voor jullie beiden bevredigende vorm zou kunnen krijgen. Lijkt mij tenminste.

En ook al lijkt/is het nog zo erg wat ie gedaan heeft, hij is een man. Dat is geen excuus, maar zoals mijn moeder altijd zegt: wel een handicap En mannen vinden dit soort gevoelens soms ineens heel eng en maken dan rare bokkesprongen, omdat ze niet meer weten hoe ze ermee om moeten gaan. Komt net als bij ons vaak ook door hun bagage, alleen gaan ze er heel anders mee om, op een voor ons soms onbegrijpelijke manier. Dus als hij ook van streek zegt te zijn, geloof dat maar gewoon.

Met verwijten jaag je hem in het harnas, hoe terecht ze in jouw ogen ook zijn. Dus als je nog met hem wilt communiceren, moet je eerst bepalen wat belangrijk is voor jou, mijn psycholoog noemt dat altijd 'dichtbij jezelf blijven' en van daaruit het gesprek met hem aangaan en hem laten praten zonder hem in het nauw te drijven, want als ie in een hoek geduwd wordt, wil ie daaruit, hoe dan ook.

Klinkt misschien allemaal een beetje als psychologie van de koude grond, en dat is het waarschijnlijk ook wel, maar ik wil je graag steunen. Het kan toch niet zijn dat dat fijne bankje binnenkort bij het grof vuil moet?

Sterkte vrouw, en als je je afvraagt wie ik ben: kort geleden zat ik nog bij je op het bankje met mijn LM.

Dikke kus
Hallo Yaya,

Ik ben heel rustig gebleven hoor, heb hem aangehoord en geen verwijten gemaakt. Dat heeft weinig zin. Rotter dan hij zich al voelde kon toch al niet meer. Heb ook voorgesteld om deze week even te laten betijen, wel feeling te houden met elkaar en elkaar vrijdag gewoon te spreken. Daar heb ik nog geen antwoord op, maar ik spreek hem vanavond.

Maar gister was ik dus nog redelijk rustig, vandaag overspoeld het verdriet me zo. Echt in grote golven......
quote:Miss thang schreef op 06 oktober 2008 @ 11:44:

Hey Poez en Toy!

Kom ik hier weer eens even op het bankje zitten voor een bakkie thee, lees ik dit!!

Meiden, allebei heel veel sterkte!

Hey Miss Thang, leuk dat je er ook weer bent. Nog wel eens iets van Thangboy gehoord?

Bij Poez een zware dip zo te lezen. Mannen gedragen zich wel vaker kwetsend, bozig als ze zich in het nauw gedreven voelen. Geen idee wat er echt aan de hand is, behalve dat Poez'vriendje tijdelijk van zijn voetstuk is gevallen.

Komt helaas bekend voor. Vraag is hoe kwetsend zijn opmerkingen waren......

XX
Het is gissen natuurlijk, en ik hoef het ook niet te weten, maar TBG: ik denk eerder dat ie iets heel kwetsends gedaan heeft en dat aan Poez opgebiecht heeft. En dat het iets is wat in hun rozewolk-situatie geheel misplaatst is, wat in onze hoofden in ieder geval niet op zou komen.

Dan zou je kunnen denken: mannen, ze zijn allemaal hetzelfde, het gaat ook nooit goed, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wat er gebeurd is geen kloothufterige actie was, eerder een kwestie van 'man in de war'. Hoewel ik me natuurlijk zwaar kan vergissen.
Je zit een heel eind in de goede richting, Yaya.....
Maar Poez'vriendje is nooit overgekomen als een man die maar wat doet, haar een beetje aan het lijntje hield, dat kan niet na alle verhalen, daarom is ie zelf waarschijnlijk ook zo overstuur. En heeft Poez vandaag zoveel verdriet, want dit, wat het ook is, was natuurlijk het laatste wat ze verwachtte.
Ow jee, Poez, klinkt wel erg onheilspellend. Dacht dat het om een kwetsende opmerking ging. Of dat hij je vond zeuren over de afstand of zoiets.

Lijkt veel erger te zijn.

En nee, yaya, Poez'vriendje kwam serieus over.

Vraag is, zou je hem dit kunnen vergeven Poez en vooral, vertrouw je hem nog?

XX
Ik lees op dit moment 'Mars ontwijkt, Venus eist' en het is triest om te zien hoe communicatiestoornissen tussen mannen en vrouwen de boel steeds weer verstieren. Je kunt lacherig doen over dat hele Mars/Venus-gedoe, maar een ding wordt me heel duidelijk: de verschillen in emoties en hoe we daarmee omgaan zijn echt enorm. Er zouden cursussen voor moeten zijn die we verplicht op school zouden moeten krijgen op het moment dat de liefde/relaties een rol gaan spelen.
Poez, meis toch! Ik leef met je mee en stuur je al mijn kracht en geduld (haha, van dat laatste heb ik maar bitter weinig).

Zo te lezen is het niet helemaal verloren, toch? Maar blijf wel jezelf in de gaten houden, hoor, en wat je zelf verwacht!!!

TBG, verneem nog regelmatig iets van Thangboy. Alsof ie er een neus voor heeft. Hij heeft nu een project bij mij in de buurt, en gaat op vrijdagavond met zijn collega's hier in de stad stappen, en sms't mij dan doodleuk of ik er ook nog ben vanavond???

Hij moet nu voor zijn werk een tijd naar het buitenland. Ik kreeg vannacht een bericht van hem waarin stond dat hij me wel zou spreken als ie terug is. Met een kus erbij. Nou ja, laat maar eens even heel mooi zitten, hoor! Ik zit echt niet te wachten op dit soort acties. Of je wilt me, of je wilt me niet, maar dat halfzachte daar doe ik niet aan (zie mijn motto!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven